Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag är 99% säker på att Leeroy-filmen är fake.

Tror också det, läste en intervju med mannen bakom Leeroy karaktären. Till frågan "Är filmen riktig eller fake" svarade han "Det är upp till var och en att bestämma" tror inte han hade sagt så om den var riktig :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Level 18 nu. har uinte hunnit spela särskilt mycket på sistione. använder INSOMNIAX-modden. den äger :huh:

kollade min keylogger efter att jag hade lirat. såhär såg det ut:

wwwwwwwwwwddmmmmddaaaaaaddaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddaaddddsswwwwwwwwww

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwssccwwwccwllllwwaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddd

ddddddddccccddaaaadddssdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddd

ddddd  dddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassaaaaaaaa  aaaaaaaaaaaaaaaass5533222222w33wwddwwaa  aaaaaaaaaaawaawwwwwwwwwwwwwawwwwwwwww55wwwwww55223344wwwwwww33ww33wnnbbwwwwwwwwwddwwwwdddddddddddddd

dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

ddddddddddddddddddddddddddddddd  daad  dw55332222222244w    wsaswawwwwwwwwwwwwwwwwdda  aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawdwdaaa  a  aaaaaawaasswwsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssdswwwwwdwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwddddaa

aaawaaaaaaaaallaaaaaaawwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaww

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwddddddddddddddddddddddddddddddddddddddaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddwddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaa  aa    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaass553355sasawaaw55dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

dddddddwd2w233dwwwwwwwwwdwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaddaaaammmmd d        sswddww  ddwwwwwwww  dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddwdddddddddddddddddddddddddddddd

ddddddddddddddddddddddddddddwwdawawwwwaa    ww  aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaadwdwwwwwwddwd  dd  sswwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaddaadwddddddddddddddddddddddwddddddddwwwwadwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

wwwwwwwwwwwwwwddwwwwwwawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwawawwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaa

awwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddwdddddddddddddddddddddddddddddddddddaa55sasa22dwdwwwwwwwwwwwwwwwwww

wwwwwwwwwwwwwdddddddddddddd  d  d aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddddd

dddddddddddddddddddddddddddddddddddddsdsawa  wwa    ad  dddwdwwwdwwwwwwwwwwwwwwwwww    aawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

dddddddddwddddddddddddddddddd5522w  33w222222wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww223322ddddwddddddwwwwwwwwwwwwwww33wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

ddddd d a 

hm, ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan du gärna berätta vad den questen gick ut på. Och om den där Tauren som promenerar omkring i Winterspring är en av bossarna?

Man måste fixa en grej från onyxia (10% drop), en grej från azuregos (100% drop) och soloa 4 level 60 elite demoner... och ja tauren e en av demonerna men förvandlas till en blå doomguard när man snackar me honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är 99% säker på att Leeroy-filmen är fake.

Tror jag faktiskt också. Tittade på den nyss (nu efter att jag själv varit i ubrs) och förstår inte varför dom behöver taktiker. Räcker med ju med att en rogue smyger sig fram till grejen o klicka på den. Sen kutar ju alla mobsen som spawnas fram till gruppen. Man behöver ju inte döda en enda liten smådrake om man inte vill det.

O så är iofs frågan varför alla kutar efter. Sitter dom kvar där o låter Leroy dö så slipper dom en wipe. Fast sen är ju frågan också varför alla kutar åt olika håll också. Räcker ju med att alla samlas på samma ställe o magarna o warlocksen aoe:ar så fixar det sig... Så ja, det är nog fejk...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror jag faktiskt också. Tittade på den nyss (nu efter att jag själv varit i ubrs) och förstår inte varför dom behöver taktiker. Räcker med ju med att en rogue smyger sig fram till grejen o klicka på den. Sen kutar ju alla mobsen som spawnas fram till gruppen. Man behöver ju inte döda en enda liten smådrake om man inte vill det.

O så är iofs frågan varför alla kutar efter. Sitter dom kvar där o låter Leroy dö så slipper dom en wipe. Fast sen är ju frågan också varför alla kutar åt olika håll också. Räcker ju med att alla samlas på samma ställe o magarna o warlocksen aoe:ar så fixar det sig... Så ja, det är nog fejk...

Han sprang och startade father flame eventet, wipe där och man kommer inte förbi Rookery (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också försökt inrikta mig på crit. Men som sagt, klantade mig o har inte cruelty. Har alltså 31 i arms så jag har Mortal Strike. Och så har jag Waveslicer. Hyfsat slö yxa med +1 i crit.. Ju slöare yxa desto bättre.

Resten av mina talents har jag föresten i prot. Så jag är en hyfsad tank också.

Men berätta gärna hur hög critchans ni har. Har som sagt 16% i Battlestance. Men det kommer bli bättre efter nästa patch då jag skaffar mig cruelty...

Har för övrigt en warrior i min guild som är riktigt crit-speccad. Han har tillomed lädergrejer enbart för att dom har plus i crit. Han ligger på 28% critchans (i battlestance tror jag tillomed att det är) vilket gör att han crittar på var tredje slag ungefär. Inte helt fel ju. Han får föresten aldrig tanka när vi är i MC. :mellow:

Jag har 17% crit chans på battle stance har inte nån crit gear ännu men min polare som är lvl 60 har 30% crit chans i Bers stance och är inte klar med sitt crit gear så.. jag vet vad jag siktar på ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor