NiKe-eKiN Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Alla modar är "out to date" nu ....och curse-gaming sidan är nere Finns det någon annan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Du kan ju söka på google, men de flesta addons har inte kommit med ny uppdatering än. Du kan dock använda WoWToc, så funkar det som vanligt med dina gamla addons. Edit: Credit till Hew. Redigerad 13 juli, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Du kan ju andvända moddarna ändå? mina funkar även fast dom är out of date. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Om jag har game card och ska betala för andra gången vart ska jag skriva in koden vilken sida ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Manage Account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Manage Account Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har lite frågor om WoW:Är det en stor värld, eller är det indelat i sektioner?Är det Storydrivet, eller kan man gå runt och göra vad man vill?Kan man slåss med varan?På en skala från ett till hundra. hur bra är det? (Överdriv inte genom att säga 110)Är det värt att betala (?) i månaden? (Hur mycket kostar det?)Ska jag köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har lite frågor om WoW: Är det en stor värld, eller är det indelat i sektioner? Är det Storydrivet, eller kan man gå runt och göra vad man vill? Kan man slåss med varan? På en skala från ett till hundra. hur bra är det? (Överdriv inte genom att säga 110) Är det värt att betala (?) i månaden? (Hur mycket kostar det?) Ska jag köpa det? 1.typ ja. 2.det är så att du tar en quest sedan så kanske han säger gå till den eller den och så.. 3.Japp,Duel med sin egen sida och PVP strider mot andra. 4.95 5.ja,det tycker jag. 6.SJÄLVKLART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har lite frågor om WoW: Är det en stor värld, eller är det indelat i sektioner? Är det Storydrivet, eller kan man gå runt och göra vad man vill? Kan man slåss med varan? På en skala från ett till hundra. hur bra är det? (Överdriv inte genom att säga 110) Är det värt att betala (?) i månaden? (Hur mycket kostar det?) Ska jag köpa det? Två stora världar.. Två öar dvs..Du kan gå runt och göra vad du vill.. Det finns massor av uppdrag (quests) som man kan göraJa för fan.. det är typ det spelet går ut på på en PvP server iaf..Jag brukar tröttna snabbt på spel, med detta har jag spelat rätt länge.. typ 70 tror jag..Ja det är det, 249:- på två månader (priser kan variera)Ja, eller få ett 10-dagars Free account av nån som nyss köpt/ska köpa spelet och köp ett gamecard.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Har fler frågor:Hur bra kan man göra sin gubbe i början? (välja kläder och annat)Hur stora är dessa 2 världar?Finns det många vapen, magier och andra sätt att attackera?Finns det andra sett att ta sig fram en att gå/springa?Och kan nån posta några snygga bilder från det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 1. Sin gubbe kan man inte göra mycket med i början utom att ändra utseende och vad man vill vara för klass och ras men juh högre level du går det bättre blir du sen när du är lvl 60 är det items och talents som gäller 2. Kan säga att en värld är väl typ 3 gånger hela san andreas om inte mera 3.Magier vet jag inte men det finns över tålvtusen items och ja det finns andra sätt att attackera men det beror på din klass 4. Ja man kan köpa en mount på lvl 40 för 80g och 20g för ridlektioner (Prisets sänks om du är honored med faktionen du köper den ifrån) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 2. Kan säga att en värld är väl typ 3 gånger hela san andreas om inte mera Skulle säga att den är extremt mycket större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Skulle säga att den är extremt mycket större 3 gånger låter lite lite Vettefan men är ju 2 stora öar och olika kontinenter man kan vara, och fall man vet lite Warcraft historia är det otroligt att gå runt och utforska nya ställen, nog det roligaste man kan göra nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 #1 I början är det bara ansiktet och hår och sånt du kan ändra på. #2 Världarna är enorma, harför mig att det tog en kille 4h att simma runt hela Azeroth (Kontinenten) #3 Det finns väldigt mycket vapen, det finns magier för vissa klasser (Mage,Priest,Paladin,Warlock,Shaman,), andra sätt att attackera? typ slåss med händerna? det finns inga siege wepons än men det kommer #4 På level 40 kan du köpa dig ett mount, olika beroende på ras, detta kostar 70g och lektionerna för att rida 10g, sen på level 60 kan du köpa di ett Epic Mount, vilket ger 100% Speed increse istället för lvl40's 60%, Epic Mount kostar dock 990g och är alltså inte särskillt lätt att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 #2 Världarna är enorma, harför mig att det tog en kille 4h att simma runt hela Azeroth (Kontinenten) Bara 4h ?? Trode det skulle ta mkt längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 #2 Världarna är enorma, harför mig att det tog en kille 4h att simma runt hela Azeroth (Kontinenten) Azeroth är hela världen. Du kanske menar Eastern Kingdoms? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Azeroth är väl bara södra delen av Eastern Kingdoms.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Japp Azeroth är södra delen av Eastern Kingdoms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Världarna är STORA! Jag hade inget att göra så jag red på min mount från Strat ner till BB.. Tog ett antal timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Fler: Är det laddningstider nånstans?Vad kan man göra för kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts