Martin-123 Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Är inte Athené från Belgien? Vad har det egentligen med saken att göra? Det som Stell menar är att han taggar fiender och ni dödar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 [Heroic: The Plague Quarter] yey. Hatar fortfarande Heigar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Lite frågor angående warriors. När/var lär man sig usa bow's/gun's ? Kan dem usa axe/mace? samt, Var lär man sig det? Redigerad 27 november, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) Lite frågor angående warriors. När/var lär man sig usa bow's/gun's ? Kan dem usa axe/mace? samt, Var lär man sig det? Du kan börja med att säga vilken faction det är. Men, det orkar jag inte vänta på. 1. När som helst. Throwing: Alliance: Ironforge/Darnassus Horde: Orgrimmar/Silvermoon City Gun: Alliance: Ironforge Horde: Thunderbluff 2. Givetvis, det är ju warriors vi pratar om. "Masters of Arms" y'know. Two-Handed Maces: Alliance: Ironforge/Exodar Horde: Thunderbluff Two-Handed Axes: Alliance: Ironforge Horde: Orgrimmar Redigerad 27 november, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 [Heroic: The Plague Quarter] yey. Hatar fortfarande Heigar. Haha, hur kan du hata honom? Han är ju pisslätt. Grobbulus hatar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Haha, hur kan du hata honom? Han är ju pisslätt. Grobbulus hatar jag... Seg hjärna efter att ha varit vaken i två dagar ftl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 X-51 Nether-Rocket X-TREME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 X-51 Nether-Rocket X-TREME Jag tog kort. Eftersom Sikorka undviker ämnet, säger jag det själv. Han köpte kortet på DH för, hör och häpna, 1500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Hmm Tog 80 igår, idag är det bara fara i hc's för att få något vettigt på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Black War Bear nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Dingade 77 inatt, behöver 600 guld till innan jag kan köpa epic flying :[ http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...d&n=Avicara Man kan visst göra sig till en male pirate/ninja med http://www.wowhead.com/?item=43499 + Deviate. Lite kul för omväxling : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Man kan visst göra sig till en male pirate/ninja med http://www.wowhead.com/?item=43499 + Deviate. Lite kul för omväxling : P Du är lvl 77 och du har inte vetat det förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Du är lvl 77 och du har inte vetat det förut? jo, men aldrig fått det att funka, och aldrig brytt mig om att undersöka det noggrannare. Funkar säkert med annat också Sen är det min första female char jag levlat över 20. Det går kanske bara female>male? Redigerad 29 november, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Blev nyss 77 med min Death Knight! Längtar till 80 Har redan köpt lite epic tank gear osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Sälja glyphs för överdriva pricer? Yez. Snappat upp 6-7k nu på en vecka. (Hade en jävlans tur att få Glyph of Vigor och Icebound Fortitude på två första dagarna) Redigerad 30 november, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Äh, vad i helsike. Nu får det allt ta och bli Holy igen, bara att börja skaffa gear igen då ! Börjar bli så trött att alla Paladiner bestämt sig för att Retri "is the shit" så det är omöjligt att hitta grupp för instancer, de lackar alltid healer eller tank. Ffs. Redigerad 2 december, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Äh, vad i helsike. Nu får det allt ta och bli Holy igen, bara att börja skaffa gear igen då ! Börjar bli så trött att alla Paladiner bestämt sig för att Retri "is the shit" så det är omöjligt att hitta grupp för instancer, de lackar alltid healer eller tank. Ffs. Känner igen det, tar låång tid att hitta healers numera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Ding 71 (jag är slö, jag vet) har även börjat farma lite herbs såhär på min praktik för att få ihop ett litet kapital till flying Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Äh, vad i helsike. Nu får det allt ta och bli Holy igen, bara att börja skaffa gear igen då ! Börjar bli så trött att alla Paladiner bestämt sig för att Retri "is the shit" så det är omöjligt att hitta grupp för instancer, de lackar alltid healer eller tank. Ffs. Specca Prot, mycket roligare. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Specca Prot, mycket roligare. :3 Må så vara, men jag har aldrig riktigt fastnat för Prot. Äh, Holy får det bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts