Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Har märkt att det är alltid Hordes som gankar. Allies är som oftast snälla. :mf_doof:
LOL

löjligaste jag läst på ett bra tag. Allies gankar fan mer om något.

Själv brukar jag döda alla jag ser, oavsett om jag kör alliance eller horde. Corpsecampar dock inte, om de inte gjort sig förtjänta av min tid(genom att de t.ex. hoppade på mig, hämtade kompisar).

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan är du bränd eller? :ph34r:

Alliance gankar minst lika mycket om inte mer.Så är fallet på Emeriss iallfall, du kan fan inte gå utanför Durotar utan att det kmr nån fittig DK och hoppar på dig. :mf_doof:

Har inte märkt av det faktist, klarade mig igenom hela lvl 70 i borean utan att bli gankad en enda gång. Fick t.o.m hjälp med en quest från alliance (där sket jag fan ner mig dock, skulle soloa gruppquest, ser lvl 80'n komma upp bakom mig, tänker att FAN, nu kommer han förstöra mitt försök som hade tagit så lång tid att klara).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glyph's för DK's? DPS så gott det går. WoWhead's kommentarer är lite off, eftersom dom flesta är innan dom flesta glyph's blev ändrade.

Funderar på Blood Strike (major), Obliterate (major), Rune Strike (major), alla tre är skills som jag änvänder mest. Blood Strike funkar med heart strike men det blir svårt att få in en snare, bara chain of ice som jag har tror jag. Drar jag en chain så missar jag en obliterate.

Raise Dead, Horn of Winter och Blood Tap som minor. Gött att slippa regent för ghoul, då kan man börja använda varje cooldown utan att bry sig om att kolla efter en humanoid corpse. Horn of winter är najs, det är lätt att man glömmer den ibland, även om man borde spamma den varje 20'e sekund. Blood Tap för att slippa base skadan, bra i raids om det är hårt på healers.

Invändningar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det mest är sorgligt att folk kan sjunka så lågt för att vara roliga över nätet.

Speciellt när alla i raiden visste att filmen skulle visas för den dödes familj.

Men yäyä, bara vad jag tycker.

Jag tycker att det är extremt löjligt och näst intill respektlöst att hålla en begravning ingame. En enkel forumtråd där folk får ta farväl hade räckt, det där är bara löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är ju inte jag så himla insatt i Dk men varför ska man inte ha båda ute? Är Heart Strike en bättre "version" av Blood Strike som man speccar eller? :(

Ja, det är det, den är identisk annat än att den gör mer damage och träffar två targets.

Finns ju tillfällen då Blood Strike är att föredra, om ett mob brevid är CC:at t e x.
Men vem orkar CC:a nu för tiden egentligen?

Själv har jag alltid ont om lediga keybindings då jag inte klarar av shift- och alt- bindings så jag tycker att man i de enstaka fallen lika gärna kan klicka BS. Men det är ju jag det.

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor