Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

.. eller bestämt mig och bestämt, ska testa lite olika men ser mest fram emot 0/40/31.. Confla + imp.

Destruction all the way.

Har alltid hatat afflic. Demo är för jävla noobs, men att dra upp crit som en jävla böghora och specca djupt i destruc och lågt i demo för imp.imp och annat mys och köra fire är så jävla rätt som det kan bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Destruction all the way.

Har alltid hatat afflic. Demo är för jävla noobs, men att dra upp crit som en jävla böghora och specca djupt i destruc och lågt i demo för imp.imp och annat mys och köra fire är så jävla rätt som det kan bli.

EJ säger annat. Men som sagt, ska testa några olika och får se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gun'Drak ringen, necklace från badges/UP och nya vapen och jag har allt det bästa pre-raiding. Sweet.

Visstja, jag fick mig Baron Rivendare's mount igår lol. 2 runs solo och den var min. Och så fick vi tråkigt och dödade C'thun.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, jag vet det. EJ gör att alla speccar Afflic igen.

Nja, det tror jag inte. Affliction + Doomguard ska vara den absolut bästa DPS'sen, men jag tror det blir för svårt för den average WoW-locken att timea Doomguard till bossfighterna. Sedan ska Affliction utan Doomguard ska inte riktigt kunna stå emot Hybrid-specsen som finns. Så jag tror att hybriderna kommer ge mer DPS per raid.

Men EJ testar ju mycket med Simulationcraft och det brukar se lite annorlunda ut i praktiken.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor