Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Gratis Talent reset för warriors i nästa patch (1.6), väntar till att specca mig till nåt då.

Mjo, ska också respecca lite då. Har slösat talentpoint på billigare Heroic Strike även fast jag inte använder den (MS ftw). O så har jag ju helt glömt bort att lägga poäng på Cruelty (+5% crtichans).

Och ang playknappen. wTunes är det som använder den. Dock kan det vara svårt att installera.

Men sen för att få playknappen där uppe så måste man tanka den här grejen.

Fast själv använder jag inte den. Använder den här istället. Känns mycket bättre. Iofs är skinnet rätt fult. Men jag har gjort en egen version av den som passar bättre in i WoW. Den syns för övrigt på bilden också. Precis ovanför min combatlog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, ska också respecca lite då. Har slösat talentpoint på billigare Heroic Strike även fast jag inte använder den (MS ftw). O så har jag ju helt glömt bort att lägga poäng på Cruelty (+5% crtichans).

Men herregud varför har du inte speccat om innan? Cruelty är ju ett MÅSTE med stort M.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud varför har du inte speccat om innan? Cruelty är ju ett MÅSTE med stort M.

Precis. Cruelty är ett måste. Men det tänkte jag ju inte på när jag respeccade senast. Men jag tänker inte betala för att respecca nu iaf. 10g måste jag betala för det. Men som sagt, när nästa patch kommer så blir det gratis! :wub:

Men iaf, så fort jag fixar det så har jag 21% critchans i battlestance. Fast jag måste få tag på massa critprylar också. Vet en jävla massa jag vill ha...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som kör warrior vad är ni för sorter ?

Själv har jag siktat in my på critical strike chance så det gör mig väl till en crit warrior :lol:

Jag har också försökt inrikta mig på crit. Men som sagt, klantade mig o har inte cruelty. Har alltså 31 i arms så jag har Mortal Strike. Och så har jag Waveslicer. Hyfsat slö yxa med +1 i crit.. Ju slöare yxa desto bättre.

Resten av mina talents har jag föresten i prot. Så jag är en hyfsad tank också.

Men berätta gärna hur hög critchans ni har. Har som sagt 16% i Battlestance. Men det kommer bli bättre efter nästa patch då jag skaffar mig cruelty...

Har för övrigt en warrior i min guild som är riktigt crit-speccad. Han har tillomed lädergrejer enbart för att dom har plus i crit. Han ligger på 28% critchans (i battlestance tror jag tillomed att det är) vilket gör att han crittar på var tredje slag ungefär. Inte helt fel ju. Han får föresten aldrig tanka när vi är i MC. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också försökt inrikta mig på crit. Men som sagt, klantade mig o har inte cruelty. Har alltså 31 i arms så jag har Mortal Strike. Och så har jag Waveslicer. Hyfsat slö yxa med +1 i crit.. Ju slöare yxa desto bättre.

Resten av mina talents har jag föresten i prot. Så jag är en hyfsad tank också.

Men berätta gärna hur hög critchans ni har. Har som sagt 16% i Battlestance. Men det kommer bli bättre efter nästa patch då jag skaffar mig cruelty...

Har för övrigt en warrior i min guild som är riktigt crit-speccad. Han har tillomed lädergrejer enbart för att dom har plus i crit. Han ligger på 28% critchans (i battlestance tror jag tillomed att det är) vilket gör att han crittar på var tredje slag ungefär. Inte helt fel ju. Han får föresten aldrig tanka när vi är i MC. ^_^

Jag har 51% crit chance på backstab :P 21 base crit, typ 65% på ambush. Med dagger spec och crit gear komemr jag upp i 30% base crit :lol: men då tappar jag crit på ambush och hp / attack power som fan :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor