Xazzi Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Ahh, har farmat så jävla många heroics nu. Gearen byts långsamt ut. Nu farmar jag bara emblems så jag kan köpa T7 (ja, man kan köpa två T7 10manna tokens för emblems). Byter ut T6 då, av mina 70epics är det bara 4 delar T6 och en ring kvar. Droppar T7 i 10manna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Droppar T7 i 10manna då? Ja, men det droppar ett i 25-man också. Andra stats, men setbonus funkar med delar från 10-man och 25-man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Hur ger man bort lvlar till andra? När jag klickar på min kompis så är "Grant level" Grå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Hur ger man bort lvlar till andra? När jag klickar på min kompis så är "Grant level" Grå Är den charen på accet som du invitat? Är han under lvl 60? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Är den charen på accet som du invitat? Är han under lvl 60? Min kompis är lvl 23 och jag är 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Min kompis är lvl 23 och jag är 24. Bara killen som blir reqruitad som kan ge bort levlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Nån som vet om frost resistance kommer vara nödvändigt för tanks för raids på 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Tydligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Tydligen inte Okej, skapade det nya frost resistance settet och gemade och enchantade till max. Gick på 1400g eftersom jag farmade mats. Sålde allt sen för 4000g tilsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) Ding! Nu är det dags för arcane pewpew fakeedit: tråkigt bara att jag är honor cappad edit; Specca INTE arcane oom på ungefär 30sek PvP. (med 15k mana) Redigerad 22 november, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 GAHHHH. Jag står fortfarande inte på listan, och jag har lirat sen maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Ding! Nu är det dags för arcane pewpew fakeedit: tråkigt bara att jag är honor cappad edit; Specca INTE arcane oom på ungefär 30sek PvP. (med 15k mana) Beror väl snarare på hur du ransonerar din mana. Om du kör fullt ut, ja, då går du OOM. Eller så har du speccat fail. Eller så suger du bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 GAHHHH. Jag står fortfarande inte på listan, och jag har lirat sen maj. Listan på sida 1? Ja, den är ju hur uppdaterad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Beror väl snarare på hur du ransonerar din mana. Om du kör fullt ut, ja, då går du OOM. Eller så har du speccat fail. Eller så suger du bara. Man går ganska fullt ut i 1vs1/1vs2, speciellt som arcane mage. f.ö så äger frost med imp CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Man går ganska fullt ut i 1vs1/1vs2, speciellt som arcane mage. f.ö så äger frost med imp CS. 1v1 handlar inte om att gå fullt ut. Det handlar om survivability, och att spara det bästa tills sist. Plus, man ska alltid ha med sig mana gems. Och där har vi förklaringen varför du inte har mana efter ordning. Du kan inte spela som en mage efter ordning, olol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) 1v1 handlar inte om att gå fullt ut. Det handlar om survivability, och att spara det bästa tills sist. Inte arcane 1v1 Rixxz: StellHell slutade att uppdatera listan ganska snart efter att han påbörjade den, senaste uppdateringen skedde 27 februari-07. Det var även då någon gång jag gjorde en sida för detta ändamål: http://www.beffo.se/wowlistor/ som emellertid är ganska lam (menyn buggar dessutom i allt förutom FF), och nu för tiden fungerar inte databasen längre eftersom att den ligger på Beffo - gud vet vad SlewME har gjort med den... Slutpoängen är att, vem bryr sig egentligen var alla spelar? Redigerad 23 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 "Speca inte arcane" Jag skrattade : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Inte arcane 1v1 Oavsett klass/specc så handlar det fortfarande om det. Oavsett vad du har för fördomar/åsikter mot en klass/specc, så är det de viktigaste komponenterna i 1v1 och 1v2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Är inte WoW världen underbar? Loggade in, såg en mage och fråga om en portal till OG. "Heya, can I buy a portal to OG?" "20g" *2 sek efter han/hon svarat* "I hope you die in a fire today, fuck off and have very bad day." Love it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) "Speca inte arcane" Jag skrattade : D Kommer från han som inte ens spelat? -- Arcane var överlägset i 70 då alla hade 14k hp i snitt. Nu när alla toppar 20k och har en jävla massa mer surv abilities (warrior har heal, tex) så hinner man knappt nuka ner sin motståndare innnan man själv är i skottlinjen. Och dör. Ja, arcane mages tål inte mycket. Redigerad 23 november, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts