DimpZ Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Arcane äger. Slow -> Arcane Barrage x123456 så är det winwin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Såja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Wooh, min guild körde merge raid med en annan guild, resultatet blev en väldigt kass raidsynergy (4 mages...) men vi lyckades ändå få ner fyra bossar i Naxx (10). Gz Marky förresten. Redigerad 23 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Fick du något? Är Naxx bossarna svåra? Själv plågas man ännu på lvl 77... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Nah, jag fick inget, det droppade nästan bara mail/plateskräp och ett par healingboots. Naxx10bossarna är inte särskilt svåra, som heroicbossar för tio personer ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Slow leveling is slow. Började iofs tre dagar efter release, med en DK, men har ändå bara lyckats ta mig till 73,5. 80 på DH? I'll think about it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Dingade 80 idag och första naxx-raiden blir av imorgon. Jag är dock inte alls nöjd med min dps just nu och vet inte riktigt hur jag ska specca eller vad jag ska ta mig till. Har lurat runt lite på att kanske testa mutilate i PvE, verkar helt okej numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Vadå "Bla bla bla.. prepaid är slut... bla bla bla" >.< Måste levla för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Vadå "Bla bla bla.. prepaid är slut... bla bla bla" >.< Måste levla för helvete! Get a job, punk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Get a job, punk. Jag har ett jobb, men trodde idag var imorgon, eller... ja... Redigerad 25 november, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag har ett jobb, men trodde idag var imorgon, eller... ja... Skaffa visa och köp en månad över internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Skaffa visa och köp en månad över internet Men jag behöver spela NU och jag har inget Visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Två vingar i Naxx clearade, Patchwerk nere också... Obsidian Sanctum clearat med. Jag har inte fått något än. :/ Men har spammat heroics däremot. T7 chest. http://img151.imageshack.us/img151/5633/t7we3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Två vingar i Naxx clearade, Patchwerk nere också... Obsidian Sanctum clearat med. Jag har inte fått något än. :/ Men har spammat heroics däremot. T7 chest. http://img151.imageshack.us/img151/5633/t7we3.jpg Hawt" 10man obsidian förresten? Min guild som jag precis joina oneshottade drakjäveln där inne idag. 10man. Ganska lollat faktist. Antar att det är mycket seriösare 25man? -- Tog ner någon wing i Naxx idag förresten, vet dock inte namnet XD Iaf var första bossen Noth, sen var det någon gubbjävel där man ska dansa loss och sista va bossen där man konstant har 85% crit. Anyways, 10man 10man. Jag kan inte sova edit. Plague wing? Redigerad 26 november, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Någon som vill göra en Athene med mig under DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Två vingar i Naxx clearade, Patchwerk nere också... Obsidian Sanctum clearat med. Jag har inte fått något än. :/ Men har spammat heroics däremot. T7 chest. JAG HAR SAMMA DAGGER SOM DIG! Kel'Thuzad nere btw, fick Staff of the Plaugehound till offspecc. Många arga ansikten i /g då vi inte hade någon feral druid med oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Någon som vill göra en Athene med mig under DH? Hur går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Hur går det till? Prata med en läskig fransk accent och klä dig skumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Prata med en läskig fransk accent och klä dig skumt Fransk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Är inte Athené från Belgien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts