Sikorka Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Förstår inte hur man kan missa lavaväggen... Körde Sarthario 25 igår, och där var en druid som dog tre gånger. Med extra voids, adds, 3 extra drakar att hålla reda på blir det ibland lite småjobbigt att komma ihåg enligt några tydligen. Fixade Heroic: Twilight Duo idag iallafall. Headpiece of Reconciliation till mig. Btw, nuförtiden för 15€ kan man göra könsoperation tydligen. Character Re-Customization Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Med extra voids, adds, 3 extra drakar att hålla reda på blir det ibland lite småjobbigt att komma ihåg enligt några tydligen. Fixade Heroic: Twilight Duo idag iallafall. Headpiece of Reconciliation till mig. Btw, nuförtiden för 15€ kan man göra könsoperation tydligen. Character Re-Customization Ska ta och köpa mig en en könsoperation på min Shammy! Grats btw. Redigerad 15 december, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Btw, nuförtiden för 15€ kan man göra könsoperation tydligen. Character Re-Customization Buuuuh, Blizzard börjar gå för långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 (redigerad) Förstår inte hur man kan missa lavaväggen... Körde Sarthario 25 igår, och där var en druid som dog tre gånger. Hah. Void zones, 25% mindre hp, mer damage taken samt lavavägg OCH smådrakar till adds(?) är jävligt stressigt. Naxx 25 cleared också. Redigerad 16 december, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Buuuuh, Blizzard börjar gå för långt. Idd. Kommer nog dock göra det tillslut på min droood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Tappade WoWsuget för ett tag sen, men bestämde mig idag för att rycka upp mig och börja levla en Death Knight. Och fy satan vad kul det var, lär nog satsa på den här nu. Gnome Death Knight ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Yay, äntligen lyckats tanka 2 fulla heroics run med min DK nu. Körde heroic VH och Gundrak, 100% Wipe fri. Fick lite skryt av dom i guildet, kändes bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Siiana, Champion of the Frozen Wastes. Ganska svängigt tbh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 (redigerad) Siiana, Champion of the Frozen Wastes. Ganska svängigt tbh. Gief malygos... Även om han inte står på achivementet Redigerad 17 december, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Hur lotto kan man ha? Tog honom 2 runs att skaffa båda bindings till TF som DK http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Dragoth DK's ska egentligen inte ens kunna ta questen : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jippie, fick svärdet i heroic Utgarde Pinnacle. Sen fick jag invite till heroic Naxx. Spider quarter nere, även Patchwerk och Grobbolus. Hår fått ett neck hittils! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Jippie, fick svärdet i heroic Utgarde Pinnacle. Sen fick jag invite till heroic Naxx. Spider quarter nere, även Patchwerk och Grobbolus. Hår fått ett neck hittils! Nice start, keep rollin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Wipade om och om igen på Gluth pga DC's. Verkar vara fel på bossen. Sprang och tog Noth the Plaguebringer istället! Blev ingen loot för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Fick min fjärde del T7 igår, 3 25 och 1 10, när vi clearade allt upp till Kel'Thuzad i Naxx25. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Tappade WoWsuget för ett tag sen, men bestämde mig idag för att rycka upp mig och börja levla en Death Knight. Och fy satan vad kul det var, lär nog satsa på den här nu. Gnome Death Knight ftw! Do it. Dingade 80 på min häromdagen. Army of the dead<3 http://img255.imageshack.us/img255/5889/tallbotmo4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Kom upp till 1.7 rating i arenan idag med en DK polare. Jävlarr vad Dk's överlever länge mot spellcasters! (Unholy ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 KUL! Tänkte först idag "Fett kul det ska bli att downa Sapphiron!" och just då så måste jag såklart bli hackad och allt 80 gear borta. Och ingen jävla GM vill svara på min ticket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 KUL! Tänkte först idag "Fett kul det ska bli att downa Sapphiron!" och just då så måste jag såklart bli hackad och allt 80 gear borta. Och ingen jävla GM vill svara på min ticket. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Andra gången nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Behold! The Sword of a Thousand Truths! Gick Naxx 10 man idag, fick svärdet på Gothik och wrist på trash! http://img166.imageshack.us/img166/9075/wowscrnshot122108001412lr5.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts