Martin-123 Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Vilken level är du, och vilken zone använde du? =P Jag är level 70! Tog och drog upp min skill 400 via att springa runt lite överallt och plocka Cobalt (Finns ingen Cobalt i Sholazar Basin, så gå inte dit och leta!). När man har 400 skill kan man dra till Sholazar och springa runt bergväggarna på kanterna och farma Saronite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Jag är level 70! Tog och drog upp min skill 400 via att springa runt lite överallt och plocka Cobalt (Finns ingen Cobalt i Sholazar Basin, så gå inte dit och leta!). När man har 400 skill kan man dra till Sholazar och springa runt bergväggarna på kanterna och farma Saronite. Hum, okej. Har bara sett typ 4 cobalt nodes 69-71, men jag ska leta noggrannare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Ding 77, äntligen flying mount i Northrend T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Ding 77, äntligen flying mount i Northrend T_T Fint =) Går så jävla segt för mig. Kanske jag gör en tabbe med att göra howling fjord OCH borean thundra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Sålt för 5k hittils, och har en hel del saker kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Hur många är lvl 80 redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 (redigerad) Hur många är lvl 80 redan? Runt 10 på ragnaros Finns en level 75 death knight också på ragnaros Redigerad 15 november, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Runt 10 på ragnaros Finns en level 75 death knight också på ragnaros Det går alltså snabbare än det gick mellan 60-70, när TBC släpptes!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Det går alltså snabbare än det gick mellan 60-70, när TBC släpptes!? Vad grundar du det på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Blev nyss klar med Wrath Gate questchainet. Mest episka questchain jag någonsin varit med om..so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Vad grundar du det på då? Inte så mycket, mest vad jag minns/hört om hur snabbt det gick. Antar att det var fel då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Inte så mycket, mest vad jag minns/hört om hur snabbt det gick. Antar att det var fel då? Märkte att dom har sänkt XPn mellan 60-70. Va 59 igår, snart 65 nu! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Suck så jävla less på dessa köer på kazzak. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet du loggar in längre, det är ändå kö . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Suck så jävla less på dessa köer på kazzak. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet du loggar in längre, det är ändå kö . Samma här. Kom nyss hem från Norge och ville lira lite, men när man ska logga in så står man som nummer 600 i kö och står att det kommer ta 20 min att komma in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Samma här. Kom nyss hem från Norge och ville lira lite, men när man ska logga in så står man som nummer 600 i kö och står att det kommer ta 20 min att komma in! 1.8k kö nu på Neptulon. Tur att man loggar in tidigt och slipper det ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 1.8k kö nu på Neptulon. Tur att man loggar in tidigt och slipper det ;D Värst var igår, när den låg på 2500+. Tog typ några timmar att komma in. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Suck så jävla less på dessa köer på kazzak. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet du loggar in längre, det är ändå kö . Inatt klockan 2 var det ingen kö. Inte heller i morse runt... 11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Var inne idag, 2 lvl 80 i guilden. Tyvärr kanske man inte ska säga, men när jag loggade in så kändes det verkligen inte som jag skulle palla köpa wotlk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Inatt klockan 2 var det ingen kö. Inte heller i morse runt... 11? Hade planerat att nöta järnet igårnatt, men blev fyllechaffis och kom inte hem förrän 7, vilket gjorde att den tiden då minst folk är online var jag antingen upptagen eller så sov jag . Står i kö nu, tänker aldrig mer logga ut igen känns det som haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 (redigerad) Suck så jävla less på dessa köer på kazzak. Spelar ingen roll vilken tid på dygnet du loggar in längre, det är ändå kö . Själv förutsåg jag de stora köerna och hur crowded allt skulle vara på Kazzak, så jag migrerade (till Darksorrow, nickar Siiana) två dagar innan WotLK. Btw... DING 80! http://img113.imageshack.us/img113/615/ding80xr5.jpg Synd nog så blev av någon anledning screenshotet jag tog precis när jag dingade helt svart... Vad ska man säga? Leveling i Wotlk är grymt välgjort och kul. Mycket intressant lore, det känns som att loren för första gången förändras med WoW och att man inte bara gör pyttesteg framåt. Phasing hjälper till med förändringen och gör det hela magiskt. Man känner att Blizzard verkligen har jobbat hårt för att göra olika typer av quests. Styr jättar, bemanna turrets, slåss i luften. Riktigt coolt. Nu väntar nötande av instances, levlande av proffessions, PvP i Wintergrasp och förstås raid. Redigerad 16 november, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts