Xazzi Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) Haha, förresten! En blog en kille börjat med, temat är "Worlds nicest noob" och han ska föreställa ett bi som är lite vilse i Azeroth.. Read for yourself! BARRY THE BEE! Edit: Fail jag är. Uppdaterad_ Sunday, 18 November 2007 15:05 . Hittade den på WoWforumen och trodde det var nystartad Edit2: Nu fick jag lust att göra något liknande.. hmhm Redigerad 14 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 lol, finner inga ord hur mycket jag hatar sånna som dig. Synd att blizzard inte kan banna konton som har användare som är för mycket retard. Sånna som mig? Förklara. Så du sitter inne på fredagkvällar och ninjapullar. Spännande liv Mja, det va ganska kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 P-12 brukar jag kalla sånna som dig, tyvärr finns de överallt, speciellti death knights mellan lvl 58-79. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) P-12 brukar jag kalla sånna som dig, tyvärr finns de överallt, speciellti death knights mellan lvl 58-79. Hmm, jaja. "Sånna som mig"? Hur vet ni grabbar hur jag är? Ni fick se en film där jag ninjapullar för att dom gkickade mig. Ni är coola! Aja, döm mig hur ni vill! Aj dånt kär! Redigerad 15 februari, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Hmm, jaja. "Sånna som mig"? Hur vet ni grabbar hur jag är? Ni fick se en film där jag ninjapullar för att dom gkickade mig. Ni är coola! Aja, döm mig hur ni vill! Aj dånt kär! Lämna med lite värdighet? Sett dig sno guildbanks, ninjapulla. Hur många guilds har du horat dig i för loots nu? Du verkar inte vara där för att vara en shysst kille, iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Lämna med lite värdighet? Sett dig sno guildbanks, ninjapulla. Hur många guilds har du horat dig i för loots nu? Du verkar inte vara där för att vara en shysst kille, iaf. Mkay. För det första, jag gav tillbaks allt jag tog från guildbanken. För det andra, jag la ner hur mycket jobb som helst i den senaste guilden jag var i, så kickade dom mig för att mina polare snodde min vent ip och larvade sig på venten. Tyckte att dom kunde iaf gett mig en chans efter allt jag gjort för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Hatar folk som ninjarpullar guilder och på raids. Vet att vi körde en raid då raid ledaren ninjade det bästa medans vi fick det sämsta . Och hon gjorde bara så hon kunde loota och många har sagt att hon ninjar hela tiden hatar sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 (redigerad) Hatar folk som ninjarpullar guilder och på raids. Vet att vi körde en raid då raid ledaren ninjade det bästa medans vi fick det sämsta . Och hon gjorde bara så hon kunde loota och många har sagt att hon ninjar hela tiden hatar sånt . Det är skillnad på ninjaPULL och ninjaLOOT. Edit: Har gjort en DK jag med nu (59 atm), så om du StellHell eller Troxie vill levla senare så är det bara att säga till. Redigerad 16 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Slänger in en bild på min Warlock. http://i40.tinypic.com/w04yf6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Säkert inte den riktiga, men skills hade han. http://i40.tinypic.com/es3fvb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Säkert inte den riktiga, men skills hade han. http://i40.tinypic.com/es3fvb.jpg Kolla hans armory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Kolla hans armory? Varför skulle det bevisa något? http://armory.wow-europe.com/character-she...ar&n=Vurtne Det är inte han iaf. I sin sista film nickar han "Warbarbie": http://www.vurtne.net/streamsteam.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 lol, tröttnade redan min första kväll i outland. DK questkedjan var najs, men att äns utsätta sig för denna tortyr som kallas Outlands är inget för mig. Det räcker att jag gjort det åtskilliga gånger. Ska testa Northrend lite till helgen, men vet inte på vilken char.. Druid, Warlock, Paladin eller Priest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Försök lite med alla och välj sen imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Försök lite med alla och välj sen imo Nej? Jag har 3 dagar kvar på min trial. Började på warlocken, vet inte om jag åkte rätt. Spelar det någon roll om man åker till Borean eller Fjord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Nej? Jag har 3 dagar kvar på min trial. Började på warlocken, vet inte om jag åkte rätt. Spelar det någon roll om man åker till Borean eller Fjord? Nopp, båda startzonerna funkar fint. De gjorde två så att det inte skulle bli så crowded vid releasen typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Jag har gjort 144/150 quest i Borean Tundra nu med locken. Halvvägs in på 71. D.E.H.T.A -questen var klockrena, likaså Murlocquesten. Lite jobbigt med de mekaniska mobsen i och med att man är affliction (immune mot sipphon life och drain life). Redigerad 19 februari, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Är det bara jag, eller är typ allt i Borean immun mot fear? Fett jobbigt då jag speccat full destruction och vill feara bort moben medans jag kör ett par feta incinerate crits. Måste också ge creds till blizz som gjort impen ett farligt vapen. Att impen dessutom har fått en STOR buff på sin HP och Mana pool är helt fucking underbart, han kan ju fan tanka mobs solo medans jag dödar dom andra (vid en stor pull). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Är det bara jag, eller är typ allt i Borean immun mot fear? Fett jobbigt då jag speccat full destruction och vill feara bort moben medans jag kör ett par feta incinerate crits. Måste också ge creds till blizz som gjort impen ett farligt vapen. Att impen dessutom har fått en STOR buff på sin HP och Mana pool är helt fucking underbart, han kan ju fan tanka mobs solo medans jag dödar dom andra (vid en stor pull). Har bara kört fram till 71 med min lock, men jag tyckte bara att de mekaniska mobsen va jobbiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Account management är ju fan nere oftare än vad den är uppe : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts