DimpZ Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 34% på första försöket. Allt är verkligen jättelätt efter patchen, alla bossar nere på första försöket, Mother på fjärde, helt utan shadowres. 20/25 hade aldrig tidigare satt foten i BT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Kil'jaeden 3%. Imorgon ska han ner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Kil'jaeden 3%. Imorgon ska han ner! DOOOOOWN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 DOOOOOWN! Grats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 34% på första försöket. Allt är verkligen jättelätt efter patchen, alla bossar nere på första försöket, Mother på fjärde, helt utan shadowres. 20/25 hade aldrig tidigare satt foten i BT. Doooown! Fick Skull of Gul'Dan, och achievement ;D Gz, Sikorkaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 GZ Ludwich Dalaran och Orgrimmar arena nu, förresten. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Jävlar vad jag längtar efter WOTLK nu. Dock så släpps det under min APU, så jag kommer inte kunna hämta det 00:00 Och kommer inte kunna spela så mkt under veckorna, men helgerna, då jävlar! Ska bara få upp två 70's nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Det ska bli interessant att se hur det blir att lära sig Death Knight, i och med att dom har massor med skills redan när dom startar. Inlärningskurvan är rätt låg och rak annars, men massor att lära sig på en gång kanske blir klurigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Det ska bli interessant att se hur det blir att lära sig Death Knight, i och med att dom har massor med skills redan när dom startar. Inlärningskurvan är rätt låg och rak annars, men massor att lära sig på en gång kanske blir klurigt. Massa? Dem har typ 3 eller 4 skills i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Det ska bli interessant att se hur det blir att lära sig Death Knight, i och med att dom har massor med skills redan när dom startar. Inlärningskurvan är rätt låg och rak annars, men massor att lära sig på en gång kanske blir klurigt. Jag måste köpa en key pad för att kunna binda alla mina skills till wotlk på min huntard ; o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Jag måste köpa en key pad för att kunna binda alla mina skills till wotlk på min huntard ; oMen hunters är ju speciella. Krävs fan ett piano för att binda allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Grats! GZ Ludwich Gz, Sikorkaaa! Tackar! Förra två veckorna progressade guildet och kämpade hårt som fan flera nätter, tidigare satt vi fast på felmyst. Nu idag testar vi igen efter den stora segerna iförrgår och städar upp till Kil'Jaeden på några timmar nästan helt felfritt. One-shottade allt utom en tank som råkade gå in i judegasen på felmyst och 3-4 wipes innan några IRLs fattade tactics på twins. Första försöket på KJ blev 7% med folk som aldrig varit där, sen gick det utför dock, men vi tar honom till helgen. Jag rollade till mig t6 braces också, cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Tackar! Förra två veckorna progressade guildet och kämpade hårt som fan flera nätter, tidigare satt vi fast på felmyst. Nu idag testar vi igen efter den stora segerna iförrgår och städar upp till Kil'Jaeden på några timmar nästan helt felfritt. Säger väl lite om hur löjligt enkelt det är nu. Min guild kör altruns i SWP nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) mmmmmmmmmm... 2.2k gick kalaset på. Oh well, I liek! Edit; Haha, som ni ser har jag säkert 4 icelance knappar ute men respeckade i all hast till frost för att farma revered-exalted med kurenai för alla mountsen där. Om något är tråkigt så är det DET. Redigerad 8 november, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 Grats! Såhär såg mitt mail ut när jag fick Black War Bear, om någon undrar. Jag tror att man får mailet ifrån ens rasledare. http://img380.imageshack.us/img380/2851/blackwarbearol7.jpg Ignorera mitt UI, datorn var nyformaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) Grats! Såhär såg mitt mail ut när jag fick Black War Bear, om någon undrar. Jag tror att man får mailet ifrån ens rasledare. Ignorera mitt UI, datorn var nyformaterad. Så jag får min bear någon gång av killen i tinkertown? xD Tror att björnen skickas ut av Thrall/Varian då dom är 'the best of the best' Redigerad 8 november, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 8 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2008 (redigerad) Bokat WotLK nu på Proxdata efter lite tveksamheter, om jag ska boka eller inte boka. Längtar till expansion som fan Vill levla min priest till 80 Redigerad 8 november, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Samma här, gief wotlk nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 (redigerad) Vi ska downa Kil'jaeden en till gång innan WotLK. Wipefest, editerar in mer efter våra försök.. #1: 10%~ #2: 24%~ #3: 99%~ #4: 7%~ #5: 5%~ #6: 0%!!!!!!!!!!!!!!! Thori'dal, the Stars' Fury DROPPADE, FIRST SERFVER OMGSASAD Redigerad 9 november, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 9 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2008 Vi ska downa Kil'jaeden en till gång innan WotLK. Wipefest, editerar in mer efter våra försök.. #1: 10%~ #2: 24%~ #3: 99%~ #4: 7%~ #5: 5%~ #6: 0%!!!!!!!!!!!!!!! Thori'dal, the Stars' Fury DROPPADE, FIRST SERFVER OMGSASAD Den har ju fan inte dålig droprate alltså : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts