Martin-123 Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Invalid. Det ska vara blå/svart, inte T2 pally skit. Grats. Får väl posta en bild när han är blå/svart då. Tanken fel pullade allt så därför det ser bra ut! http://img25.imageshack.us/img25/3774/wowscrnshot032109225821.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Wintergrasp Eternalfarming, bra eller anus? Varför är det f.ö. mer eller mindre omöjligt att hitta folk till normala lvl 80 instancer, alla vill bara kära heroic, och jag kan fan inte tanka heroic om jag inte kan fixa lite gear i normals. Jävla förbannade nötter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2009 Wintergrasp Eternalfarming, bra eller anus? Varför är det f.ö. mer eller mindre omöjligt att hitta folk till normala lvl 80 instancer, alla vill bara kära heroic, och jag kan fan inte tanka heroic om jag inte kan fixa lite gear i normals. Jävla förbannade nötter! dpsa i heroics och ninja tank loot då. Eller hitta tanks som bara kör för emblems. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Gratz Stell! Ang. GMs, detta skedde för ett par dagar sen. Frågan är gammal, jag vet, men man får ju olika svar varje gång. http://data.fuskbugg.se/skalman01/WoWScrnShot_032009_171637.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Fixa in mig på raids zomfg. Lackar på att hela helgen bestod av "Någon som ska med till X?", varpå man svarade ja och dom sa att jag var nydingad. Sen helgen innan det så var det en snuskig druid som var full epic tre dagar efter han dingat 80. Jävla dubbelmoral! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Fixa in mig på raids zomfg. Lackar på att hela helgen bestod av "Någon som ska med till X?", varpå man svarade ja och dom sa att jag var nydingad. Sen helgen innan det så var det en snuskig druid som var full epic tre dagar efter han dingat 80. Jävla dubbelmoral! Haha, ungefär samma sak som för mig. Behöver bara en trinket till sen är jag full EPIOXX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 (redigerad) Om det finns plats i nån Naxx så kan jag ju knö in dig där man får fett med lootz för de flesta är redan pimpgearade. Annars är det ju bara att farma reputation och proffessions, man får massa med epix därifrån. Själv är jag full epic och behöver bara bracers så har jag Epic achievment. Allt annat är ilvl 213+ Redigerad 23 mars, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Jag behöver bara ranged sen alla items +213 (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Om det finns plats i nån Naxx så kan jag ju knö in dig där man får fett med lootz för de flesta är redan pimpgearade. Annars är det ju bara att farma reputation och proffessions, man får massa med epix därifrån. Själv är jag full epic och behöver bara bracers så har jag Epic achievment. Allt annat är ilvl 213+ Det är det som är hela problemet. Jag fick inte joina med guilden för allt dom brydde sig om var att (lördagen) köra 8-man och (söndagen) att speeda. Allt alla bryr sig om är achivements, även PuG's så det är omöjligt att även komma med på PuG. Det som jag blev arg över var att just speedrunnen dom körde bara var en enda stor disenshant-fest och det blev ändå inga achivements fixade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Skaffa titansteel destroyer stellhell, det är en bra början, ganska billig också. Funkar bra som tank och dps vapen http://thottbot.com/i41257 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 (redigerad) http://static.mmo-champion.com/mmoc/images..._druid_heal.jpg Se setbonus 4, hur hade dom tänkt sig där? Just nu tickar min rejuvenation 1.6k var 3:e sekund i 18 sec, totalt blir det ca 9.6k full duration, jag kanske missuppfattar detta åt helvete men som det ser ut nu, blir min reju instant spell som healar 9.6k direkt och sedan plus den vanliga hotten? Jag måste ha fel? Redigerad 23 mars, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Lyckad naxx run! Ny tank cloak och fina byxor. =) http://kaffekokare.se/upload/users/nerheden/WoWScrnShot_032409_004723.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Skaffa titansteel destroyer stellhell, det är en bra början, ganska billig också. Funkar bra som tank och dps vapen http://thottbot.com/i41257 Funderade på det, men nja.. Ska skaffa mig epic flying först. Bara man kan få leecha en nax25 och med lite tur få Inevitable Defeat . http://static.mmo-champion.com/mmoc/images..._druid_heal.jpg Se setbonus 4, hur hade dom tänkt sig där? Just nu tickar min rejuvenation 1.6k var 3:e sekund i 18 sec, totalt blir det ca 9.6k full duration, jag kanske missuppfattar detta åt helvete men som det ser ut nu, blir min reju instant spell som healar 9.6k direkt och sedan plus den vanliga hotten? Jag måste ha fel? Ser onekligen lustigt ut. Skulle ju kunna vara så att HoT'en på rejuv helt enkelt försvinner och detta blir HT för trees. Men rejuv är ju en HoT spell så jag skulle bli sur om så var fallet. Om det är som du säger så är det ju helt sjukt OP. Lyckad naxx run! Ny tank cloak och fina byxor. =) Eeeew, DW tanking.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Pre-raid tanking gear Liten lista av crafted/hc gear före raid gear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Pre-raid tanking gear Liten lista av crafted/hc gear före raid gear Allt det plus så mycket, MYCKET mer finns redan på Tankspot. Spelar du en klass som kan tanka så borde Tankspot vara förkänt av en bokmärkesplats. http://www.tankspot.com/forums/f97/47048-b...ear-guides.html t.ex. är bättre än din post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 (redigerad) http://static.mmo-champion.com/mmoc/images..._druid_heal.jpg Se setbonus 4, hur hade dom tänkt sig där? Just nu tickar min rejuvenation 1.6k var 3:e sekund i 18 sec, totalt blir det ca 9.6k full duration, jag kanske missuppfattar detta åt helvete men som det ser ut nu, blir min reju instant spell som healar 9.6k direkt och sedan plus den vanliga hotten? Jag måste ha fel? Ser onekligen lustigt ut. Skulle ju kunna vara så att HoT'en på rejuv helt enkelt försvinner och detta blir HT för trees. Men rejuv är ju en HoT spell så jag skulle bli sur om så var fallet. Om det är som du säger så är det ju helt sjukt OP. Vet inte hur ni läser... (4) Set: Your Rejuvenation spell also instantly heals your target for its first periodic healing amount. First periodic healing amount = Första ticken = 1.6k instant heal. ---- Btw: They now know me as Ambassador Siiana. --- Är det inte hysteriskt roligt hur Warhammer Online kämpar för att desperat sno WoW-spelare? Undrar just hur mycket pengar de har lagt ut för att få göra helsidesreklam på WoWWiki och WoWHead... Redigerad 24 mars, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Eeeew, DW tanking.. Funkar hur bra som helst, har heller inget val då jag behöver vapen som ger mig def så jag blir def capad. Sen är det inte ofta jag tankar heller, men så fort jag får bättre gear så byts självklart DW ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Startat på Frostmane nu! Nån som lirar där? Jak er Aly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Startat på Frostmane nu! Nån som lirar där? Jak er Aly! Spelade där hela vanilla och tbc. Skitserver egentligen, känns som hela fragbite spelar där. Blä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Lyckad naxx run! Ny tank cloak och fina byxor. =) /bild/ Vad heter addon som visar % osv? dvs, parry osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts