Halo Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Nej, worldservern är nere. "Bra", var lite rädd att något hade buggat sig då jag fick DC hos frissan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Nu har jag både Bloosail-titel och Jenkins! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Nej, worldservern är nere. Fortfarande? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 (redigerad) Collectors edition beställd, får alla en gubbar en pet eller är det bara en som får? Redigerad 16 oktober, 2008 av ViolentLag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Collectors edition beställd, får alla en gubbar en pet eller är det bara en som får? Bara en, är jag rätt säker på. Man får en engångskod, den gubben man använder den på är den som man får petet på. Annars skulle man ju kunna ge koden till alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Bara en, är jag rätt säker på. Man får en engångskod, den gubben man använder den på är den som man får petet på. Annars skulle man ju kunna ge koden till alla. Det där måste dom verkligen byta ut till Bind on Account.. Finns inte många som sitter på en och samma char från feb2005. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Nu har jag både Bloosail-titel och Jenkins! Titel som i Gladiator Titel eller bara en achivment grej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Titel som i Gladiator Titel eller bara en achivment grej? Titel genom achievements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Titel genom achievements. Nice, såg precis en som hade typ Admiral of Bloodsail Bucanners? Vad ska man göra för att få den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Bli friendly med Bloodsail Buccaneers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Bli friendly med Bloodsail Buccaneers. Måste man inte döda BB vakter då? Hur mkt rep får man för en vakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Måste man inte döda BB vakter då? Hur mkt rep får man för en vakt? 25/vakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Lulwut, kom på plats 800 för att connecta till Kazzak -.- 528 atm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 För alla på Kazzak: Raid incoming @ Org. Håll i er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Roligt med laggig arena! Blev nöjd med resultatet ändå. Vann 9 förlorade 1! http://img264.imageshack.us/img264/6205/wowscrnshot101608200442tw6.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Raiden blev lika misslyckad som hordes raid mot IF... Level 75vakter, man måste helt klart vänta tills WoTLK... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Black Proto-Drake Violet Proto-Drake Någon som blev kåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2008 Någon som blev kåt? Jo, har sett dem och de är riktigt coola. Hoppas jag har tid nog att vara såpass aktiv i WotLK att jag kan skaffa Black Proto-Drake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Black Proto-Drake Violet Proto-Drake Någon som blev kåt? Fan va nice mounts, gief Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) För alla på Kazzak: Raid incoming @ Org. Håll i er. Jo det har varit ett par misslyckade raids utanför Org, ingen kom nämligen in. Kan väl tänka mig att det var likadant när Horde var på krigsstigen, men jag bryr mig egentligen inte, jag gillar det som fan. Att bara se skymten av en ally utanför Org gör en otroligt taggad och man får enkelt med sig folk numera då de flesta egentligen inte har så mycket mer för sig än achivements och att duellera. 45 Mounts, 5 kvar till albinon haha. Redigerad 17 oktober, 2008 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts