Xazzi Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Man kan lämna in dem för rep med Sons of Hodir. Är man exalted med dem så kan man köpa den bästa shoulder enchanten. Oh, cool! Blir nog att göra något sådant när man orkar, funderar på att droppa inscirption då det suger och kommer suga ännu mer när dual specs kommer. Tar nog JC för lite extra +SP på gearen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Oh, cool! Blir nog att göra något sådant när man orkar, funderar på att droppa inscirption då det suger och kommer suga ännu mer när dual specs kommer. Tar nog JC för lite extra +SP på gearen Ehm? Inscription jag tjänar mina pengar på. Köper blommor, millar, sen gör darkmoon cards. Har man tur får man Nobles. På min server går dom för 1k-2k styck! Någon som vet hur hit capen funkar för enhanche shammy, med specc osv? Edit: En fin Enhanche specc vore fint! Redigerad 6 mars, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Ehm? Inscription jag tjänar mina pengar på. Köper blommor, millar, sen gör darkmoon cards. Har man tur får man Nobles. På min server går dom för 1k-2k styck! Någon som vet hur hit capen funkar för enhanche shammy, med specc osv? Edit: En fin Enhanche specc vore fint! http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement /yawn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_enhancement /yawn Tack, men jag fattar fortfarande inte hur mycket hit jag ska ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Tack, men jag fattar fortfarande inte hur mycket hit jag ska ha! Capen är 14% med raidbuffs = 367 hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Tack, men jag fattar fortfarande inte hur mycket hit jag ska ha! Tack? Du läste det ju inte äns, annars hade du inte missat det. http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_...ent/#Hit_Rating Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Tack? Du läste det ju inte äns, annars hade du inte missat det. http://elitistjerks.com/f47/t20765-shaman_...ent/#Hit_Rating Skrev dock att jag inte fattade. Men nu vet jag ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Sådär, nu har jag epic flying. Wiiii.. Det enda som fattas är en fin drake. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 LOL ACHIEVEMENT http://img3.imageshack.us/img3/7077/zulian.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 LOL ACHIEVEMENT http://img3.imageshack.us/img3/7077/zulian.jpg Hah, lycko! Gogo raptor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Sådär, nu har jag epic flying. Wiiii.. Det enda som fattas är en fin drake. <3 Jag sa ju det. *edit* Fan at jag palla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Jag sa ju det. *edit* Fan at jag palla. Gz! Har GC nu igen så ska nog dra min DK ett par levlar senare ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 (redigerad) Har 100 ReU & 9 Eternal fire nu, Men ska migga locken till en annan PvP Realm. Så, någon ide vart dem säljer bra samt har hyffsta mycket PvE? Blev Shattered Hand. Har dragit ner Kel'thuzad 10man, redan => Redigerad 10 mars, 2009 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Vi drog ner Kel'thuzad för första gången idag. 10-manna, men ändå. Var rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 När är 3.0.10 beräknat? Jag som inte äns är lvl 80 än har insett att raidkontent i WotLK är jävligt fattigt. Om nydingade personer efter tre dagar kan ha en full mundering med högra ilvl eq epics så är det fan fel. Känns som allt som gick raidas var över redan i november och allt folk gör nu är att fixa sina jävla achivements.. och gankas förstås. Fattar mig fan inte på folk. Eller åtminståne inte Horde på Darksorrow. Dom är så förbannat dåliga (jag har aldrig brytt mig om horde, men om dom får se mig så ska dom attackera. Aldrig dött av något annat än lvl 80's för jag råknullar allt som försöker döda mig runt min egen lvl). Men det är alltid dom jävla böghororna till lvl 80 som fan inte har något liv och ska CC'a en. Det roliga är att jag blev gankad runt en gång per zon i outland, och alla gånger var av Paladiner. Mindervärdes komplex för dom blir ägda av lvl 80's att dom måste döda lvl 58 personer? Äckliga jävla missfoster. Lackade som fan på folket i Sianas guild när dom började köra med "QQ more" och "Rerolla PvE noob" när jag undrade om någon kunde döda Paladinen som CC'ade mig i Hellfire på lvl 58. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Gankers Ja jävlar, när jag blev gankad och corpse campad av en äcklig 71 hunter i hellfire på min warlock var det bara att relogga palan' dirr. Han loggar väll någons kompis acc och gör en lvl 1 och ber mig sluta campa han, en episk jakt genom Honor Hold(?) börjar och det slutar med att jag dödar honom cirka 50 gånger innan han hinner ta FP till shatt. Innan han loggar får jag en whisper som säger: "du är så jävla töntig som ger dig på low levels" blir så jävla trött på gankers. Redigerad 11 mars, 2009 av Wahlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Jag är en snäll Horde... Jag dödar inte ifall jag inte blir attackerad först. Då dödar jag hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 När är 3.0.10 beräknat? Jao.. Om man utgår från tiderna det har tagit förut gissar jag på 2 månader. Bossarna är i test-phase just nu och ska tunas till rätt nivå, såå.. Något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) När är 3.0.10 beräknat? Jag som inte äns är lvl 80 än har insett att raidkontent i WotLK är jävligt fattigt. Om nydingade personer efter tre dagar kan ha en full mundering med högra ilvl eq epics så är det fan fel. Känns som allt som gick raidas var över redan i november och allt folk gör nu är att fixa sina jävla achivements.. och gankas förstås. Fattar mig fan inte på folk. Eller åtminståne inte Horde på Darksorrow. Dom är så förbannat dåliga (jag har aldrig brytt mig om horde, men om dom får se mig så ska dom attackera. Aldrig dött av något annat än lvl 80's för jag råknullar allt som försöker döda mig runt min egen lvl). Men det är alltid dom jävla böghororna till lvl 80 som fan inte har något liv och ska CC'a en. Det roliga är att jag blev gankad runt en gång per zon i outland, och alla gånger var av Paladiner. Mindervärdes komplex för dom blir ägda av lvl 80's att dom måste döda lvl 58 personer? Äckliga jävla missfoster. Lackade som fan på folket i Sianas guild när dom började köra med "QQ more" och "Rerolla PvE noob" när jag undrade om någon kunde döda Paladinen som CC'ade mig i Hellfire på lvl 58. Har märkt att det är alltid Hordes som gankar. Allies är som oftast snälla. Edit: Finns en anledning till att jag rollat på en PvE server! Redigerad 11 mars, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Har märkt att det är alltid Hordes som gankar. Allies är som oftast snälla. Edit: Finns en anledning till att jag rollat på en PvE server! Va fan är du bränd eller? Alliance gankar minst lika mycket om inte mer.Så är fallet på Emeriss iallfall, du kan fan inte gå utanför Durotar utan att det kmr nån fittig DK och hoppar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts