Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det ska bli interessant att se hur det blir att lära sig Death Knight, i och med att dom har massor med skills redan när dom startar.

Inlärningskurvan är rätt låg och rak annars, men massor att lära sig på en gång kanske blir klurigt.

Jag måste köpa en key pad för att kunna binda alla mina skills till wotlk på min huntard ; o

post-12279-1226002098_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grats! :):o

GZ Ludwich

Gz, Sikorkaaa! ;)

Tackar! :P

Förra två veckorna progressade guildet och kämpade hårt som fan flera nätter, tidigare satt vi fast på felmyst.

Nu idag testar vi igen efter den stora segerna iförrgår och städar upp till Kil'Jaeden på några timmar nästan helt felfritt.

One-shottade allt utom en tank som råkade gå in i judegasen på felmyst och 3-4 wipes innan några IRLs fattade tactics på twins.

Första försöket på KJ blev 7% med folk som aldrig varit där, sen gick det utför dock, men vi tar honom till helgen.

Jag rollade till mig t6 braces också, cheers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar! :o

Förra två veckorna progressade guildet och kämpade hårt som fan flera nätter, tidigare satt vi fast på felmyst.

Nu idag testar vi igen efter den stora segerna iförrgår och städar upp till Kil'Jaeden på några timmar nästan helt felfritt.

Säger väl lite om hur löjligt enkelt det är nu. Min guild kör altruns i SWP nu... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fmidnc_1059750_0.jpg

mmmmmmmmmm... 2.2k gick kalaset på. Oh well, I liek! >_<

Edit; Haha, som ni ser har jag säkert 4 icelance knappar ute men respeckade i all hast till frost för att farma revered-exalted med kurenai för alla mountsen där. Om något är tråkigt så är det DET.

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grats!

Såhär såg mitt mail ut när jag fick Black War Bear, om någon undrar. Jag tror att man får mailet ifrån ens rasledare.

Ignorera mitt UI, datorn var nyformaterad.:)

Så jag får min bear någon gång av killen i tinkertown? xD Tror att björnen skickas ut av Thrall/Varian då dom är 'the best of the best'

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor