VenoM Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Mai achievements be broken http://eu.wowarmory.com/character-achievem...amp;n=Ibeshaman Quests -> Wotlk, och titta sen hur många jag har gjort i dom olika zonerna. 0 i alla, och endå gjort Wrathgate och är level 76, är inte det rätt pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 "coolt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Vet inte om många sett denna WoW-filmen, men den är otroligt bra. Det är ingen in-game film utan en machinima, där skaparen har gjort flertal egna animationer som gör denna filmen otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Vet inte om många sett denna WoW-filmen, men den är otroligt bra. Det är ingen in-game film utan en machinima, där skaparen har gjort flertal egna animationer som gör denna filmen otroligt bra. Den va skitnice ju! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Den var hur bra som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Laddat hem WoW Trial och ska testa spela nu Hoppas att jag inte tycker om det.. Edit: Jälvar, det är ju skitkul Nu kanske jag måste börja spela det på heltid. Redigerad 28 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Laddat hem WoW Trial och ska testa spela nu Hoppas att jag inte tycker om det.. Edit: Jälvar, det är ju skitkul Nu kanske jag måste börja spela det på heltid. Yesssss. Join us! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Vilken server spelar du på då Ma__Cipriani? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Laddat hem WoW Trial och ska testa spela nu Hoppas att jag inte tycker om det.. Edit: Jälvar, det är ju skitkul Nu kanske jag måste börja spela det på heltid. Dumfan, varför laddar du ens ner skiten om du inte vill börja spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Dumfan, varför laddar du ens ner skiten om du inte vill börja spela? Tidsfördriv? Funderar faktist på att dra ner och kolla jag med, nu när jag blivit bannad på PW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Dumfan, varför laddar du ens ner skiten om du inte vill börja spela? Jag ville testa och kolla om det var så kul och beroendeframkallande, precis som när jag började snusa.., vilket inte heller gick att stoppa Men jag tror att en tiodagarstrial räcker. Inte hemma nu så jag minns inte vilken server jag lirar på, återkommer med svar senare.. Redigerad 29 december, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag ville testa och kolla om det var så kul och beroendeframkallande, precis som när jag började snusa.., vilket inte heller gick att stoppa Men jag tror att en tiodagarstrial räcker. Inte hemma nu så jag minns inte vilken server jag lirar på, återkommer med svar senare.. WoW är honestly inte direkt beroendeframkallande förrän man når maxleveln då spelet egentligen börjar. Om du inte vill bli beroende råder jag dig till att inte levla till 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 WoW är honestly inte direkt beroendeframkallande förrän man når maxleveln då spelet egentligen börjar. Om du inte vill bli beroende råder jag dig till att inte levla till 80. Okej, jag förstår Lär som tur är inte klara dit under tio dagar i allafall. Så, nu är jag hemma igen och ska se efter vilken server jag lirar på.. Aha, banan heter Teldrassil och jag lirar under namnet Prinskorven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Okej, jag förstår Lär som tur är inte klara dit under tio dagar i allafall. Så, nu är jag hemma igen och ska se efter vilken server jag lirar på.. Aha, banan heter Teldrassil och jag lirar under namnet Prinskorven. är du säker? Teldrassil är en tysk server. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 är du säker? Teldrassil är en tysk server. =P Jag skulle gissa på att han är night elf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Siana, hur går det med din guild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 725/3000 quests done. The Seeker kommer ta LÅÅÅÅÅÅÅNG tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 725/3000 quests done. The Seeker kommer ta LÅÅÅÅÅÅÅNG tid. 2225/3000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Siana, hur går det med din guild? Det går bra! Just nu har vi två parallella tiomanraider, och vi är precis på gränsen till att börja med 25. Rent teoretiskt har vi allt som behövs, men folk är inte 100% aktiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Ding 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts