Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Man kan lämna in dem för rep med Sons of Hodir. Är man exalted med dem så kan man köpa den bästa shoulder enchanten. :D

Oh, cool! Blir nog att göra något sådant när man orkar, funderar på att droppa inscirption då det suger och kommer suga ännu mer när dual specs kommer. Tar nog JC för lite extra +SP på gearen :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, cool! Blir nog att göra något sådant när man orkar, funderar på att droppa inscirption då det suger och kommer suga ännu mer när dual specs kommer. Tar nog JC för lite extra +SP på gearen :D

Ehm? Inscription jag tjänar mina pengar på. Köper blommor, millar, sen gör darkmoon cards. Har man tur får man Nobles. På min server går dom för 1k-2k styck! :)

Någon som vet hur hit capen funkar för enhanche shammy, med specc osv? :mf_doof:

Edit: En fin Enhanche specc vore fint! :)

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har 100 ReU & 9 Eternal fire nu, Men ska migga locken till en annan PvP Realm.

Så, någon ide vart dem säljer bra samt har hyffsta mycket PvE? :)

Blev Shattered Hand.

Har dragit ner Kel'thuzad 10man, redan =>

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När är 3.0.10 beräknat?

Jag som inte äns är lvl 80 än har insett att raidkontent i WotLK är jävligt fattigt.

Om nydingade personer efter tre dagar kan ha en full mundering med högra ilvl eq epics så är det fan fel. Känns som allt som gick raidas var över redan i november och allt folk gör nu är att fixa sina jävla achivements.. och gankas förstås. Fattar mig fan inte på folk. Eller åtminståne inte Horde på Darksorrow. Dom är så förbannat dåliga (jag har aldrig brytt mig om horde, men om dom får se mig så ska dom attackera. Aldrig dött av något annat än lvl 80's för jag råknullar allt som försöker döda mig runt min egen lvl). Men det är alltid dom jävla böghororna till lvl 80 som fan inte har något liv och ska CC'a en. Det roliga är att jag blev gankad runt en gång per zon i outland, och alla gånger var av Paladiner.

Mindervärdes komplex för dom blir ägda av lvl 80's att dom måste döda lvl 58 personer? Äckliga jävla missfoster. Lackade som fan på folket i Sianas guild när dom började köra med "QQ more" och "Rerolla PvE noob" när jag undrade om någon kunde döda Paladinen som CC'ade mig i Hellfire på lvl 58.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gankers

Ja jävlar, när jag blev gankad och corpse campad av en äcklig 71 hunter i hellfire på min warlock var det bara att relogga palan' dirr.

Han loggar väll någons kompis acc och gör en lvl 1 och ber mig sluta campa han, en episk jakt genom Honor Hold(?) börjar och det slutar med att jag dödar honom cirka 50 gånger innan han hinner ta FP till shatt. Innan han loggar får jag en whisper som säger: "du är så jävla töntig som ger dig på low levels"

blir så jävla trött på gankers.

Redigerad av Wahlis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När är 3.0.10 beräknat?

Jag som inte äns är lvl 80 än har insett att raidkontent i WotLK är jävligt fattigt.

Om nydingade personer efter tre dagar kan ha en full mundering med högra ilvl eq epics så är det fan fel. Känns som allt som gick raidas var över redan i november och allt folk gör nu är att fixa sina jävla achivements.. och gankas förstås. Fattar mig fan inte på folk. Eller åtminståne inte Horde på Darksorrow. Dom är så förbannat dåliga (jag har aldrig brytt mig om horde, men om dom får se mig så ska dom attackera. Aldrig dött av något annat än lvl 80's för jag råknullar allt som försöker döda mig runt min egen lvl). Men det är alltid dom jävla böghororna till lvl 80 som fan inte har något liv och ska CC'a en. Det roliga är att jag blev gankad runt en gång per zon i outland, och alla gånger var av Paladiner.

Mindervärdes komplex för dom blir ägda av lvl 80's att dom måste döda lvl 58 personer? Äckliga jävla missfoster. Lackade som fan på folket i Sianas guild när dom började köra med "QQ more" och "Rerolla PvE noob" när jag undrade om någon kunde döda Paladinen som CC'ade mig i Hellfire på lvl 58.

Har märkt att det är alltid Hordes som gankar. Allies är som oftast snälla. :)

Edit: Finns en anledning till att jag rollat på en PvE server! :P

Redigerad av Martin-123
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har märkt att det är alltid Hordes som gankar. Allies är som oftast snälla. :)

Edit: Finns en anledning till att jag rollat på en PvE server! :P

Va fan är du bränd eller? :(

Alliance gankar minst lika mycket om inte mer.Så är fallet på Emeriss iallfall, du kan fan inte gå utanför Durotar utan att det kmr nån fittig DK och hoppar på dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor