StellHell Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Har bara kört fram till 71 med min lock, men jag tyckte bara att de mekaniska mobsen va jobbiga! ALLT runt hordes byggnar är ju immunt.. -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 ALLT runt hordes byggnar är ju immunt.. -.-' Därför ska man köra i Fjorden, det äger tundra... tro mig jag har lvlat två gubbar på båda ställerna. Någon här som har en bra lvling specc till en dk? är 55 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Därför ska man köra i Fjorden, det äger tundra... tro mig jag har lvlat två gubbar på båda ställerna. Någon här som har en bra lvling specc till en dk? är 55 Blood eller unholy. Frost är tanking. Blood reggar jävla najs med hp, unholy har dock FET aoeleveling med pet dessutom. Unholy med ghoul har högst dps, men inte lika hög surv. Kolla någon sida bak, finns en länk till specs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Blood eller unholy. Frost är tanking. Blood reggar jävla najs med hp, unholy har dock FET aoeleveling med pet dessutom. Unholy med ghoul har högst dps, men inte lika hög surv. Kolla någon sida bak, finns en länk till specs. Går det och specca Hearth Strike & Corpse Exlosionen när man lvlar eller lär man typ bara 70-80 för det? aja, jag kollar väl nånsida bak då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Går det och specca Hearth Strike & Corpse Exlosionen när man lvlar eller lär man typ bara 70-80 för det? aja, jag kollar väl nånsida bak då. lvl 61 tidigast. Skulle satsa på dancing Rune blade först vid 60, sen CE på 71-72. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 lvl 61 tidigast. Skulle satsa på dancing Rune blade först vid 60, sen CE på 71-72. Är dancing rune blade så himla bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Är dancing rune blade så himla bra? 100% mer skada, ja den är bra. Det är ju en direkt kopia av dig själv, så gör du 500DPS så gör runeblade 500DPS, dvs får du ut 1000DPS på samma tid som DRB är ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 100% mer skada, ja den är bra. Det är ju en direkt kopia av dig själv, så gör du 500DPS så gör runeblade 500DPS, dvs får du ut 1000DPS på samma tid som DRB är ute. Aaah, trodde det var mer typ ett pet som hoppade runt och hög lite random bara. Då speccar jag i din istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 100% mer skada, ja den är bra. Det är ju en direkt kopia av dig själv, så gör du 500DPS så gör runeblade 500DPS, dvs får du ut 1000DPS på samma tid som DRB är ute. DCB + army of dead = MASSIVE army of ghouls <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 http://forums.wow-europe.com/thread.html;j...44796&sid=1 -Whenever try to login this test server cant see any up 1 . what it's up time thats server ? -English? -yea EU English server win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 wowforums skulle måste döpas till whine,qq forum. alla bara tjatar,klagar etc till föregående post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=KsnE9HQL58M Haha, seriöst, uttalet! Svenskan smäller igenom som fan! "Rat of de litch king", "Eternal Aaahhr". ... Säg, låter han inte lite som Weener? Redigerad 24 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KsnE9HQL58M Haha, seriöst, uttalet! Svenskan smäller igenom som fan! "Rat of de litch king", "Eternal Aaahhr". ... Säg, låter han inte lite som Weener? Herregud.. HERREGUD! Detta är dagens WoWspelare i sverige.. Jag tycker synd om hans guild om han är någon viktigt som ska snacka i vent. "Ok gajs.. Ääääh.. Jo too are ääääh, tankinn dat mob där and ääääh, wen he shenj target jo tont him back" T: Hur lång tid tar det att få hem (för man får det väl i postlådan?) att köpa WotLK från typ, webhallen eller dyl.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Herregud.. HERREGUD! Detta är dagens WoWspelare i sverige.. Jag tycker synd om hans guild om han är någon viktigt som ska snacka i vent. "Ok gajs.. Ääääh.. Jo too are ääääh, tankinn dat mob där and ääääh, wen he shenj target jo tont him back" T: Hur lång tid tar det att få hem (för man får det väl i postlådan?) att köpa WotLK från typ, webhallen eller dyl.? Haha jo. Vad som var ännu roligare var att jag upptäckte att han spelade på Darksorrow! Ska lätt vinka nästa gång jag ser honom. WotLK från webhallen bör inte ta mer än 1-2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 #1 - Mest diskuterade (Idag) - Spel #1 - Markerad som toppfavorit (Idag) - Spel #2 - Topprankade (Idag) - Spel #60 - Mest sedda (Idag) Schyssta utnämningar min YT-kanal och klipp får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 T: Hur lång tid tar det att få hem (för man får det väl i postlådan?) att köpa WotLK från typ, webhallen eller dyl.? Beställer du innan 15:00 (tror jag det var) finns det chans att du har det redan nästa dag. Ta sms avi om du beställer med postförskott också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Beställer du innan 15:00 (tror jag det var) finns det chans att du har det redan nästa dag. Ta sms avi om du beställer med postförskott också Körde direktbetalning med MasterCard. Betalt och klart, OM jag har tur så har jag den i brevlådan imorgon, Då jäääävlar! Känns dock lite som DK är typ som vanilla's Shamaner, alla hade en, men inga guilder ville ha. Vad är det för klasser numera som behövs i casualraider och instancer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Körde direktbetalning med MasterCard. Betalt och klart, OM jag har tur så har jag den i brevlådan imorgon, Då jäääävlar! Känns dock lite som DK är typ som vanilla's Shamaner, alla hade en, men inga guilder ville ha. Vad är det för klasser numera som behövs i casualraider och instancer? Om jag ska tala av egen erfarenhet så är det healers och tanks som behövs mest. DPS death knights finns det väldigt många av, men tanks fungerar fortfarande. Annars är det väl resto shamaner och healing priests som är mest eftertraktade. I princip funkar allt förutom melee DPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Körde direktbetalning med MasterCard. Betalt och klart, OM jag har tur så har jag den i brevlådan imorgon, Då jäääävlar! Känns dock lite som DK är typ som vanilla's Shamaner, alla hade en, men inga guilder ville ha. Vad är det för klasser numera som behövs i casualraider och instancer? På Emeriss är det mestadels Healers, sen tanks, sen dpsers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2009 Körde direktbetalning med MasterCard. Betalt och klart, OM jag har tur så har jag den i brevlådan imorgon, Då jäääävlar! Känns dock lite som DK är typ som vanilla's Shamaner, alla hade en, men inga guilder ville ha. Vad är det för klasser numera som behövs i casualraider och instancer? DKs är värre än shamaner var i vanilla imo, to.m svårt att komma in i pugs ibland. Skulle jag levla en DPS skulle jag tipsa hunter eller elemental shaman. Båda är eftertraktade utav end game guilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts