Saleen Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Någon annan som har problem att komma åt account management? Ja! Jag kan inte få RAF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Ja! Jag kan inte få RAF. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...85637&sid=1 Jag som precis köpte ett GC! D : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Någon annan som har problem att komma åt account management? Lite sent svar antar jag, men det verkar fungera atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Lite sent svar antar jag, men det verkar fungera atm. Yeah! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 (redigerad) http://data.fuskbugg.se/skalman01/malygos25_small.jpg För att citera mig själv: "Den blå draken är dräpt - All WotLK content CLEARED! Det tog ett par kvällar med wipes, men så ibland sker det mirakel. Vi kom in, vi ägde, och vi oneshottade Malygos direkt. I och med det har MSVS clearat all tillgänglig content som WotLK har att bjuda på. Ulduar, here we come... " Han hade varit nere bra mycket tidigare om inte folk slackat med att komma på progressraids... Men kul att ha clearat allt med min lilla guild. Redigerad 3 februari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Nu börjar jag bli riktigt förbannad. Jag har ett konto som har wow och tbc aktiverat. Dock så kan jag inte logga in nu eftersom det säger att jag måste ha tbc installerat, vilket jag har. Vad fan är det för problem? Jag har installerat om men det säger samma sak, jag har patchat upp till 3.0.8. WTFFFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Nu börjar jag bli riktigt förbannad. Jag har ett konto som har wow och tbc aktiverat. Dock så kan jag inte logga in nu eftersom det säger att jag måste ha tbc installerat, vilket jag har. Vad fan är det för problem? Jag har installerat om men det säger samma sak, jag har patchat upp till 3.0.8. WTFFFF Testa att starta med launcher istället för WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 (redigerad) Heroic: The Twilight Zone äntligen, afker guild Redigerad 5 februari, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Howling Blast much? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Testa att starta med launcher istället för WoW Det fungerar nu. Jag är lvl 26, dingar 27 när jag lämnat in mina quest. Vill bli 58 så jag blir oberoende av min kompis och kan specca lite roligt Demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Det fungerar nu. Jag är lvl 26, dingar 27 när jag lämnat in mina quest. Vill bli 58 så jag blir oberoende av min kompis och kan specca lite roligt Demo. 31 nu. Succubus + Felhunter. STV snart. Godnatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Ding 76 nu på warrior, dingat 60 på druiden med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 10 dagars WotLK trial = w00t? Är det något lamt "endast lvla till 71, blabla?". Har inte använt det än, men installerar WotLK nu, testar så fort jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Suck vad det här spelet känns segt nu. Att bokstavligen springa igenom alla raids 10 och 25 på 2-dagar är något som börjar få mig att tröttna. Börjat levla en kossa (druid) har jag gjort också, inte blev jag mycket gladare av det. Kanske är jag för bitter eller är det någon som känner samma sak? dailys orkar jag inte ens tänka på då jag varken behöver guld eller rep med något längre (det blev, som med allt annat, på tok för lätt efter patchen med bla. sons of hodir). GIEF ULDUAR så jag inte hinner skaffa mig ett liv tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 10 dagars WotLK trial = w00t? Är det något lamt "endast lvla till 71, blabla?". Har inte använt det än, men installerar WotLK nu, testar så fort jag vet. Jag är inte hundra men jag är rätt säker på att den fungerar på samma sätt som TBC 10-dagar. Suck vad det här spelet känns segt nu. Att bokstavligen springa igenom alla raids 10 och 25 på 2-dagar är något som börjar få mig att tröttna. Börjat levla en kossa (druid) har jag gjort också, inte blev jag mycket gladare av det. Kanske är jag för bitter eller är det någon som känner samma sak? dailys orkar jag inte ens tänka på då jag varken behöver guld eller rep med något längre (det blev, som med allt annat, på tok för lätt efter patchen med bla. sons of hodir). GIEF ULDUAR så jag inte hinner skaffa mig ett liv tills dess. Jepps, får tyvärr hålla med. WotLK content 70-80 var helt fantastiskt, men Blizzard har varit slappa på 80-content. Vad man får göra just nu är typ achievments tills Ulduar. Min nolifepolare skaffade Loremaster bl a. Själv har jag inte så mycket tid att spela, så för mig kvittar det atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Jag är inte hundra men jag är rätt säker på att den fungerar på samma sätt som TBC 10-dagar. Jepps, får tyvärr hålla med. WotLK content 70-80 var helt fantastiskt, men Blizzard har varit slappa på 80-content. Vad man får göra just nu är typ achievments tills Ulduar. Min nolifepolare skaffade Loremaster bl a. Själv har jag inte så mycket tid att spela, så för mig kvittar det atm. blä. kollade upp och man kan inte äns lvla upp till 71.. Får väl bli att testa en DK till 70 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Sååååå.. Hur mycket kostar wow i månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Sååååå.. Hur mycket kostar wow i månaden? Drygt 120 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Drygt 120 kr. Hm! Man kanske ska börja spela.. Eller det kanske är försent. Ja, det skulle vara roligt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2009 Hm! Man kanske ska börja spela.. Eller det kanske är försent. Ja, det skulle vara roligt iallafall Aldrig för sent att börja. Go go, do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts