Siana Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 men det är ju för fan en motorcykel Ja usch, det är ju inget argument för direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Nu är jag jävligt sugen på Ulduar.. Har bestämt mig för ny spec och läser tacts atm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Ska snart på tryout till en av de bästa guilderna på servern! Wish me luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 Nu är jag jävligt sugen på Ulduar.. Har bestämt mig för ny spec och läser tacts atm... spec? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 spec? : ) .. eller bestämt mig och bestämt, ska testa lite olika men ser mest fram emot 0/40/31.. Confla + imp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 .. eller bestämt mig och bestämt, ska testa lite olika men ser mest fram emot 0/40/31.. Confla + imp. ahh, du spelar lock. Jo jag har ingen aning hur jag ska specca på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 .. eller bestämt mig och bestämt, ska testa lite olika men ser mest fram emot 0/40/31.. Confla + imp. Destruction all the way. Har alltid hatat afflic. Demo är för jävla noobs, men att dra upp crit som en jävla böghora och specca djupt i destruc och lågt i demo för imp.imp och annat mys och köra fire är så jävla rätt som det kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kallelito Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 fan vad sugen jag är på att börja köra WoW igen slutade för att jag "inte hade tid", men nu när jag tänker efter så är det här det bästa jävla spelet som finns haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Destruction all the way. Har alltid hatat afflic. Demo är för jävla noobs, men att dra upp crit som en jävla böghora och specca djupt i destruc och lågt i demo för imp.imp och annat mys och köra fire är så jävla rätt som det kan bli. EJ säger annat. Men som sagt, ska testa några olika och får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 EJ säger annat. Men som sagt, ska testa några olika och får se. Jo, jag vet det. EJ gör att alla speccar Afflic igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Gun'Drak ringen, necklace från badges/UP och nya vapen och jag har allt det bästa pre-raiding. Sweet. Visstja, jag fick mig Baron Rivendare's mount igår lol. 2 runs solo och den var min. Och så fick vi tråkigt och dödade C'thun. Redigerad 13 april, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 http://pici.se/thumbs/t_jQlNdqxDK.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Jo, jag vet det. EJ gör att alla speccar Afflic igen. Nja, det tror jag inte. Affliction + Doomguard ska vara den absolut bästa DPS'sen, men jag tror det blir för svårt för den average WoW-locken att timea Doomguard till bossfighterna. Sedan ska Affliction utan Doomguard ska inte riktigt kunna stå emot Hybrid-specsen som finns. Så jag tror att hybriderna kommer ge mer DPS per raid. Men EJ testar ju mycket med Simulationcraft och det brukar se lite annorlunda ut i praktiken. Redigerad 13 april, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Efter några månaders uppehåll har jag börjat lira igen, kör recruit-a-friend med en som kör warrior, jag druid. Lite lol då våra mains är motsatt klass. Moonkin ftw, fipplade klart med mitt UI. http://img23.imageshack.us/img23/1104/wowscrnshot041309165239.th.jpg Redigerad 13 april, 2009 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Efter några månaders uppehåll har jag börjat lira igen, kör recruit-a-friend med en som kör warrior, jag druid. Lite lol då våra mains är motsatt klass. Moonkin ftw, fipplade klart med mitt UI. Do want action bars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Do want action bars. Bartender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Bartender? Din mamma är en bartender. Redan fixatlulz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Din mamma är en bartender. Redan fixatlulz. Jag har ett nytt hangout, under Dalaran. Skitbilligt hyra och gott om plats. Sköööönt! Redigerad 13 april, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Min externa HDD pajade i söndags där WoW var, någon som vet hur lång tid det tar att installera det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Min externa HDD pajade i söndags där WoW var, någon som vet hur lång tid det tar att installera det igen? CD, upp till 3 - 4 timmar inkl. patching. DVDer, 2 timmar inkl. patching, om du har snabbt internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts