Mark Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Jahapp...ännu en gång så är det dags och patcha, och ännu en gång så kommer det ta flera timmar att göra det. EDIT: 90:e sidan Redigerad 13 juli, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) 6: When struck in combat inflicts 2 Arcane damage to the attacker. Vad pratar du om?.. det är ju ljusen vi diskuterar.. och hjälm av eld Vet nån vart jag kan få taf på Patchen.. det vill inte funka o ladda ner på vanligt vis Redigerad 13 juli, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja, tack...kan någon snäll person lägga upp patchen här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kan inte du heller ladda ner?? Älska isf då ärdet inte mig det är fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Can inte connecta till Blizzards tracker :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Inte jag heller.. vad har dom nu lyckats med.. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Kolla här http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...s=new&tmp=1#new Blizzard har postat på sidan 7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Lalalal.. de va inget Redigerad 13 juli, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Yay! Det fungerar att ladda ner patchen nu (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Håller på att ladda ner patchen från Fileplanet nu..ungefär en kvart kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ladda inte från fileplanet för det är USA patchen och den funkar inte med EU versionen. Trackern funkar för mig nu iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) De funkar inte att ladda ner 6.0 patchen för mig de står unable to connect fasst internet funkar ? :S [EDIT]: Ser att ni redan har börjat snacka om de Redigerad 13 juli, 2005 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Mums, laddar ner i 6kb/s nu EDIT: såg ett bra skämt på WoW Forumet i tråden där de whinar om att det inte funkar. Q:Whats the difference between WoW and Captain Hook? A:Captain Hook had atleast one good patch Redigerad 13 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Mums, laddar ner i 6kb/s nu EDIT: såg ett bra skämt på WoW Forumet i tråden där de whinar om att det inte funkar. Q:Whats the difference between WoW and Captain Hook? A:Captain Hook had atleast one good patch Haha. Fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 http://rapidshare.de/files/3021166/WoW-1.5...-patch.exe.html Där kan ni tanka patchen mycket snabbare än med blizzards downloader. Det tog 30 sekunder för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Nån som vet vilken den nya Interface Versionen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Apropå interface, Nån som har några tips på bra? Cosmos var skön men var lite laggig för mig iom versions problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Använder Insomniax, ny skön font, härliga bars som är lätta att flytta omkring och bestämma vart de ska vara. Bara några av de fina grejorna som kommer med inxomniax moden (även om jag har disablat över hälften av alla grejor ) Använd WoWToc och modifiera så att nya interface numret blir 1600, funkar precis som förut för mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 http://rapidshare.de/files/3021166/WoW-1.5...-patch.exe.html Där kan ni tanka patchen mycket snabbare än med blizzards downloader. Det tog 30 sekunder för mig Tack, tankar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Ja men tack vilken detaljerad förklaring. Jag ska låta förgylla din post och hänga upp den på väggen. Det är rätt jobbigt att beskriva allt... här är en guide http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...mp=1#post429195 (som du ser så är det rätt mycket) Redigerad 13 juli, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts