Martin-123 Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 (redigerad) Arms/Fury. Själv lvlade jag MS, men jag har många som säger att flurry DW är bättre. Personligt val imo. MS 2H = Hög dmg, långsam swing. Sepecrits. DW = Låg dmg, snabb dmg, mycket miss. Fan vad kasst det låter, två helt olika spelstilar. Trångsynt kan vi säga att det är att spela rogue eller retpally. Funderar på att vara Fury frams tills 40 sen gå arms när man kan specca MS! Eller kanske lika bra att stanna fury! Hmm. Redigerad 12 oktober, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Funderar på att vara Fury frams tills 40 sen gå arms när man kan specca MS! Eller kanske lika bra att stanna fury! Hmm. Fury är bättre imo fram tills lvl 51 iaf. IBS är gudomlig med MS. Sen får man alltid nya 2H i outlands. Men även mycket 1H, så efter 60 spelar det ingen roll heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Fury är bättre imo fram tills lvl 51 iaf. IBS är gudomlig med MS. Sen får man alltid nya 2H i outlands. Men även mycket 1H, så efter 60 spelar det ingen roll heller. IBS är så gott som omöjlig att få tag på i min battlegroup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2008 Funderar på att vara Fury frams tills 40 sen gå arms när man kan specca MS! Eller kanske lika bra att stanna fury! Hmm. Kör på fury fram till i alla fall 40, sedan speccar du arms när du får ett bra vapen och prövar. Sedan kör du på den spec du tyckte om mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 1-60 under ungefär en helg 60-62 denna helgen. Jag saknar reqruit bonus : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Här står jag, och här ska jag stå tills imorgon, när Dalaran ska ha flyttats till Northrend. http://img219.imageshack.us/img219/7308/wowscrnshot101408164722xj6.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Här står jag, och här ska jag stå tills imorgon, när Dalaran ska ha flyttats till Northrend. Auto-unstuckade du in eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Någon som har eller vet vart man kan hitta mp3 filen med alla saker som illidan säger? Bla. det han säger när man pullar han. Ifall ni har filen skicka gärna till mig; raeka12@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Auto-unstuckade du in eller? Nej, jag slog på en Dalaran Worker tills den flydde in genom bubblan, sen chargade jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Nej, jag slog på en Dalaran Worker tills den flydde in genom bubblan, sen chargade jag den. Synd att man är Alliance! Aja, vilket vapen är bäst från WW questet? Macen, yxan eller svärdet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2008 Synd att man är Alliance! Aja, vilket vapen är bäst från WW questet? Macen, yxan eller svärdet? Jag tog svärdet men dom flesta brukar ta yxan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Efter att inte ha lirat mer än de första 2 veckorna i S4, startade man nya lag på paladinen(I förrgår) och druiden(Igår). Gladiator tackar och bockar vi för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Gahh! Fick sluta tidigt idag, så när man loggar in får man se att serverna hålls nere till klockan 15.00! Fan ta Blizz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Gahh! Fick sluta tidigt idag, så när man loggar in får man se att serverna hålls nere till klockan 15.00! Fan ta Blizz! 15:05, inga servrar online. Det känns som dom kommer vara nere en timma till nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Rätt grym loginscreen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 (redigerad) Rätt grym loginscreen iaf Mjo, det kan man ju lätt hålla med om! Inga servrar uppe än! 1 minuts edit. Några få servrar har kommit upp nu! Nu är alla servers uppe! Redigerad 15 oktober, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Argh, stannar vid login screen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Fastnar på loading screen efter att man tryckt på enter world. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Fastnar på loading screen efter att man tryckt på enter world. Inte så konstigt då 2-3 miljoner andra försöker logga in på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 15 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2008 Burning Blade ligger inte uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts