HardPaty Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nu kan jag fan inte äns logga in. Vad är det här för skit?! Jag som sÃ¥g fram emot att jag skulle kunna göra massa coola engineering prylar nu när jag har 80 i engineering skill... Höll pÃ¥ och samlade in koppar och stenar sÃ¥ att jag kunde bygga sakerna. Precis dÃ¥ blir servern helt cp och det gÃ¥r inte att köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Nu kan jag fan inte äns logga in. Vad är det här för skit?! Jag som sÃ¥g fram emot att jag skulle kunna göra massa coola engineering prylar nu när jag har 80 i engineering skill... Höll pÃ¥ och samlade in koppar och stenar sÃ¥ att jag kunde bygga sakerna. Precis dÃ¥ blir servern helt cp och det gÃ¥r inte att köra! Fan samma har för mig, arg vad är FEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Wow-Europe har lagt upp mer info nu. De har fÃ¥tt tekniska problem och ursäktar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 StellHell [18] - Undead Warlock (Warsong) Om nÃ¥gon lirar pÃ¥ warsong sÃ¥ msga mig *UPDATE* StellHell [23] - Undead Warlock (Warsong) Screen kommer senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Glädjerop för min nya katt Det kostade 40 silver Är du galen!? 40 silver?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Är du galen!? 40 silver?? Inte alls, rör mig med flera guld nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Okej... Vilken lävul är du pÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) Hehe, det där pÃ¥minner mig on nÃ¥tt som hände för nÃ¥gra dar sen. Jag skulle köpa en guild tabard och frÃ¥gade pÃ¥ chatten om nÃ¥n kunde skänka mig 1 guld. Alla sade: Sure! do you want all my items too? Och typ: Are you insane? Lol. PÃ¥ betan var jag ute och gick och sa med /say sÃ¥ att bara nÃ¥gra i omrÃ¥det hörde: Kan jag fÃ¥ 1 guld? Och genast sprang det fram nÃ¥gon och gav mig 1 guld som om det vore 1 koppar (Fett kul att ha 1 guld när man är lvl 10 Jag drog och lärde mig allt jag kunde. Skills, vapen m.m. Hehe) Men alla är sÃ¥ noobiga nu precis efter releasen sÃ¥ ingen har ju typ guld. Förutom thotim Redigerad 17 februari, 2005 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Har en kompis som spelade pÃ¥ US-servrar förut. Sen när han skulle börja spela pÃ¥ EU-servrar istället sÃ¥ gjorde han sÃ¥ att han gav 100g första bästa snubben under lvl10. Han blev rätt glad faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 (redigerad) borta! Redigerad 28 augusti, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Här är min character: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hehe, det där pÃ¥minner mig on nÃ¥tt som hände för nÃ¥gra dar sen. Jag skulle köpa en guild tabard och frÃ¥gade pÃ¥ chatten om nÃ¥n kunde skänka mig 1 guld. Alla sade: Sure! do you want all my items too? Och typ: Are you insane? Lol. PÃ¥ betan var jag ute och gick och sa med /say sÃ¥ att bara nÃ¥gra i omrÃ¥det hörde: Kan jag fÃ¥ 1 guld? Och genast sprang det fram nÃ¥gon och gav mig 1 guld som om det vore 1 koppar (Fett kul att ha 1 guld när man är lvl 10 Jag drog och lärde mig allt jag kunde. Skills, vapen m.m. Hehe) Men alla är sÃ¥ noobiga nu precis efter releasen sÃ¥ ingen har ju typ guld. Förutom thotim Hehe, hade flera guld i slutet av betan. För dÃ¥ betydde dom ju inte sÃ¥ mycket för nÃ¥n. Jag köpte väl en massa sprit och hade kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ska nog köpa detta eftersom min farfar är villig att betala mÃ¥nad summan men funkar Visa Elektron ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Ska nog köpa detta eftersom min farfar är villig att betala mÃ¥nad summan men funkar Visa Elektron ? Har för mig att electron funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 FÃ¥r hoppas det men om jag nu köper vilken klass är lättast att börja med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Tufft att Ã¥ka under vattnet! Hehe, mycket stolt över min staff som jag tog frÃ¥n Van Cleef Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Edit: Oj, den gröna linjen täcker över lite, aja ska vara +5 spirit... Redigerad 19 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Skulle ni kunna lägga upp mer screens? Ska köpa spelet snart..! BTW: Det e gratis första mÃ¥naden và ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Aa första mÃ¥naden är gratis. Haha jag har startat ett mode! Stats med sträck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts