Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Okej, idag startar det. Men bara så jag fattat det rätt.. Trial är alltså 10 dygn, så på exakt samma klockslag idag kommer Trialen ta slut på måndag morgon? (fre morgon - mån morgon)

Blir en Dwarf Female DK på Darksorrow (lolololol, dwarf female!!111), speccar 0/0/xx, ghoulen gav visst högsta dps.

Något man bör fixa i förväg? Speciella DK AddOns?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

speccar 0/0/xx, ghoulen gav visst högsta dps.

hm.. Kanske högst dps men med blood har du allllldrig downtime och solar grpquests betydligt lättare.. Just pointing It out ;o

(fast! Jag har ju inte direkt spelat DK, bara till 60~ och hann aldrig prova på den nya corpse explosion. I might be wrong.)

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, idag startar det. Men bara så jag fattat det rätt.. Trial är alltså 10 dygn, så på exakt samma klockslag idag kommer Trialen ta slut på måndag morgon? (fre morgon - mån morgon)

Blir en Dwarf Female DK på Darksorrow (lolololol, dwarf female!!111), speccar 0/0/xx, ghoulen gav visst högsta dps.

Har egentligen aldrig varit Unholy på min DK, men skulle nog säga att blood kommer göra levlingen snabbare pga all healing du får! Du slipper äta, du slipper leta grupper för gruppsquest osv.. :lol:

Om du är osäker på hur du ska specca kan du alltids kolla in här!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg vad du nickar så invitar jag dig sen när jag hinner, har varit lite flooded den här veckan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testa köra retail? ^^

Alltså addon saken har inte med retail att göra. Jag har gjort en repair sak men funkade inte heller. Skulle aldrig falla mig in börja köra ett sånt spel och betala nästan 200kr vart andra månad bort kastade pengar. Då kör ja hellre gratis med mer buggar än vad retail har.

----

Men ingen som vet hur man fixar addon saken?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså addon saken har inte med retail att göra. Jag har gjort en repair sak men funkade inte heller. Skulle aldrig falla mig in börja köra ett sånt spel och betala nästan 200kr vart andra månad bort kastade pengar. Då kör ja hellre gratis med mer buggar än vad retail har.

----

Men ingen som vet hur man fixar addon saken?

WoW\Interface\AddOns\<AddOn> måste finnas, finns det inte så får du skapa skiten själv.

Om du inte fattar hur du gör (vilket det verkar vara) så beskyll inte spelet. Det är du som är värdelös. Om ditt AddOn sen är för gammalt så fungerar det inte i vilket fall, 3.0.9 verkar fuckat en del addons.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WoW\Interface\AddOns\<AddOn> måste finnas, finns det inte så får du skapa skiten själv.

Om du inte fattar hur du gör (vilket det verkar vara) så beskyll inte spelet. Det är du som är värdelös. Om ditt AddOn sen är för gammalt så fungerar det inte i vilket fall, 3.0.9 verkar fuckat en del addons.

Doh! att ja missade den biten :D

Fast nu är det så att min interface ligger i WoW\data\enGB\interface. Fast det kanske inte spelar nån roll. Installerar om skiten nu och ska se om det funkar igen. Då ska ja prova det du sa Stell att skapa en mapp till då ja bara skapade Addons mappen. Funkar Qusthelper och cartographer med 3.0.9 eller har 3.0.9 fuckat upp det hela?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor