Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det råkar inte finnas någon som lirar på Hellfire som orkar dra igenom instancer med mig så jag dingar? Jag är något så hiskerligt trött på att göra quests. Jag vill bli 80, fixa lite gear (hosthost VoA), följa Sandniggerns (Siana <3) guide, fixa epic flying och sedan köra pvp så det står härliga till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"- kom in på vent!"

"- okej."

*namn* has logged in to ventrilo

"- Jag funderar på att byta kön!"

"- ..... "

"- In game, alltså..... :) "

Så om 5 min är jag en Female Orc.

Btw, har ni några favoritspots (inte instancer eller städer) i WoW? Jag hittade idag en platå i sydvästra wintergrasp som jag genast fattade tycke för. drar en print nästa gång jag är där.

Den östra kusten durotar har är rätt trevligt också, speciellt när man står och försöker se till Eastern kingdom med dem väldigt inlevelsefulla musiken som durotar fått.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"- kom in på vent!"

"- okej."

*namn* has logged in to ventrilo

"- Jag funderar på att byta kön!"

"- ..... "

"- In game, alltså..... :) "

Så om 5 min är jag en Female Orc.

Btw, har ni några favoritspots (inte instancer eller städer) i WoW? Jag hittade idag en platå i sydvästra wintergrasp som jag genast fattade tycke för. drar en print nästa gång jag är där.

Den östra kusten durotar har är rätt trevligt också, speciellt när man står och försöker se till Eastern kingdom med dem väldigt inlevelsefulla musiken som durotar fått.

kusten i Desolace, eller typ någon gräsplätt i Mulgore.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har alltid gillat att besöka området ovanför Northshire Abbey (stället där humans börjar).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är trevligt med lite organiserad out-door PvP.

Alliance hade skrivit på server-forumet att de skulle raida STV och döda alla hordes som var där och fiskade för Fishing Tournament. I min guild bestämde vi oss för att kontra den raiden. Vi fick ihop ~25 pers och stack till STV. Alliance-snubbarna som var där var tyvärr inte organiserade nog och sprang runt i grupper på fem, så vi hade inga stora problem med att döda dem. När Fishing Tournament var över (en Horde vann) bestämde vi oss för att besöka Stormwind och ta kontroll över Trade District.

Till slut tröttnade vi på att hänga runt i Stormwind, så vi begav oss till Deeprun Tram, och Ironforge. Vi väntade några minuter för länge i Deeprun Tram, så alliance hann organisera en raid på andra sidan portalen i Ironforge, och vi whipade. Men vi lyckades med två utav tre idéer; försvara STV och ta över Trade District.

Today was a good day.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor