StellHell Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Doh! att ja missade den biten Fast nu är det så att min interface ligger i WoW\data\enGB\interface. Fast det kanske inte spelar nån roll. Installerar om skiten nu och ska se om det funkar igen. Då ska ja prova det du sa Stell att skapa en mapp till då ja bara skapade Addons mappen. Funkar Qusthelper och cartographer med 3.0.9 eller har 3.0.9 fuckat upp det hela? Använder inte questhelper och mitt cartographer funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Questhelper funkar finfint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Okej. Kanske blir att köra med 3.0.8 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Nu funkar det . Behövde bara skapa mappen Interface\AddOns sen lägga sakerna i AddOns mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Nu funkar det . Behövde bara skapa mappen Interface\AddOns sen lägga sakerna i AddOns mappen. Det finns en "Edit" knapp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Oj sorry. Btw min cartographer och questhelper funkar prima med 3.0.9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...n&n=Kayliah wat, warlock med thunderfury? Redigerad 14 februari, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...n&n=Kayliah wat, warlock med thunderfury? En death knight på frostmane har haft den sen några månader tillbaka. Likaså en mage på ragnaros. Questen har tydligen alltid vart buggad. DK'n fick föresten båda bindingsen när han ville testa om han kunde soloa bossar i MC... På sin första jävla run. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 58 nu. phew. Ska spela med en kompis till 60, sedan blir det själv till 68. (och vidare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Make some love http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/a92e5c097b16a830d6d07230e0ff5c69e11217c2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Rofl, fy fan vad l33t vi är. Typ. Eller nä. Men ändå, lulz. http://www.ezcash.se/sp/pictures/bosses/maexxna.jpg Postade väl mest så att ni kan gissa vart jag är. Go go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Rofl, fy fan vad l33t vi är. Typ. Eller nä. Men ändå, lulz. Postade väl mest så att ni kan gissa vart jag är. Go go. Naxxramas! --- Gief större bild D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Naxxramas! --- Gief större bild D: Men! Klart jag är i Naxxramas, menade vem utav dessa tio som är jag. Kan inte fixa större bild, vet inte vem retardet var som printscreenade men uppenbarligen så failade han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Men! Klart jag är i Naxxramas, menade vem utav dessa tio som är jag. Kan inte fixa större bild, vet inte vem retardet var som printscreenade men uppenbarligen så failade han. Han framför ze Draenei? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 (redigerad) När jag såg Maexxna kom jag att tänka på en film jag spelade in efter att ha blivit gkickad när vi förberedde för ett andra försök! Edit: Kolla den i HD! http://www.youtube.com/watch?v=IMF6I_8c5WQ Redigerad 14 februari, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Han framför ze Draenei? No no, längst åt vänster som gör någon awesome dancemove utan byxor. ..och min älskling står bredvid mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 När jag såg Maexxna kom jag att tänka på en film jag spelade in efter att ha blivit gkickad när vi förberedde för ett andra försök! Du verkar vara retarden man inte vill köra med Stjäla Gbanks och hora runt sig sådär, blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Du verkar vara retarden man inte vill köra med Stjäla Gbanks och hora runt sig sådär, blä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 lol, finner inga ord hur mycket jag hatar sånna som dig. Synd att blizzard inte kan banna konton som har användare som är för mycket retard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 När jag såg Maexxna kom jag att tänka på en film jag spelade in efter att ha blivit gkickad när vi förberedde för ett andra försök! Edit: Kolla den i HD! Så du sitter inne på fredagkvällar och ninjapullar. Spännande liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts