Nerheden Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Ja, det är det, den är identisk annat än att den gör mer damage och träffar två targets.Men vem orkar CC:a nu för tiden egentligen? Själv har jag alltid ont om lediga keybindings då jag inte klarar av shift- och alt- bindings så jag tycker att man i de enstaka fallen lika gärna kan klicka BS. Men det är ju jag det. Precis så jag gör, klickar, även fast jag har binds så har man ändå kvar tvånget från innan när man inte körde med binds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Har dom inte fixat det då? Att man inte kan breaka CC med typ cleave.. Hm, vet faktiskt inte. Utöver CC finns det ju när man inte vill göra skada på mobet brevid (t e x Grand Widow Faerlina, om en follower står nära) men det är väl vääääldigt situationellt. Det är värt att ha den ute på barsen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hm, vet faktiskt inte. Utöver CC finns det ju när man inte vill göra skada på mobet brevid (t e x Grand Widow Faerlina, om en follower står nära) men det är väl vääääldigt situationellt. Det är värt att ha den ute på barsen iaf. När skiten används så sällan så är det bättre att bara trycka på P och klicka fram Blood Taben, för skillen ligger på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Dom fixade aldrig grejen med cleave på CC. Tanksen whinade sönder när blizzard förslog det. Ibland vill man ju få upp CC's med cleave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Yeah! Blev bannad från WoW igen igår... För samma anledning som förra gången också, bara att denna gången är jag oskyldig... tror jag! Ethnic/Racist harassment! Så länge mongolider inte är en etnisk folkgrupp är jag oskyldig! Fick dock mildare straff denne gången... Bara 48h, så jag är tillbaks igen imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 (redigerad) Yeah! Blev bannad från WoW igen igår... För samma anledning som förra gången också, bara att denna gången är jag oskyldig... tror jag! Ethnic/Racist harassment! Så länge mongolider inte är en etnisk folkgrupp är jag oskyldig! Fick dock mildare straff denne gången... Bara 48h, så jag är tillbaks igen imorgon! Hur många varningar får man? Blev bannad för samma sak en gång och fick en 3 dagars ban. Orka få en permban ;[] Redigerad 18 mars, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Hur många varningar får man? Blev bannad för samma sak en gång och fick en 3 dagars ban. Orka få en permban ;[] Men får tre varningar innan permban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Yeah! Blev bannad från WoW igen igår... För samma anledning som förra gången också, bara att denna gången är jag oskyldig... tror jag! Ethnic/Racist harassment! Så länge mongolider inte är en etnisk folkgrupp är jag oskyldig! Fick dock mildare straff denne gången... Bara 48h, så jag är tillbaks igen imorgon! Fan, säg inte bannad, blev ju orolig för din lilla druid där. Suspendad heter det! Jag har själv fått en 48h en gång när jag skrev "L t A A F" (N I G G A för horde). Är man bara uttråkad så kan man reporta en massa saker som folk säger utan att tänka sig för, det mesta går igenom. När jag är uttråkad brukar jag reporta namn. Det leder inte till suspension utan bara att personen måste byta. Har fått guilder som <What Would Jesus Do> att byta namn (religösa namn är inte tillåtna), folk som heter något som anspelar till djävulen, och så min favorit: Stötte på en troll shaman i AV som hette "Moonasahlin". Äcklet dödade mig och jag hämnades genom att öppna en GM ticket där jag skrev att Mona Sahlin var en stark feminist i Sverige och att folk kan ta illa upp. Efter AV så gör jag en level 1:a på hans server och /whoar hans guild. Han hette då "Mååna" istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 (redigerad) Fan, säg inte bannad, blev ju orolig för din lilla druid där. Suspendad heter det! Jag har själv fått en 48h en gång när jag skrev "L t A A F" (N I G G A för horde). Är man bara uttråkad så kan man reporta en massa saker som folk säger utan att tänka sig för, det mesta går igenom. När jag är uttråkad brukar jag reporta namn. Det leder inte till suspension utan bara att personen måste byta. Har fått guilder som <What Would Jesus Do> att byta namn (religösa namn är inte tillåtna), folk som heter något som anspelar till djävulen, och så min favorit: Stötte på en troll shaman i AV som hette "Moonasahlin". Äcklet dödade mig och jag hämnades genom att öppna en GM ticket där jag skrev att Mona Sahlin var en stark feminist i Sverige och att folk kan ta illa upp. Efter AV så gör jag en level 1:a på hans server och /whoar hans guild. Han hette då "Mååna" istället... Säkert du som reportade min shaman på ragnaros med. Rectumripper i guilden rectum perfectum. Både jag och guilden fick byta namn i samma veva :< Redigerad 19 mars, 2009 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Säkert du som reportade min shaman på ragnaros med. Rectumripper i guilden rectum perfectum. Både jag och guilden fick byta namn i samma veva :< Ägda. Tyvärr var det inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2009 Var uppe och chillade i bergen ovanför Stonetalon Mountain precis när jag fick den briljanta idén att fråga en GM att komma och hälsa på. Till min överraskning kom han dit och visade sig för mig... Tråkigt nog visade han inga tricks. Hur som helst var det mycket trevligt. http://img25.imageshack.us/img25/7035/wowscrnshot032109002523.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Har inte sett en enda GM sedan jag började WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 (redigerad) Har inte sett en enda GM sedan jag började WoW Inte precis så att de visar sig allmänt! Måste göra som xstreem och även jag gjort, be dom att komma! Skickade iväg en ticket på min födelsedag och begärde tårta, fick tårtan 15minuter senare. - Sen får man se till att man är på en väldigt öde plats. Jag tränade upp skinning i wetlands, grim batol. Redigerad 21 mars, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Själv skapade man trial accs och spammade runt som fan, när en GM kom och sa hur jävla jobbig jag var slutade jag, fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Enda gången jag sett en GM var när ett gäng på runt 50 personer skapade massa negrer på trial-accounts och dränkte dem i Stormwind canals. en GM kom och tog bort de ca 100 lik som man lyckats samla dittils. Tyvärr inga screenshots på burken längre. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Enda gången jag sett en GM var när ett gäng på runt 50 personer skapade massa negrer på trial-accounts och dränkte dem i Stormwind canals. en GM kom och tog bort de ca 100 lik som man lyckats samla dittils. Tyvärr inga screenshots på burken längre. =( HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan vilken underbar idé! T: Sett GM två gånger, ena gången när vi lirade WSG och gömde flaggan på ställen man inte ska kunna komma upp på, killen som hade flaggan blev bannad i tre dagar, bra var ju att han typ var våran MT i guilden. Detta var i TBC. Andra gången var back in the days, hittade en buggad questgubbe i ashenvale (måste vart i feb-mar 2005~). GM'en kom dit och flyttade gubben åt mig så jag kunde döda honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Enbart sett GM en gång. Skulle köra 2v2 men min partners internet dog mitt i en match. Var nu 2v1 i blade edge arena och jag lyckades restealtha. I catform gick jag runt och explorade lite och jag var på den tiden mycket förtjust i walljumping. Började hoppa på en pelare och till min förvåning kom jag hela vägen upp och stod på kanten utav arenan. Hoppade ut och explorade lite i Blade edge mountains ( som förövrigt såg sönderbuggat ut ) Sen vart det slut på det roliga när en GM visade sig och bad mig lämna arenan : < Detta var på ett lan och jag hade varit inne i arenan i 42 minuter. Varken jag eller han lämnade eftersom vi spelade på en hyfsad hög rating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Kände att jag på något sätt skulle lyckas se en GM när jag läste alla posts. Jag lyckades! http://img257.imageshack.us/img257/63/wowscrnshot032109230131.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2009 Kände att jag på något sätt skulle lyckas se en GM när jag läste alla posts. Jag lyckades! http://img257.imageshack.us/img257/63/wowscrnshot032109230131.th.jpg Invalid. Det ska vara blå/svart, inte T2 pally skit. T: Yay \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts