Xazzi Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Ding 900. -- Är sugen på att levla huntern nu vid sidan om, men haataar verkligen outlands. Har dock inte levlat sen dom sänkte EXP'n för levels. Ungefär vart dingar man om an kör hela hellfire -> Zanga -> Terrokar -> Nagrand -> Blade's edge -> Netherstorm.. Någonstans i Blade's edge eller redan i Nagrand? Edit: Alltså 70 dårå! Redigerad 3 mars, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Ding 900. -- Är sugen på att levla huntern nu vid sidan om, men haataar verkligen outlands. Har dock inte levlat sen dom sänkte EXP'n för levels. Ungefär vart dingar man om an kör hela hellfire -> Zanga -> Terrokar -> Nagrand -> Blade's edge -> Netherstorm.. Någonstans i Blade's edge eller redan i Nagrand? Edit: Alltså 70 dårå! När jag kör 58-68 så räcker det med Hellfire -> Zanga -> Nagrand -> Blade's , men om du ska bli 70 där så blir det väll nog Netherstorm med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 När jag kör 58-68 så räcker det med Hellfire -> Zanga -> Nagrand -> Blade's , men om du ska bli 70 där så blir det väll nog Netherstorm med. Haha. Netherstorm dingade man ju 70 i innan exp buffen. En polare dingade 65 i hellfire och eftersom han inte pallade terrokar eller zanga stack han till nagrand där han nu är 68 och troligtvis drar 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 På min DK(questade bara, inga instancer) drog jag 60-64 i Hellfire > 64-66.5 i Zanga > Nagrand 66.5-68.5 > Blade Edge 68.5-70. Nu Howling Fjord 70-72, Borean 72-74, Dragonblight 74-75, Grizzly Hills 75-77 sen antigen Zul'Drak eller Basin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Är lvl 66.5~ på DK'n och har precis börjat questa i Terokkar. 58-62 i Hellfire, 62-66 Zangramarsh, 66-69? i Terokkar. Säkert möjligt att dra 70 i Terokkar tror jag. Har bara kört en run per instance för questerna, skiter fullständigt i drops. Det är en sjuk nerf dom gjort på lvlningen, man kom knappt upp till lvl 62 i Hellfire om man började vid 60 förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Någon som vet en bra server med MYCKET PvE Grupper & Sådär PvP? Horde sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Någon som vet en bra server med MYCKET PvE Grupper & Sådär PvP? Horde sidan.. Ska du migga locken? Jag ville ju ganka dig på min druid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Någon som vet en bra server med MYCKET PvE Grupper & Sådär PvP? Horde sidan.. Ragnaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Ska du migga locken? Jag ville ju ganka dig på min druid. Nja, får se. Tänkte mest på med min warrior. => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Yay! Grats! Dragonhawk nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Grats! Dragonhawk nästa? Nej, det tror jag inte! Nöjer mig med draken... Kommer ändå inte använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag har över 20 000 guld nu. P.S, aldrig köpt guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag har över 20 000 guld nu. P.S, aldrig köpt guld. På min bank char har jag dragit in över 40k från auctions, även runt 25k på min DK. Men har bara 11k nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 På min bank char har jag dragit in över 40k från auctions, även runt 25k på min DK. Men har bara 11k nu! Meh, om man räknar hur mycket man dragit in landar man ju på galet mycket. Det handlar ju om att man ska ha det vid ett tillfälle och inte bränna det lika fort som man får det. Auctioneering är gay btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Vad sägs som att ni kommer till Balnazzar och ger mig lite guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) Tips på att tjäna pengar utan professions. I needz epic mount skills. Något sätt borde väl vara det "bästa"? Att grinda är jag bra på, det är enkelt. Redigerad 5 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Tips på att tjäna pengar utan professions. I needz epic mount skills. Något sätt borde väl vara det "bästa"? Att grinda är jag bra på, det är enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Tips på att tjäna pengar utan professions. I needz epic mount skills. Något sätt borde väl vara det "bästa"? Att grinda är jag bra på, det är enkelt. Är du lvl 80, utan epic flying? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Äre värt att börja lira igen? Har en level 75 warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts