Mikolan Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Runt 2600 med en 5pt evsicerate på en söndersundrad cloth i BRS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Spelar just nu mest med en warrior, crittade med overpower och fick en vanligt slag precis samtidigt som också crittade, om den räknas så blev det sammanlagt 701. Annars är rekordet 470 med heroic strike. Är lvl 32 nu overpower critten var på 31 HS critten på 32. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nu testade jag lite mera flexbar. Går ju att göra lite hur man vill med det. Tar dock en jävla tid. Bild på det jag gjorde på min test-gubbe: http://www.monstret.se/~urkas/wow/ui/flexbar2.jpg Dom sju knapparna nere i mitten och retal-knappen ändras när man byter stance. Och när man är för långt ifrån så fadear melee-knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Eftersom att WoW är så satans tråkigt efter lvl 60 så tänkte jag sälja det gamecard som jag har liggandes. Är det någon som vill köpa? Jag har inte använt det alltså, det är helt nytt! PM:a mig om du är intresserad. Kom ihåg att man kan kombinera kreditkort med gamecard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Tråkigt efter lvl60? Det är ju då spelet börjar. Köra MC, samla på sig epic-sets och pvpa järnet. Men men, smaken är väl som baken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nu testade jag lite mera flexbar. Går ju att göra lite hur man vill med det. Tar dock en jävla tid. Bild på det jag gjorde på min test-gubbe: http://www.monstret.se/~urkas/wow/ui/flexbar2.jpg Dom sju knapparna nere i mitten och retal-knappen ändras när man byter stance. Och när man är för långt ifrån så fadear melee-knapparna. Riktigt sweet. Jag hade mina knappar som en halvmåne under min char. Och som dina så hade jag dom i olika storlekar och dom ändrade storlek, plats och attack när jag bytte till en annan shape(druid). Vill ha tillbaka mitt flexbar! Btw, vilken mod använder du för att ta bort din actionbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 MoveAnything! använde jag för att få bort den. Använder även den för att flytta väskorna och dom där små knapparna ovanför väskorna. Och iofs också var mail-symbolen är. Fast det syns iofs inte där. Har den iaf ovanför vapen-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tråkigt efter lvl60? Det är ju då spelet börjar. Köra MC, samla på sig epic-sets och pvpa järnet. Men men, smaken är väl som baken... Been there, done that, and bought the t-shirt. Inget som föll mig i smaken. Efter 60 är det i princip bara att samla items som är själva grejen i spelet. Låt mig förklara. PvP - utövar du för att få högre rank = tillgång till bättre items = fördelar i PvP = chans att få ännu bättre items Instance runs - gör du för att samla på dig blue/epic/legendary items som fördel i svårare instanser = chans att få ännu bättre items. And the list goes on. Jag körde tillräckligt lälnge för att få nästan exakt den crit-builden jag behövde (nästan alla mina items/armor/vapen hade 1 eller 2% crit). Efter detta kändes det hela lite meningslöst... Men det är ju min åsikt, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Been there, done that, and bought the t-shirt. Inget som föll mig i smaken. Efter 60 är det i princip bara att samla items som är själva grejen i spelet. Låt mig förklara. PvP - utövar du för att få högre rank = tillgång till bättre items = fördelar i PvP = chans att få ännu bättre items Instance runs - gör du för att samla på dig blue/epic/legendary items som fördel i svårare instanser = chans att få ännu bättre items. And the list goes on. Jag körde tillräckligt lälnge för att få nästan exakt den crit-builden jag behövde (nästan alla mina items/armor/vapen hade 1 eller 2% crit). Efter detta kändes det hela lite meningslöst... Men det är ju min åsikt, förstås. Vänta bara tills Blackwing lair kommer... då blir det ju mycket nytt roligt, och Zul'Gurub eller vad det heter i stranglethorn... passar på att skryta me att jag e första huntern på horde sidan på deathwing som klarat epic hunter questen och fått http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18713 som också kan förvandlas till http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=18715 nasty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Då kan du gärna berätta vad den questen gick ut på. Och om den där Tauren som promenerar omkring i Winterspring är en av bossarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kör en tauren warrior lvl 47 på Silvermoon (pve) lootade denna ur en chest nyss, är den värd 27g som det står? http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13088 min snubbe: http://wow.allakhazam.com/profile.html?115609 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jo, på sätt och vis. Den är grym för den leveln. Jag hade den ända till level 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har idag testat på BG för första gången. Va bara inne i Warsong Gulch en snabbis och hann inte få några HK eller så. Tänkte bara kolla om ni kan ge några tips? Är en 23 Mage... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kör en tauren warrior lvl 47 på Silvermoon (pve) lootade denna ur en chest nyss, är den värd 27g som det står? http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=13088 min snubbe: http://wow.allakhazam.com/profile.html?115609 Tvivlar starkt på att nån får 27g för den. Hos en vendor får du iaf 74s13c för den. O föresten borde du inte splitta upp alla dina talents sådär. Förslag är att om du vill slå hårt så slösar du 31 poäng i arms o skaffar dig en stor fet 2h-yxa och sen lägger du resterande poängen i prot, så du kan tanka lite också. Fast du får ju specca som du vill, fast det är ändå bra att rikta in sig på en speciell grej, så man får nån av grejerna längst ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Nu testade jag lite mera flexbar. Går ju att göra lite hur man vill med det. Tar dock en jävla tid. Bild på det jag gjorde på min test-gubbe: http://www.monstret.se/~urkas/wow/ui/flexbar2.jpg Dom sju knapparna nere i mitten och retal-knappen ändras när man byter stance. Och när man är för långt ifrån så fadear melee-knapparna. Måste bara fråga om det där "Play" uppe i titan baren till höger, är det någon slags inbyggd mp3 funktion? Om det är vart får man den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tvivlar starkt på att nån får 27g för den. Hos en vendor får du iaf 74s13c för den. O föresten borde du inte splitta upp alla dina talents sådär. Förslag är att om du vill slå hårt så slösar du 31 poäng i arms o skaffar dig en stor fet 2h-yxa och sen lägger du resterande poängen i prot, så du kan tanka lite också. Fast du får ju specca som du vill, fast det är ändå bra att rikta in sig på en speciell grej, så man får nån av grejerna längst ner... Gratis Talent reset för warriors i nästa patch (1.6), väntar till att specca mig till nåt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ska bara byta axe spec till polearm spec för Ice barbed rewarden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Mitt crit-rekord är 1399. Cold Blood+Eviscerate. Var lvl 51 när jag gjorde det. 53 nu. edit: YooSho, gör Scarlet Monastery vettja. Mycket xp+bra items och väldigt rolig instance. Hehe ok tack för rådet men jag hittar aldrig folk som vill göra den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag har problem för jag vet inte hur man fixar Macros och flere fönster i själva spelfönstret,och det stör mig för jag har fler attacker än vad jag har utrymme för,på skärmen(HOPPAS NI FATTAR)(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Macros fixar du genom att trycka på Esc och sen letar du upp Macros. Fler hotbars kan du fixa geom att bocka in att du vill ha fler i Interface Options när du har tryckt på Esc, eller så laddar du ner någon AddOn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts