ViolentLag Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Det var fort Jag hoppas jag får mitt exemplar av wotlk idag...sen blir det lvlande Redigerad 13 november, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 WotLK... ÄGER! <3 Och självklart var vårt levlande episkt, Stell. Du bör förövrigt testa WotLK, det är riktigt häftigt oavsett om du har tid att ge det eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Fyfan, alltså. Gick och vilade lite runt 5, så jag skulle få lite sömn innan jag drar iväg till praktiken. Börjar ångra att jag inte sov alls under natten, och frestas att gå tillbaks i sängs och sova. Men jag måste ta bussen om en kvart och dra iväg till praktiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Jag vill att min kopia av spelet ska komma hit så jag kan bli boostad av klasskamraterna. Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) En annan sitter nervöst och väntar på posten, fy fan för loading om jag inte får det på posten idag, då ska de allt få höra. EDIT: Jahopp, då blev det dags att börja knåpa ihop ett klagomail nudå, eller om jag tar mig i kragen och ringer. Jättefin reklam med 6 nummer av loadings wow-tidning och att man ska få wotlk på köpet. Den första och hittills ända tidningen kom 2 veckor för sent, wotlk har inte kommit fast det utlovades till releasedagen, ändå har de hunnit skicka ut 2 räkningar (i tid)? Är så jävla besviken och de kan ju inte räkna med att jag tänker betala mer än 1 tidning, de andra kan de skicka åt h*lvete! Redigerad 13 november, 2008 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Bara jag som tycker DK stället känns lite som att lira private? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Bara jag som tycker DK stället känns lite som att lira private? Vadårå? Gah, har installerat, sen helt plötsligt ska den ladda ner och installera patchar på 600MB, well fuck you then. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Vadårå? Gah, har installerat, sen helt plötsligt ska den ladda ner och installera patchar på 600MB, well fuck you then. Det är 3.0.2? ;o Den har man om man kört wow de senaste 2 veckorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Vadårå? Gah, har installerat, sen helt plötsligt ska den ladda ner och installera patchar på 600MB, well fuck you then. Det var samma sak för mig. Gå in i din updates-mapp, gå till patchen och kör "Update". --- Jag hade ingen aning om att wrathgate-questen började så tidigt! Jag har redan blivit phasad och fått se ingamecinematicen. Jag och min kompis är i princip de enda på servern som har gjort det questet; vi har varit på besök i Orgrimmar och pratat med Thrall och Sylvanas, för att sedan bege oss till Undercity och stoppa Putress... Och så verkar det inte fungera. Kungen räknade ner inför attacken, men när han nådde noll så började han aldrig. Läs inte spoilern om du inte vill veta hur det går till för alliance i början av wrathgate-questet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 DEATH KNIGHT ÄR EPIIIIIC Jag har: Dödat patchwerk, gjort quester för en MASSA gamla kända charactärer, ridit en frostwhyrm om bombat en hel stad, sett Arthas få stryk, blivit förlåten i ogrimmar utav thrall. Allt detta på 3 levlar! Wotlk > TBC med hästlängder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) DEATH KNIGHT ÄR EPIIIIIC Jag har: Dödat patchwerk, gjort quester för en MASSA gamla kända charactärer, ridit en frostwhyrm om bombat en hel stad, sett Arthas få stryk, blivit förlåten i ogrimmar utav thrall. Allt detta på 3 levlar! Wotlk > TBC med hästlängder Håller med, skitnice är det, men som jag sa tidigare, känns som att lita private server i början. Men får talents via quests, massa grymt gear osv. Men för mig blir det att dra upp en DK till 80, skiter i mina andra chars. Redigerad 13 november, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Skickade mailet och avslutade min prenumeration, sprang sedan och köpte spelet själv, yay. 1230 i kö, tur att man har hela helgen på sig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Det var samma sak för mig. Gå in i din updates-mapp, gå till patchen och kör "Update". --- Jag hade ingen aning om att wrathgate-questen började så tidigt! Jag har redan blivit phasad och fått se ingamecinematicen. Jag och min kompis är i princip de enda på servern som har gjort det questet; vi har varit på besök i Orgrimmar och pratat med Thrall och Sylvanas, för att sedan bege oss till Undercity och stoppa Putress... Och så verkar det inte fungera. Kungen räknade ner inför attacken, men när han nådde noll så började han aldrig. Läs inte spoilern om du inte vill veta hur det går till för alliance i början av wrathgate-questet. HEY. Tell me where it starts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Testade en DK igår och körde till 58 , när man lämnat brevet till Thrall . fan vad nice Gillar gearet som fan! Och attackerna är riktigt bra oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 enligt mig är DK riktigt tråkiga. lirade lite med dom i betan och det var ingen höjdare enligt mig. Jag håller mig nog till min Shammy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 WRATHGATEQUESTET ÄGER! Kan förklara vidare och posta screenshots sen, men phasing är verkligen grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Kollade precis igenom mina achievements, och jag var Realm First Grand Master Skinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2008 Själv lyckas man åka på en ban dagen innan release. Pro tbh. Ohwell, mindre än 18 timmar kvar nu.. Deacoor @ Aszune-EU btw. hej till dom som minns mig. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Drog på en mining runda med min paladin! Fick 5 stacks med Cobalt bar's, 8 stacks Saronite bar's, 1 Titansteel bar, 3 blåa gems, 7 gröna gems, 16 Eternal earth, 9 Eternal shadow, 5 Eternal Water och fullt i mining skill förståss! Nu blir jag rik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 Drog på en mining runda med min paladin! Fick 5 stacks med Cobalt bar's, 8 stacks Saronite bar's, 1 Titansteel bar, 3 blåa gems, 7 gröna gems, 16 Eternal earth, 9 Eternal shadow, 5 Eternal Water och fullt i mining skill förståss! Nu blir jag rik! Vilken level är du, och vilken zone använde du? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts