xstreem Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Vi firrade ihop 100man~ till IF en gång. Servern crasha på 10%. Inget ni har upplevt? Jag har inte varit med om någon 100-manna raid än. Den vi hade igår var nog den största. Det hade nog gått lite bättre i IF ifall alla inte zergade så in i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 0-51 på en helg. Jag är nöjd http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ros&n=Hawks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Jag levlade en human warrior till level 56 på en vecka, utan någon hjälp. Man väljer t.ex. human, då har man även expertise som hjälper emot låg weaponskill. Orc som har axe expertise. etc, etc. I'm fairly sure Siana syftar på att det inte är det lättaste att hålla sig till en sorts vapen 1-70. Du kör axe fram till 20, du lootar ett sword. Nu måste du skilla upp det, så kör du sword till 40 då du hittar en mace. Skilla upp mace.. osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Efter att min Druid nått 70 blir det att dra upp en warrior. Men vilken är bästa rasen att välja? Ska vara tank, så borde inte NE va ganksa bra för dodge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Efter att min Druid nått 70 blir det att dra upp en warrior. Men vilken är bästa rasen att välja? Ska vara tank, så borde inte NE va ganksa bra för dodge? Efter 3.0 lär raserna vara ganska balanserade när det gäller racials. Välj det du tycker ser bäst ut. Jag hade tagit Dwarf om man ska tanka, men se upp med deras jobbiga 2h animation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 I'm fairly sure Siana syftar på att det inte är det lättaste att hålla sig till en sorts vapen 1-70. Du kör axe fram till 20, du lootar ett sword. Nu måste du skilla upp det, så kör du sword till 40 då du hittar en mace. Skilla upp mace.. osv. Faktiskt inte så svårt! Jag hade endast sword/mace upp till 56. Om en grön one-handed axe droppades som var bättre, sket jag i den. Det skulle ta för lång tid att levla upp weaponskill. Om man ignorerar nya vapen som jag gjorde, då går levling fort med warriors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Faktiskt inte så svårt! Jag hade endast sword/mace upp till 56. Om en grön one-handed axe droppades som var bättre, sket jag i den. Det skulle ta för lång tid att levla upp weaponskill. Om man ignorerar nya vapen som jag gjorde, då går levling fort med warriors. Klart det blir lätt om man håller sig till samma vapen. Men om man har kvar ett skitvapen 20 lvls och skiter i att använda andra vapen som har dubbelt så hög dps är man re-tar-ded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Klart det blir lätt om man håller sig till samma vapen. Men om man har kvar ett skitvapen 20 lvls och skiter i att använda andra vapen som har dubbelt så hög dps är man re-tar-ded. Man må kanske vara retarded, men det kvittar - vi säger att du är level 50. Du har inte använt någon one-handed axe sedan du började. Du hittar en bra level 51 axe. Du kommer slösa dubbelt så mycket tid genom att missa, få parry, dodge osv, när du kunde ha dödat lite saktare, men fortfarande ha kunnat döda. Jag plockar hellre snabbt ett 1 - 2 levlar lägre vapen jag har skill i än ett jämn-levlat vapen och slösa tid på att faktiskt kunna använda det till 100%. Allt beror helt och hållet på hur snabbt man vill komma fram. Och tur egentligen, om du hittar bra vapen du har skill i och sånt. Men jag förstår ju helt klart din poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 http://img134.imageshack.us/img134/9199/wowscrnshot100408195201cf7.jpg http://img134.imageshack.us/img134/wowscrnshot100408195201cf7.jpg/1/w1600.png <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Fury <3 http://img521.imageshack.us/img521/1060/wowscrnshot100508220951ei6.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Meh, har blivit hackad. Enligt kompisarna och armory har jag bytt guild och farmar i Nagrand dag ut och dag in, typ goldfarmer. Guildet jag är med i har en hel dröse 70s som farmar på olika ställen. Väldigt, väldigt snopet. Mailat Blizz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 (redigerad) Meh, har blivit hackad. Enligt kompisarna och armory har jag bytt guild och farmar i Nagrand dag ut och dag in, typ goldfarmer. Guildet jag är med i har en hel dröse 70s som farmar på olika ställen. Väldigt, väldigt snopet. Mailat Blizz. Vet hur jobbigt det är. Men tänk om du får tillbaks accountet med MASSA guld på? Redigerad 5 oktober, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 :-[ Som sagt fick jag igenom alla mina copys till PTRn. Fixade patcherna och allt det. När jag ska logga in så kan jag inte det, då de har tagit ett PW jag hade någon månad sen. Och det minns inte jag. Ingen som vill 'dela' sitt PTR konto med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Äntligen har premade gubbarna kommit över till betan! *Wroom Wroom* http://kaffekokare.se/nerheden/Storage/WoWScrnShot_100608_020110.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Ding 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) Ding 60 Har du levlat som retri? Edit: Grats! Redigerad 6 oktober, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Har du levlat som retri? Edit: Grats! Levlat med reqruit a friend och boost ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Levlat med reqruit a friend och boost ; ) Ahh! Prot är klart bäst om man solo levlar! Men spelar ju ingen roll om man får boost och recruit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Ding 60 Grattis! Bara 4 bags din slacker . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) <3 http://img371.imageshack.us/img371/6291/wowscrnshot100708215321ls5.th.jpg Där tog det stopp. EDIT;,,,,,,,,,, Ja. Jag har skit gear. Ja. Jag är en mage. Ja, jag började en månad sen. Ja, jag skiter i gear då wotlk är nära. TackTACK. Protected from Grötmannen - stämpel Redigerad 7 oktober, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts