Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Därför ska man köra i Fjorden, det äger tundra... tro mig jag har lvlat två gubbar på båda ställerna. ;)

Någon här som har en bra lvling specc till en dk? är 55 :lol:

Blood eller unholy. Frost är tanking. Blood reggar jävla najs med hp, unholy har dock FET aoeleveling med pet dessutom. Unholy med ghoul har högst dps, men inte lika hög surv. Kolla någon sida bak, finns en länk till specs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blood eller unholy. Frost är tanking. Blood reggar jävla najs med hp, unholy har dock FET aoeleveling med pet dessutom. Unholy med ghoul har högst dps, men inte lika hög surv. Kolla någon sida bak, finns en länk till specs.

Går det och specca Hearth Strike & Corpse Exlosionen när man lvlar eller lär man typ bara 70-80 för det?

aja, jag kollar väl nånsida bak då. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=KsnE9HQL58M

Haha, seriöst, uttalet! Svenskan smäller igenom som fan! :wub:

"Rat of de litch king", "Eternal Aaahhr".

... Säg, låter han inte lite som Weener? :wub:

Herregud.. HERREGUD!

Detta är dagens WoWspelare i sverige.. Jag tycker synd om hans guild om han är någon viktigt som ska snacka i vent.

"Ok gajs.. Ääääh.. Jo too are ääääh, tankinn dat mob där and ääääh, wen he shenj target jo tont him back"

T: Hur lång tid tar det att få hem (för man får det väl i postlådan?) att köpa WotLK från typ, webhallen eller dyl.?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud.. HERREGUD!

Detta är dagens WoWspelare i sverige.. Jag tycker synd om hans guild om han är någon viktigt som ska snacka i vent.

"Ok gajs.. Ääääh.. Jo too are ääääh, tankinn dat mob där and ääääh, wen he shenj target jo tont him back"

T: Hur lång tid tar det att få hem (för man får det väl i postlådan?) att köpa WotLK från typ, webhallen eller dyl.?

Haha jo. Vad som var ännu roligare var att jag upptäckte att han spelade på Darksorrow! Ska lätt vinka nästa gång jag ser honom. :wub:

WotLK från webhallen bör inte ta mer än 1-2 dagar. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställer du innan 15:00 (tror jag det var) finns det chans att du har det redan nästa dag. Ta sms avi om du beställer med postförskott också

Körde direktbetalning med MasterCard. Betalt och klart, OM jag har tur så har jag den i brevlådan imorgon, Då jäääävlar! :)

Känns dock lite som DK är typ som vanilla's Shamaner, alla hade en, men inga guilder ville ha.

Vad är det för klasser numera som behövs i casualraider och instancer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde direktbetalning med MasterCard. Betalt och klart, OM jag har tur så har jag den i brevlådan imorgon, Då jäääävlar! :)

Känns dock lite som DK är typ som vanilla's Shamaner, alla hade en, men inga guilder ville ha.

Om jag ska tala av egen erfarenhet så är det healers och tanks som behövs mest. DPS death knights finns det väldigt många av, men tanks fungerar fortfarande. Annars är det väl resto shamaner och healing priests som är mest eftertraktade. I princip funkar allt förutom melee DPS.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På Emeriss är det mestadels Healers, sen tanks, sen dpsers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DKs är värre än shamaner var i vanilla imo, to.m svårt att komma in i pugs ibland.

Skulle jag levla en DPS skulle jag tipsa hunter eller elemental shaman. Båda är eftertraktade utav end game guilder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor