StellHell Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Äre värt att börja lira igen? Har en level 75 warrior. Yours truly har ju börjat igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Yours truly har ju börjat igen! Fast du är en tredjedel kines. Jag är lat och casual. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Fast du är en tredjedel kines. Jag är lat och casual. My golly, jävla rasist! Det är siana som är jävla invandraret duvett! Fy faan! 1000g på timmet jävla fyfann duvett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 My golly, jävla rasist! Det är siana som är jävla invandraret duvett! Fy faan! 1000g på timmet jävla fyfann duvett! Siana är sandnegro, han får få 1000g timmet, bah.. Du är ching chong nip nong nong ni hao xiao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Är du lvl 80, utan epic flying? Jag började spela för typ, 3 veckor sedan. 9 days played. Tack Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Ni är bara avundsjuka, båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Ni är bara avundsjuka, båda två. lol "I love gold" Funkar Herb/Ins eller är Herb/Alc bättre? Då syftar jag på solo sammanhang. Alltså pots etc. Redigerad 6 mars, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Ni är bara avundsjuka, båda två. btw, vad heter "action barsen" du använder? Edit: OCH castingbar? Redigerad 6 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Finns ju sjukt många 80's utan epic flying (ja, jag är en av dem).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag har 2 80's (snart 3) och bara en har epic flyer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag har 2 80's (snart 3) och bara en har epic flyer. Borde vara en achievement på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 btw, vad heter "action barsen" du använder? Edit: OCH castingbar? För att organisera mina action bars använder jag Bartender, för att skinna dem använder jag ButtonFacade. I filmen har jag skinnet "Darion". Castingbaren är Quartz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 För att organisera mina action bars använder jag Bartender, för att skinna dem använder jag ButtonFacade. I filmen har jag skinnet "Darion". Castingbaren är Quartz. Tack! Btw, har grindat en timme nu, 10 Eternal Fire och 90 Relics. pwn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Ding 80! Min tredje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag började spela för typ, 3 veckor sedan. 9 days played. Tack Siana. /care? Det lilla jag hann se i Northrend på locken (kunde som sagt inte äns dra en lvl med trial acc) så fick man ju hutlöst mycket guld av questning. Om du nu är 80 med en jävla massa dailys att göra ser jag inte hur länge du spelat skulle göra någon skillnad? Bara Outland ger ruskigt mycket pengar bara från quests. 1000g till 70 no sweat, ser inte hur 5000g skulle vara så fruktansvärt svårt att komma upp i ganska snabbt vid 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Varför säljer ulduar relics så bra då? Edit: Epic flyer får man inte direkt på 80 om man inte var 70 ett tag i TBC.. 5000 epic flyer+1000 Cold weather+1000 normal flyer +och 500 för epic riding är en summa man inte kan questa ihop jätte lätt. Men håller med, att fixa pengar nu är LÄTT och inflationen är enorm, tappar dock suget att fixa gold efter man är full enchantad med 10k gold över. Redigerad 6 mars, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Varför säljer ulduar relics så bra då? Edit: Epic flyer får man inte direkt på 80 om man inte var 70 ett tag i TBC.. 5000 epic flyer+1000 Cold weather+1000 normal flyer +och 500 för epic riding är en summa man inte kan questa ihop jätte lätt. Men håller med, att fixa pengar nu är LÄTT och inflationen är enorm, tappar dock suget att fixa gold efter man är full enchantad med 10k gold över. Köper du inget skräp och får alla dina gröna items DE så får du ihop allt det där utan problem tills du dingat 80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) /care? Det lilla jag hann se i Northrend på locken (kunde som sagt inte äns dra en lvl med trial acc) så fick man ju hutlöst mycket guld av questning. Om du nu är 80 med en jävla massa dailys att göra ser jag inte hur länge du spelat skulle göra någon skillnad? Bara Outland ger ruskigt mycket pengar bara från quests. 1000g till 70 no sweat, ser inte hur 5000g skulle vara så fruktansvärt svårt att komma upp i ganska snabbt vid 80. Jadu, Stellan. Jag har som sagt inte lagt en timme på att grinda ihop pengar förän idag. Istället har jag resterande tid på level 80, gearat upp för att raida med guilden. Nu, när jag har relativt bra gear, kan ge en relativt bra dps i raids och inte behöver lägga lika mycket tid på det längre, så kan jag istället grinda pengar Jag har helt enkelt inte haft tid. Även om det är lvl 80. Jag har 3340g nu, alltså fattas det 1660g till skillen. Redigerad 6 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jadu, Stellan. Jag har som sagt inte lagt en timme på att grinda ihop pengar förän idag. Istället har jag resterande tid på level 80, gearat upp för att raida med guilden. Nu, när jag har relativt bra gear, kan ge en relativt bra dps i raids och inte behöver lägga lika mycket tid på det längre, så kan jag istället grinda pengar Jag har helt enkelt inte haft tid. Även om det är lvl 80. Jag har 3340g nu, alltså fattas det 1660g till skillen. Det drar du denna helg om du skiter i att raida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Varför säljer ulduar relics så bra då? Man kan lämna in dem för rep med Sons of Hodir. Är man exalted med dem så kan man köpa den bästa shoulder enchanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts