Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Hehe ok tack för rådet men jag hittar aldrig folk som vill göra den ? Har du kollat i Ironforge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Gratis Talent reset för warriors i nästa patch (1.6), väntar till att specca mig till nåt då. Mjo, ska också respecca lite då. Har slösat talentpoint på billigare Heroic Strike även fast jag inte använder den (MS ftw). O så har jag ju helt glömt bort att lägga poäng på Cruelty (+5% crtichans). Och ang playknappen. wTunes är det som använder den. Dock kan det vara svårt att installera. Men sen för att få playknappen där uppe så måste man tanka den här grejen. Fast själv använder jag inte den. Använder den här istället. Känns mycket bättre. Iofs är skinnet rätt fult. Men jag har gjort en egen version av den som passar bättre in i WoW. Den syns för övrigt på bilden också. Precis ovanför min combatlog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mjo, ska också respecca lite då. Har slösat talentpoint på billigare Heroic Strike även fast jag inte använder den (MS ftw). O så har jag ju helt glömt bort att lägga poäng på Cruelty (+5% crtichans). Men herregud varför har du inte speccat om innan? Cruelty är ju ett MÅSTE med stort M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Men herregud varför har du inte speccat om innan? Cruelty är ju ett MÅSTE med stort M. Precis. Cruelty är ett måste. Men det tänkte jag ju inte på när jag respeccade senast. Men jag tänker inte betala för att respecca nu iaf. 10g måste jag betala för det. Men som sagt, när nästa patch kommer så blir det gratis! Men iaf, så fort jag fixar det så har jag 21% critchans i battlestance. Fast jag måste få tag på massa critprylar också. Vet en jävla massa jag vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ni som kör warrior vad är ni för sorter ? Själv har jag siktat in my på critical strike chance så det gör mig väl till en crit warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 En duglig warrior som crittar ofta och gör fet skada i PvE och PvP, dessutom en bra tank till instances Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 (redigerad) Om ni vet nån kan ni snälla säga en bra sida me en bra druid talent builder..? Redigerad 10 juli, 2005 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Om ni vet nån kan ni snälla säga en bra sida me en bra druid talent builder..? Denna: http://www.worldofwar.net/characters/druid/talents/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Ni som kör warrior vad är ni för sorter ? Själv har jag siktat in my på critical strike chance så det gör mig väl till en crit warrior Jag har också försökt inrikta mig på crit. Men som sagt, klantade mig o har inte cruelty. Har alltså 31 i arms så jag har Mortal Strike. Och så har jag Waveslicer. Hyfsat slö yxa med +1 i crit.. Ju slöare yxa desto bättre. Resten av mina talents har jag föresten i prot. Så jag är en hyfsad tank också. Men berätta gärna hur hög critchans ni har. Har som sagt 16% i Battlestance. Men det kommer bli bättre efter nästa patch då jag skaffar mig cruelty... Har för övrigt en warrior i min guild som är riktigt crit-speccad. Han har tillomed lädergrejer enbart för att dom har plus i crit. Han ligger på 28% critchans (i battlestance tror jag tillomed att det är) vilket gör att han crittar på var tredje slag ungefär. Inte helt fel ju. Han får föresten aldrig tanka när vi är i MC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Jag har också försökt inrikta mig på crit. Men som sagt, klantade mig o har inte cruelty. Har alltså 31 i arms så jag har Mortal Strike. Och så har jag Waveslicer. Hyfsat slö yxa med +1 i crit.. Ju slöare yxa desto bättre. Resten av mina talents har jag föresten i prot. Så jag är en hyfsad tank också. Men berätta gärna hur hög critchans ni har. Har som sagt 16% i Battlestance. Men det kommer bli bättre efter nästa patch då jag skaffar mig cruelty... Har för övrigt en warrior i min guild som är riktigt crit-speccad. Han har tillomed lädergrejer enbart för att dom har plus i crit. Han ligger på 28% critchans (i battlestance tror jag tillomed att det är) vilket gör att han crittar på var tredje slag ungefär. Inte helt fel ju. Han får föresten aldrig tanka när vi är i MC. Jag har 51% crit chance på backstab 21 base crit, typ 65% på ambush. Med dagger spec och crit gear komemr jag upp i 30% base crit men då tappar jag crit på ambush och hp / attack power som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Men så är du rogue också. Men ska jag skryta lite mer så har jag nästan 70% critchans med overpower (så se upp med att dodgea mot mig) och med recklessness har jag väl knappt 100% chans att critta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Spelar på en gratis GMarna showade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar filmen Leeroy, haha. Thumbs up! Now screw this! LEEEEEEEEEROOOYYYY YEENNKINNS! oh my god....he just ran in there. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Gillar filmen Leeroy, haha. Thumbs up! Now screw this! LEEEEEEEEEROOOYYYY YEENNKINNS! oh my god....he just ran in there. "Leroy, you are just stupid." "What? Its not my fault..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Spelar på en gratis GMarna showade Hur spelar man på privat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Här är en massa gratis servar http://wowstatus.net/serverlist.php jag spelar på http://www.wowwonder.tk/ inte många spelare,buggar mm men de mesta gratis servarna har buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Här är en massa gratis servar http://wowstatus.net/serverlist.php jag spelar på http://www.wowwonder.tk/ inte många spelare,buggar mm men de mesta gratis servarna har buggar Är inte gratis servrarna olagliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Thumbs up! Now screw this! Säger han inte... : Thumbs up! Lets do this? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Säger han inte... : Thumbs up! Lets do this? Jo, det gör han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 Han säger "Thumbs Up! Lets do this! LEEEEEEEEROY JEEEEENKINS!" Och ja, privata servrar är olagliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts