Martin-123 Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Är frost speccad på min DK nu, tank. Har inte allt för bra avoidence men 25k hp. Provade tanka Drak'Tharon heroic. Gick bra fram tills första bossen, då märkte jag att våran DPS var ganska låg. Han fick 26 saker på sig som gör han starkare, så han slog 7k per slag tillslut. Alla polare sa att han måste ner mycket snabbare. Men våra dpser hade fullt blått/epic från level 70 då så, jag tror faktiskt att min tanking var helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 ÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! 350 Blacksmithing 370 Mining runt 1,5k guld spenderat på skiten, men äntligen kan jag ge mig ut i Northrend utan att behöva gå tillbaka för att skilla upp! YES YES YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Var finns det bästa stället att farma Arctic fur? På thunderhorn är de dyra som fan=bra $ åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 (redigerad) Var finns det bästa stället att farma Arctic fur? På thunderhorn är de dyra som fan=bra $ åt mig AoEa shoveltusk packs i howling fjord(finns överallt, riktigt stora packs finns på ön där Kamagua ligger) Redigerad 5 december, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Körde Sartharion förut, lite väl likt Onyxia, men det var 4 lätta emblems! En av mini drakarna droppade ett par tank BoE shoulders som jag vann! Förlorade dock rollen på T7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 hm. Ganska fin progress I naxx 25 De få överlevande är: * Four Horsemen * Thaddius * Sapphiron * Kel'Thuzad Snart så har vi clearat det hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 hm. Ganska fin progress I naxx 25 De få överlevande är: * Four Horsemen * Thaddius * Sapphiron * Kel'Thuzad Snart så har vi clearat det hela! Min guild har bara 11/15 i 10 man normal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Min guild har bara 11/15 i 10 man normal! Heh Antar att det går ganska bra då ungefär hela officerstyrkan farmade naxx i 60 och kan alla tacs och tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Dingade 80 inann idag, så frösökte jag sooola ONYXIA, men ja behöve nog lite bättre gear än lvl 70 gear... fick ner slynan på 40% iaf, sen fick jag OOM... drar och kör lite heriox, sen jävlar ska hon få! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Dingade 80 inann idag, så frösökte jag sooola ONYXIA, men ja behöve nog lite bättre gear än lvl 70 gear... fick ner slynan på 40% iaf, sen fick jag OOM... drar och kör lite heriox, sen jävlar ska hon få! Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 Vad är det? Out Of Mana lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) Heroic Malygos ON Flyga drake är kul, men vi dör vid 40%.. |---> edit: farbrorn har 19523k vid fullt hp, vi wipa precis vid 7100k. wäh edit2: wipe 6300k edit3: wipe 2600k edit4: wipe 630k edit5: DOWN! Redigerad 7 december, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2008 (redigerad) gzz n00b --- Jag har värsta softcoreraidat ;o anledningen är för att jag ju migrerade iväg till Darksorrow så jag är inte kvar i min guild, är nu GM i en svensk guild med ca 15 spelare... Får kötta sönder i 25man sedan när vi kommer upp till det antalet spelare, atm så har vi precis clearat typ allt. Redigerad 7 december, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 8 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2008 Nu har även jag kört igenom Wrathgate-questena, förutom den i UC, som jag ska köra när jag kommer hem, men hittills: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2008 Finally så har man kommit igång med raidandet clearat OS 10/25 och naxx 10. 9 bossar nere i naxx 25, fasen vad lätt naxx är, men men antar att det blir mer att jobba med sen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Alla fyra wings i naxx clearade så kommer reset! : @ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Alla fyra wings i naxx clearade så kommer reset! : @ Har man tagit det innan tar det ju knappast mer än 1-2 kvällar att cleara fram dit ni var : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 Har man tagit det innan tar det ju knappast mer än 1-2 kvällar att cleara fram dit ni var : > Heh sant. Ville dock ta några tries på sapphiron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Försöker att fixa The Twilight Zone nu på hc Sartharion med guildet(server first). Allt för många failar på voids och lavaväggen fortfarande efter wipefest ifrån kl 19. Sista försöket snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Försöker att fixa The Twilight Zone nu på hc Sartharion med guildet(server first). Allt för många failar på voids och lavaväggen fortfarande efter wipefest ifrån kl 19. Sista försöket snart. Förstår inte hur man kan missa lavaväggen... Körde Sarthario 25 igår, och där var en druid som dog tre gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts