Ma__Cipriani Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Jag skulle gissa på att han är night elf Helt rätt. Jag har lirat upp till Level 17 nu och jag fattar mycket mer nu, inklusive vad min server heter.. Den heter Darkmoon Faire, är det någon som lirar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Gz Venom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Helt rätt. Jag har lirat upp till Level 17 nu och jag fattar mycket mer nu, inklusive vad min server heter.. Den heter Darkmoon Faire, är det någon som lirar på den? hehe, var inte rädd för att fråga bara, tänk på att alla varit newbies någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 hehe, var inte rädd för att fråga bara, tänk på att alla varit newbies någon gång. Kan någon uppdatera listan på förstaposten? Den känns lite outdated... This post has been edited by StellHell: Feb 27 2007, 18:06 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Kan någon uppdatera listan på förstaposten? Den känns lite outdated... Tror nog ingen orkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Kan någon uppdatera listan på förstaposten? Den känns lite outdated... Nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Jo, jag har en fråga.. Varför kan jag som Night Elf Warrior inte lära mig Mining? Tacksam för svar. Redigerad 5 januari, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Jo, jag har en fråga.. Varför kan jag som Night Elf Warrior inte lära mig Mining? Tacksam för svar. Du skall kunna det, men om du redan lärt dig tex blacksmith & enchanting så kan du inte det för att man bara kan ha 2 prof + first aid/cooking/fishing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Du skall kunna det, men om du redan lärt dig tex blacksmith & enchanting så kan du inte det för att man bara kan ha 2 prof + first aid/cooking/fishing. Okej, jag förstår. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Okej, jag förstår. Tack Om du trycker upp Skills tabben så kan du trycka på det röda krysset bredvid något av dina professions för att "unlearna" dom så att du kan lära dig ett annat profession. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 WTF!? http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...d127e49b9d75f01 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) WTF!? http://www.warcraftmovies.com/stream.php?i...d127e49b9d75f01 Hotfixat. Försökte på normal mode då heroic var cleared, men bone armor är inte ens nära så stark som i heroic (Absorbar bara 50k ist för 1.2 mille) Går inte längre spellsteala, NOTHING TO DISPELL. :D :( Redigerad 6 januari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Första Nax10 clerar nu. Min första fullclear ever ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fuzzion Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Första Nax10 clerar nu. Min första fullclear ever ^^ grattis ^^ första fullclear är alltid mäktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Sålde precis receptet till Savory Deviate Delight för 250g. En oväntad extrainkomst för att komma från en giraff. Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 ding 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Sålde precis receptet till Savory Deviate Delight för 250g. En oväntad extrainkomst för att komma från en giraff. Oo hah, overprice ftw minns att jag något år sen levlade en dag i barrens och fick 2-3 såna recept.. sålde dom för 50g each Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Någon som spelar stormscale ally här? : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Nu har min tiodagars gått ut, och jag är mer än övertygad; WoW är skitkul! Därför ska jag imorgon köpa det på närmaste spelbutik och bara njuta framöver. Syrran gjorde skapade även hon en gubbe (också en Night Elf Warrior) och hon gillar det lika mycket som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 There is no turning back now, välkommen till de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts