Ante_freeman Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 En kompis till mig tipsade om att jag ska glypha Devestate så att man får två sunders i en. Någon som vet om jag borde göra det? Nu har jag Sunder armor glyphen, Block glyphen & Barbaric insults gylphen (för att jag hittade ingen annan major vid det tillfället på AH) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Hahah, funkar prima i guilden. Tack för tipset : ) Haha! Fick precis guilden att tro att jag fått Ateish på något konstigt sätt. En polare blåste skiten ur oss med det där för någon månad sen. Emellertid ser det inte bra ut i guildchatten. Om man skriver det i /e, däremot... Jo, jag vet. Märkte det nu i efterhand, fast folk verkar inte tänka så mkt på det. -- Oh, till alla alchemister (trodde detta hade nefats för ett bra tag sen, men det fungerar tydligen fortfarande), rekommenderar jag att skaffa mats för 1x Transmute: Titanium samt mats till minst 10x Guru's Elixir, jag använde dock mats för 40x. Se till först till att ha alla saker i inventory. När det är bekräftat så börjar ni på transmuta Titaniumet, när håller på att göra att detta, scolla upp fort till Guru's Elixir och var beredd att trycka på "Create all". Precis när titaniumet blir klart så trycker ni DIREKT på knappen och börjar göra elixir! Om ni gör allting rätt/om blizzard ej hotfixat så kommer ni, liksom jag, få discovery procc på varje elixir ni gör. Fick 8 på rad, med ögonvittne och screenshot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 (redigerad) Göra en sån macro.. Sen? :hmm: Inte själva macrot i sig, men buggen man kan utnyttja iochmed det. Also, Mage AoE-grinding is teh shiznit! Redigerad 26 januari, 2009 av Rushifell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Inte själva macrot i sig, men buggen man kan utnyttja iochmed det. Also, Mage AoE-grinding is teh shiznit! Blizzard nerfen.. Någon speciell spot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Blizzard nerfen.. Någon speciell spot? Jag kör atm i Stranglethorn på raptors (37 UD Mage). Shimmering Flats och Alterac Mountains verkar rätt bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Jag kör atm i Stranglethorn på raptors (37 UD Mage). Shimmering Flats och Alterac Mountains verkar rätt bra också. Jaha Trodde det fanns något fint ställe som är snällt och snabbt för mages i north~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jaha Trodde det fanns något fint ställe som är snällt och snabbt för mages i north~ Så fort jag blir 80 ska jag allt leta upp något, men just nu ser Shoveltusk-packs rätt trevliga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) Blizzard är ju iallfall snygga. <3 The patch "base\signaturefile" could not be applied. (CRC mismatch: expected 0x3075bc52, actual 0xbb716ab0.) If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (BNUpdate::PTCApply) To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. Nån som har nåt tips på vart man kan ladda hem patchen? Redigerad 30 januari, 2009 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Nån som har nåt tips på vart man kan ladda hem patchen? Kolla Wowwiki, sök efter Patch Mirrors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Allmänt trött på WoW nu. Tycker dom får släppa en ny raid instance, eftersom Naxx är verkligen pisstråkig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Idag raidade jag för första gången "på riktigt". Börjar snart bli ett år sen sist, det gick bra. OS 10 man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Idag raidade jag för första gången "på riktigt". Börjar snart bli ett år sen sist, det gick bra. OS 10 man. Du valde rätt instance för en mjukstart iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Du valde rätt instance för en mjukstart iaf. Jao, jag tyckte nästan att det var för lätt, hade förväntat mig lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Jao, jag tyckte nästan att det var för lätt, hade förväntat mig lite mer. Jo, men jag tycker det är skönt, inte behöva bekymra sig om att saker kan gå fel, bara döda drakarna och få epics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Idag köpte jag ett tangentbord och WoW. Jag ska spela en Orc Warlock (male). Denna tråd kommer då bli min blogg. Work, work... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Idag köpte jag ett tangentbord och WoW. Jag ska spela en Orc Warlock (male). Denna tråd kommer då bli min blogg. Work, work... Good job! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) Idag köpte jag ett tangentbord och WoW. Jag ska spela en Orc Warlock (male). Denna tråd kommer då bli min blogg. Work, work... La av nyligen själv. Har blivit så jävla tråkigt. 80 Dwarf female warrior @ Outland. Bilden är lite smågammal, hann få T7 10-man head samt 25-man shoulders. Bragar dessutom med min chopper, lyckades farma en jävla massa guld när jag var nydingad 80, då ah-priserna vad riktigt gynsamma. http://img82.imageshack.us/img82/6679/wowscrnshot010309235327zw5.jpg Redigerad 2 februari, 2009 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 WoW känns smått meningslöst för mig atm, wotlk raiding är alldeles för simpelt och pvp just nu är rent åt helvete. Får hoppas att det blir ändring snart, annars lutar det åt att man tar en längre paus.Jo, men jag tycker det är skönt, inte behöva bekymra sig om att saker kan gå fel, bara döda drakarna och få epics.>< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 (redigerad) WoW känns smått meningslöst för mig atm, wotlk raiding är alldeles för simpelt och pvp just nu är rent åt helvete. Får hoppas att det blir ändring snart, annars lutar det åt att man tar en längre paus.>< Jag vet, jag är fedt lat. Redigerad 2 februari, 2009 av VenoM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Någon annan som har problem att komma åt account management? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts