StellHell Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Win. Orc Male Warlock vid namn Gnostic har just dingat 46. Schyssta kompisar + boost ZF = XPXPXPXPXPXPXP Har min Orc Warrior runt lvl 70, ville köra på den, men Wahlin/Wahlis(?) guildpolare var ett jävla ärkepucko, så jag slutade med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Har min Orc Warrior runt lvl 70, ville köra på den, men Wahlin/Wahlis(?) guildpolare var ett jävla ärkepucko, så jag slutade med den. Den på ragnaros. Am I rite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Den på ragnaros. Am I rite? Minns ej, men kan nog stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Har min Orc Warrior runt lvl 70, ville köra på den, men Wahlin/Wahlis(?) guildpolare var ett jävla ärkepucko, så jag slutade med den. Hrm, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Ikväll ska gillet prova Sartharion 3D för första gången. Jag tror vi kommer klara det men tyvärr har vi världens största slacker-gäng så jag är rädd att det kommer ta ett bra tag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Okej, idag startar det. Men bara så jag fattat det rätt.. Trial är alltså 10 dygn, så på exakt samma klockslag idag kommer Trialen ta slut på måndag morgon? (fre morgon - mån morgon) Blir en Dwarf Female DK på Darksorrow (lolololol, dwarf female!!111), speccar 0/0/xx, ghoulen gav visst högsta dps. Något man bör fixa i förväg? Speciella DK AddOns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 (redigerad) speccar 0/0/xx, ghoulen gav visst högsta dps. hm.. Kanske högst dps men med blood har du allllldrig downtime och solar grpquests betydligt lättare.. Just pointing It out ;o (fast! Jag har ju inte direkt spelat DK, bara till 60~ och hann aldrig prova på den nya corpse explosion. I might be wrong.) Redigerad 12 februari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Okej, idag startar det. Men bara så jag fattat det rätt.. Trial är alltså 10 dygn, så på exakt samma klockslag idag kommer Trialen ta slut på måndag morgon? (fre morgon - mån morgon) Blir en Dwarf Female DK på Darksorrow (lolololol, dwarf female!!111), speccar 0/0/xx, ghoulen gav visst högsta dps. Något man bör fixa i förväg? Speciella DK AddOns? Har egentligen aldrig varit Unholy på min DK, men skulle nog säga att blood kommer göra levlingen snabbare pga all healing du får! Du slipper äta, du slipper leta grupper för gruppsquest osv.. Om du är osäker på hur du ska specca kan du alltids kolla in här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Okej, idag startar det. Men bara så jag fattat det rätt.. Trial är alltså 10 dygn, så på exakt samma klockslag idag kommer Trialen ta slut på måndag morgon? (fre morgon - mån morgon) Blir en Dwarf Female DK på Darksorrow (lolololol, dwarf female!!111), speccar 0/0/xx, ghoulen gav visst högsta dps. Något man bör fixa i förväg? Speciella DK AddOns? Säg vad du nickar så invitar jag dig sen när jag hinner, har varit lite flooded den här veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vart fan ligger Addons mappen till WoW? Tankade ner det nyss sen uppdaterade ja till 3.0.9 patchen. Kollade varje mapp i WoW mappen men hittar inte addons mappen. --- Kör ej retail kör pirat om ni undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Vart fan ligger Addons mappen till WoW? Tankade ner det nyss sen uppdaterade ja till 3.0.9 patchen. Kollade varje mapp i WoW mappen men hittar inte addons mappen. --- Kör ej retail kör pirat om ni undrar. World of Warcraft/Interface/Addons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) World of Warcraft/Interface/Addons Har inte ens den mappen överhuvudtaget. Sökt även efter Addons mappen men hittar inte den. Redigerad 13 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Har inte ens den mappen överhuvudtaget. Sökt även efter Addons mappen men hittar inte den. Sök på Blizzard_BarbershopUI och kolla vilken mapp den ligger i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Sök på Blizzard_BarbershopUI och kolla vilken mapp den ligger i Nej han hittar inte det heller :/ Enda ja hittar är en txt fil som heter Addons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Gör en ny mapp i Interface-mappen och döp den till Addons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 (redigerad) Gör en ny mapp i Interface-mappen och döp den till Addons. Funkade inte heller mina addons fanns inte :/ EDIT: Får även nåt meddelande med klockan när man trycker esc nånting att den är blockat Redigerad 13 februari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Funkade inte heller mina addons fanns inte :/ EDIT: Får även nåt meddelande med klockan när man trycker esc nånting att den är blockat Testa köra retail? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Testa köra retail? ^^ Alltså addon saken har inte med retail att göra. Jag har gjort en repair sak men funkade inte heller. Skulle aldrig falla mig in börja köra ett sånt spel och betala nästan 200kr vart andra månad bort kastade pengar. Då kör ja hellre gratis med mer buggar än vad retail har. ---- Men ingen som vet hur man fixar addon saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Alltså addon saken har inte med retail att göra. Jag har gjort en repair sak men funkade inte heller. Skulle aldrig falla mig in börja köra ett sånt spel och betala nästan 200kr vart andra månad bort kastade pengar. Då kör ja hellre gratis med mer buggar än vad retail har. ---- Men ingen som vet hur man fixar addon saken? WoW\Interface\AddOns\<AddOn> måste finnas, finns det inte så får du skapa skiten själv. Om du inte fattar hur du gör (vilket det verkar vara) så beskyll inte spelet. Det är du som är värdelös. Om ditt AddOn sen är för gammalt så fungerar det inte i vilket fall, 3.0.9 verkar fuckat en del addons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 WoW\Interface\AddOns\<AddOn> måste finnas, finns det inte så får du skapa skiten själv. Om du inte fattar hur du gör (vilket det verkar vara) så beskyll inte spelet. Det är du som är värdelös. Om ditt AddOn sen är för gammalt så fungerar det inte i vilket fall, 3.0.9 verkar fuckat en del addons. Doh! att ja missade den biten Fast nu är det så att min interface ligger i WoW\data\enGB\interface. Fast det kanske inte spelar nån roll. Installerar om skiten nu och ska se om det funkar igen. Då ska ja prova det du sa Stell att skapa en mapp till då ja bara skapade Addons mappen. Funkar Qusthelper och cartographer med 3.0.9 eller har 3.0.9 fuckat upp det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts