Siana Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Lycka till med levlandet! Ge inte upp om det känns jobbigt någon gång, jag lovar dig att det blir värt det på 80. Edit: Min guild är förövrigt tillräckligt stor för Naxx nu, har dragit igenom ca 3 vingar. Kul kul. Redigerad 8 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Någon som spelar stormscale ally här? : >Nej, men horde. =P Känner dock en och annan på ally-sidan. Peta på Zorgon om du ser mig i Dalaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Peta på Zorgon om du ser mig i Dalaran. OCH GANKA HONOM OM DU SER HONOM UTANFÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 OCH GANKA HONOM OM DU SER HONOM UTANFÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 DEATH KNIGHT POWER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 DEATH KNIGHT POWER Another one? Zzzzzzz Känns som att man möter en DK varannan match i arena nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Another one? Zzzzzzz Känns som att man möter en DK varannan match i arena nu. Hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Möt Hubcap Fonwinkle Junior och hans käre kanin Cottonwicket. Jag och ett par polare har rerollat Alliance på en RP-server, och överraskande nog är det väldigt trevligt. http://img222.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-2186/loc555/23864_WoWScrnShot_010909_185523_122_555lo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 ding 70, igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 ding 70, igen Me2, Tog 70 på EL RETARDINO igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Fan, hade väntat sedan i fredags på att WoW skulle finnas i spelbutiken, men de hade fortfarande inte fått hem en ny beställning Riktigt sugen på att fortsätta lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Fan, hade väntat sedan i fredags på att WoW skulle finnas i spelbutiken, men de hade fortfarande inte fått hem en ny beställning Riktigt sugen på att fortsätta lira! Jag hoppas du lät en kompis Recruita dig, 300% xp då.. annars gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Jag hoppas du lät en kompis Recruita dig, 300% xp då.. annars gör det! Kan du vara snäll att förklara lite närmare vad du menar där? Jag är fortfarande en newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Jag hoppas du lät en kompis Recruita dig, 300% xp då.. annars gör det! Äh, det där gör man om man är riktigt trött på att levla och redan gjort det 5 gånger. Tråkigt att köra race till 60 på sin första gubbe, då azeroth erbjuder väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Kan du vara snäll att förklara lite närmare vad du menar där? Jag är fortfarande en newbie Det är en grej som man kör så din kompis skickar ungefär ett email till dig, så när ni är i group med 3 lvl range (tror jag) så får ni x3 xp. Äh, det där gör man om man är riktigt trött på att levla och redan gjort det 5 gånger. Tråkigt att köra race till 60 på sin första gubbe, då azeroth erbjuder väldigt mycket. Sant, men han gör ju som han vill. Personligen tycker jag det blir roligare vid lvl ~60 så att.. ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Jahopp... Min guild har gått från att vara ett osäkert litet gäng på en ny server som får merga tiomannaraids till ett stabilt, helt svensktalande gäng på runt 30 personer som plöjer igenom all content. http://msvsds.xtreemhost.com/images/Takedowns/kelthuzad_big.jpg Att vara GM är omständigt, många gånger jobbigt men samtidigt väldigt väldigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Någon här som spelar på Shattered Hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Någon här som spelar på Shattered Hand? Jag har ett helt gäng med klasskamrater som spelar horde där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Någon här som spelar på Shattered Hand? Yes box. Murderface, Level 70 UD Warlock Axiom, Level 65 UD Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) Fan, hade väntat sedan i fredags på att WoW skulle finnas i spelbutiken, men de hade fortfarande inte fått hem en ny beställning Riktigt sugen på att fortsätta lira! Hmm, så min tiodagars trial som jag gav dig fungerade inte fast du hade installerat WoW med min skiva? Wierd indeed. Aja, har du skaffat det nu? Redigerad 13 januari, 2009 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts