Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Läs igen..

Läste det flera gånger, kan fortfarande bara se "also instantly heals your target for its first periodic healing amount." :)

Det kommer alltså betyda att när man castar Rejuvenation så healas ens target för ~1.6k direkt, och sedan ligger HoTen på som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste det flera gånger, kan fortfarande bara se "also instantly heals your target for its first periodic healing amount." :)

Det kommer alltså betyda att när man castar Rejuvenation så healas ens target för ~1.6k direkt, och sedan ligger HoTen på som vanligt.

För mig står det "also instantly heals your target for its periodic healing amount."

Dock tror jag ändå att du har rätt. Det verkar ju mer rimligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herr Siana kanske borde skaffa glasögon.

sianadumbom_1096980_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, okej, jag var så insatt på att den healade i början så jag började se text jag antog skulle vara där... Det spelar ingen större roll i alla fall, det hade lika väl kunnat stå "first" där.

"Periodic healing amount" betyder fortfarande en tick. Annars hade det stått "for its total healing amount"... Så min poäng stämmer fortfarande, den instant healar en tick, inte dess fulla period.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, okej, jag var så insatt på att den healade i början så jag tog första ticken som exempel, men det spelar egentligen ingen roll.

"Periodic healing amount" betyder fortfarande en tick. Annars hade det stått "for its total healing amount"... Så min poäng stämmer fortfarande, den instant healar en tick, inte dess fulla period.

Det är Regrowth som healar sen HoT'ar.

Med setbonusen blir detta en miniverision av Regrowth som är instant. Najs som bajs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet, men jag menar, denna kommer göra det nu med.

Och det lär bli fetnajs, påminner lite renew och DP som blir omdesignade med hjälp av talents för priest:

New Talent: Empowered Renew: Your Renew spell gains an additional 5/10/15% of your bonus healing effects, and your Renew will instantly heal the target for 5/10/15% of the total periodic effect.

New Talent: Improved Devouring Plague: Increases the periodic damage done by your Devouring Plague by 5/10/15%, and when you cast Devouring Plague you instantly deal damage equal to 5/10/15% of its total periodic effect.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har grävt i gamla posts för skojs skull, det var rätt charmigt att följa min väg från trial och att såga spelet till privat server för test (och hur alla gnällde på mig) till retail.

Hittade screens på min första priest! ^_^

Clicker! Diggar att jag har meleevapen på 1:an. :)

Retailpriesten dingar 40:

Det var charmigt hur så många anslöt sig till mig på LS när jag började, även fast det bara var StellHell och Tossie som var mig trogna.

Minns hur StellHell krossade mina drömmar att få raida som shadow:

Shadow är till för lvling och PvP.. Det är vad jag försöker säga. Du kommer märkade det själv tids nog.

Lyckligtvis så innebar TBC en turnaround för Priests, thank god. :D

/nostalgi off.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor