skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag är 99% säker på att Leeroy-filmen är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag är 99% säker på att Leeroy-filmen är fake. Tror också det, läste en intervju med mannen bakom Leeroy karaktären. Till frågan "Är filmen riktig eller fake" svarade han "Det är upp till var och en att bestämma" tror inte han hade sagt så om den var riktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Level 18 nu. har uinte hunnit spela särskilt mycket på sistione. använder INSOMNIAX-modden. den äger kollade min keylogger efter att jag hade lirat. såhär såg det ut: wwwwwwwwwwddmmmmddaaaaaaddaaaaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddaaddddsswwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwssccwwwccwllllwwaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddd ddddddddccccddaaaadddssdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddd ddddd dddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaass5533222222w33wwddwwaa aaaaaaaaaaawaawwwwwwwwwwwwwawwwwwwwww55wwwwww55223344wwwwwww33ww33wnnbbwwwwwwwwwddwwwwdddddddddddddd dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd ddddddddddddddddddddddddddddddd daad dw55332222222244w wsaswawwwwwwwwwwwwwwwwdda aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawdwdaaa a aaaaaawaasswwsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssdswwwwwdwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwddddaa aaawaaaaaaaaallaaaaaaawwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwddddddddddddddddddddddddddddddddddddddaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddwddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaa aa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaass553355sasawaaw55dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd dddddddwd2w233dwwwwwwwwwdwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaddaaaammmmd d sswddww ddwwwwwwww dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddwdddddddddddddddddddddddddddddd ddddddddddddddddddddddddddddwwdawawwwwaa ww aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaadwdwwwwwwddwd dd sswwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaddaadwddddddddddddddddddddddwddddddddwwwwadwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwddwwwwwwawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwawawwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawaaaaaaa awwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddwdddddddddddddddddddddddddddddddddddaa55sasa22dwdwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwdddddddddddddd d d aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadddddddddddddddddddddddd dddddddddddddddddddddddddddddddddddddsdsawa wwa ad dddwdwwwdwwwwwwwwwwwwwwwwww aawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd dddddddddwddddddddddddddddddd5522w 33w222222wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww223322ddddwddddddwwwwwwwwwwwwwww33wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd ddddd d a hm, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Då kan du gärna berätta vad den questen gick ut på. Och om den där Tauren som promenerar omkring i Winterspring är en av bossarna? Man måste fixa en grej från onyxia (10% drop), en grej från azuregos (100% drop) och soloa 4 level 60 elite demoner... och ja tauren e en av demonerna men förvandlas till en blå doomguard när man snackar me honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och hur klarar man av dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Och hur klarar man av dom? Man e en skillz0r hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Ja men tack vilken detaljerad förklaring. Jag ska låta förgylla din post och hänga upp den på väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Jag är 99% säker på att Leeroy-filmen är fake. Tror jag faktiskt också. Tittade på den nyss (nu efter att jag själv varit i ubrs) och förstår inte varför dom behöver taktiker. Räcker med ju med att en rogue smyger sig fram till grejen o klicka på den. Sen kutar ju alla mobsen som spawnas fram till gruppen. Man behöver ju inte döda en enda liten smådrake om man inte vill det. O så är iofs frågan varför alla kutar efter. Sitter dom kvar där o låter Leroy dö så slipper dom en wipe. Fast sen är ju frågan också varför alla kutar åt olika håll också. Räcker ju med att alla samlas på samma ställe o magarna o warlocksen aoe:ar så fixar det sig... Så ja, det är nog fejk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Tror jag faktiskt också. Tittade på den nyss (nu efter att jag själv varit i ubrs) och förstår inte varför dom behöver taktiker. Räcker med ju med att en rogue smyger sig fram till grejen o klicka på den. Sen kutar ju alla mobsen som spawnas fram till gruppen. Man behöver ju inte döda en enda liten smådrake om man inte vill det. O så är iofs frågan varför alla kutar efter. Sitter dom kvar där o låter Leroy dö så slipper dom en wipe. Fast sen är ju frågan också varför alla kutar åt olika håll också. Räcker ju med att alla samlas på samma ställe o magarna o warlocksen aoe:ar så fixar det sig... Så ja, det är nog fejk... Han sprang och startade father flame eventet, wipe där och man kommer inte förbi Rookery (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Här har vi riktiga Lroy! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Jag har också försökt inrikta mig på crit. Men som sagt, klantade mig o har inte cruelty. Har alltså 31 i arms så jag har Mortal Strike. Och så har jag Waveslicer. Hyfsat slö yxa med +1 i crit.. Ju slöare yxa desto bättre. Resten av mina talents har jag föresten i prot. Så jag är en hyfsad tank också. Men berätta gärna hur hög critchans ni har. Har som sagt 16% i Battlestance. Men det kommer bli bättre efter nästa patch då jag skaffar mig cruelty... Har för övrigt en warrior i min guild som är riktigt crit-speccad. Han har tillomed lädergrejer enbart för att dom har plus i crit. Han ligger på 28% critchans (i battlestance tror jag tillomed att det är) vilket gör att han crittar på var tredje slag ungefär. Inte helt fel ju. Han får föresten aldrig tanka när vi är i MC. Jag har 17% crit chans på battle stance har inte nån crit gear ännu men min polare som är lvl 60 har 30% crit chans i Bers stance och är inte klar med sitt crit gear så.. jag vet vad jag siktar på ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Är lvl 44 nu då, 107k exp tills jag kan använda [Helm of Fire] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Är lvl 44 nu då, 107k exp tills jag kan använda [Helm of Fire] För så mycket som den kostar kan du ju lika gärna köpa 80000 Magic Candle istället. Redigerad 12 juli, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 För så mycket som den kostar kan du ju lika gärna köpa 80000 Magic Candle istället. Vafan ska han med dem till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Vafan ska han med dem till? Det är ju Fire attacken presis som Helm of Fire?(Iofs väääldigt mycket sämmre )... iofs e hjälm of eld skön för rogues om du nu är det Redigerad 12 juli, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Det är ju Fire attacken presis som Helm of Fire?(Iofs väääldigt mycket sämmre )... iofs e hjälm of eld skön för rogues om du nu är det Bättre än 6 bitar ur battlegear of valor iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Var i MC igår med guilden...Gick sådär eftersom det var första gången...Men vi kom en bit och en epic warlock armor droppa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Fel settet?? Redigerad 12 juli, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Bättre än 6 bitar ur battlegear of valor iallfall Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Va? 6: When struck in combat inflicts 2 Arcane damage to the attacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts