Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ding 900.

--

Är sugen på att levla huntern nu vid sidan om, men haataar verkligen outlands. Har dock inte levlat sen dom sänkte EXP'n för levels. Ungefär vart dingar man om an kör hela hellfire -> Zanga -> Terrokar -> Nagrand -> Blade's edge -> Netherstorm.. Någonstans i Blade's edge eller redan i Nagrand?

Edit: Alltså 70 dårå!

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ding 900.

--

Är sugen på att levla huntern nu vid sidan om, men haataar verkligen outlands. Har dock inte levlat sen dom sänkte EXP'n för levels. Ungefär vart dingar man om an kör hela hellfire -> Zanga -> Terrokar -> Nagrand -> Blade's edge -> Netherstorm.. Någonstans i Blade's edge eller redan i Nagrand?

Edit: Alltså 70 dårå!

När jag kör 58-68 så räcker det med Hellfire -> Zanga -> Nagrand -> Blade's , men om du ska bli 70 där så blir det väll nog Netherstorm med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag kör 58-68 så räcker det med Hellfire -> Zanga -> Nagrand -> Blade's , men om du ska bli 70 där så blir det väll nog Netherstorm med.

Haha. Netherstorm dingade man ju 70 i innan exp buffen.

En polare dingade 65 i hellfire och eftersom han inte pallade terrokar eller zanga stack han till nagrand där han nu är 68 och troligtvis drar 70.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lvl 66.5~ på DK'n och har precis börjat questa i Terokkar.

58-62 i Hellfire, 62-66 Zangramarsh, 66-69? i Terokkar. Säkert möjligt att dra 70 i Terokkar tror jag. Har bara kört en run per instance för questerna, skiter fullständigt i drops.

Det är en sjuk nerf dom gjort på lvlningen, man kom knappt upp till lvl 62 i Hellfire om man började vid 60 förr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På min bank char har jag dragit in över 40k från auctions, även runt 25k på min DK. Men har bara 11k nu! :mf_doof:

Meh, om man räknar hur mycket man dragit in landar man ju på galet mycket. Det handlar ju om att man ska ha det vid ett tillfälle och inte bränna det lika fort som man får det.

Auctioneering är gay btw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor