Saleen Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Fan, man skulle spelat på US Serv. ... och vi får dras med en finsk tonåring som vägrar hålla käften på vent. Antingen är det "VENTRILONINJAAAAAAAA WAAAAAATAAAAAAAAAAH" eller en massa skitsnack.. ... men det har sin charm det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Det råkar inte finnas någon som lirar på Hellfire som orkar dra igenom instancer med mig så jag dingar? Jag är något så hiskerligt trött på att göra quests. Jag vill bli 80, fixa lite gear (hosthost VoA), följa Sandniggerns (Siana <3) guide, fixa epic flying och sedan köra pvp så det står härliga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) "- kom in på vent!" "- okej." *namn* has logged in to ventrilo "- Jag funderar på att byta kön!" "- ..... " "- In game, alltså..... " Så om 5 min är jag en Female Orc. Btw, har ni några favoritspots (inte instancer eller städer) i WoW? Jag hittade idag en platå i sydvästra wintergrasp som jag genast fattade tycke för. drar en print nästa gång jag är där. Den östra kusten durotar har är rätt trevligt också, speciellt när man står och försöker se till Eastern kingdom med dem väldigt inlevelsefulla musiken som durotar fått. Redigerad 4 april, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 "- kom in på vent!" "- okej." *namn* has logged in to ventrilo "- Jag funderar på att byta kön!" "- ..... " "- In game, alltså..... " Så om 5 min är jag en Female Orc. Btw, har ni några favoritspots (inte instancer eller städer) i WoW? Jag hittade idag en platå i sydvästra wintergrasp som jag genast fattade tycke för. drar en print nästa gång jag är där. Den östra kusten durotar har är rätt trevligt också, speciellt när man står och försöker se till Eastern kingdom med dem väldigt inlevelsefulla musiken som durotar fått. kusten i Desolace, eller typ någon gräsplätt i Mulgore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Btw, har ni några favoritspots (inte instancer eller städer) i WoW? Jag hittade idag en platå i sydvästra wintergrasp som jag genast fattade tycke för. drar en print nästa gång jag är där. Har alltid gillat att besöka området ovanför Northshire Abbey (stället där humans börjar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 ding80lol. Eller ja, det var ju typ snart 6 timmar sedan, men ändå. Förlorade Deadly Gladiator legs i VoA mot en som rollade 100, jag rollade 94. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 ding80lol. Eller ja, det var ju typ snart 6 timmar sedan, men ändå. Förlorade Deadly Gladiator legs i VoA mot en som rollade 100, jag rollade 94. Grats! Vad är det du lirar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Grats! Vad är det du lirar på? Ett stycke warrior. Fury atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Tycker det är trevligt med lite organiserad out-door PvP. Alliance hade skrivit på server-forumet att de skulle raida STV och döda alla hordes som var där och fiskade för Fishing Tournament. I min guild bestämde vi oss för att kontra den raiden. Vi fick ihop ~25 pers och stack till STV. Alliance-snubbarna som var där var tyvärr inte organiserade nog och sprang runt i grupper på fem, så vi hade inga stora problem med att döda dem. När Fishing Tournament var över (en Horde vann) bestämde vi oss för att besöka Stormwind och ta kontroll över Trade District. Till slut tröttnade vi på att hänga runt i Stormwind, så vi begav oss till Deeprun Tram, och Ironforge. Vi väntade några minuter för länge i Deeprun Tram, så alliance hann organisera en raid på andra sidan portalen i Ironforge, och vi whipade. Men vi lyckades med två utav tre idéer; försvara STV och ta över Trade District. Today was a good day. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 lol10man naxx. lolheigandance lolfailraid lolallaförutomjagdörpåheigan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Branders lolz - 4k AP & 39% crit :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Branders lolz - 4k AP & 39% crit :x Diggar team ratingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Diggar team ratingen! ptja, kör man lock + warrior så blir det lätt så D: sen körde vi inte seriöst (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 ptja, kör man lock + warrior så blir det lätt så D: sen körde vi inte seriöst (; Excuses, excuses. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Sååå nära http://pici.se/thumbs/t_dYtvwVZLG.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Sååå nära http://pici.se/thumbs/t_dYtvwVZLG.gif Haderu vart unholy hade du vunnit. Death Strike är bög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 50 mounts nu = albino drake! 4000+ achievement points nu. Synd bara att jag aldrig kommer orka göra alla BG achievements eftersom att Death Knights är extremt OP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Haderu vart unholy hade du vunnit. Death Strike är bög. Lel, är Blood för att jag levlar. Fick ett nytt fint vapen. <3 Hellreaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 (redigerad) Lel, är Blood för att jag levlar. Fick ett nytt fint vapen. <3 Hellreaver Unholy levlar snabbare lol. dvs. Ingen som helst downtime, AoEa mobs, ta grupp-quest utan att ens gå nedanför 90% hp i slutet. Redigerad 6 april, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Unholy levlar snabbare lol. dvs. Ingen som helst downtime, AoEa mobs, ta grupp-quest utan att ens gå nedanför 90% hp i slutet. Som jag kör nu fungerar hur bra som helst, så keff. http://www.wowhead.com/?talent=jf0GqccIss0xzAoG0x0hZfM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts