Mark Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 W00t, nytt skin till Sylvanas! Jävligt snyggt också. Trevligt värre, jag gillar Sylvanas av någon anledning och nu ser hon mycket mer High Elf ut. http://www.worldofraids.com/gallery/files/1/sylvanas_1_original.jpg http://www.realvideosite.com/uploads/image/2302.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003132 Blir ju till att beställa senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Har alla Wc3 heroes fått nya skins? Gillar att dom har gjort om Sylvanas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Har alla Wc3 heroes fått nya skins? Gillar att dom har gjort om Sylvanas. Nej. Anledningen till att de ändrade Sylvanas var för att hon aldrig hade rätt skin från början, hennes skin var bara en placeholder. Sylvanas hade skinnet av en Night Elf, men hon var en High Elf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Ojojojdå. Borde det inte vara lättare att modelchangea till High elf nu? Ifall det redan finns ute får ni gärna länka ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Ojojojdå. Borde det inte vara lättare att modelchangea till High elf nu? Ifall det redan finns ute får ni gärna länka ; ) http://www.mmowned.com/forums/simple-model...high-elves.html Har funnits länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 W00t, nytt skin till Sylvanas! Jävligt snyggt också. Trevligt värre, jag gillar Sylvanas av någon anledning och nu ser hon mycket mer High Elf ut. http://www.worldofraids.com/gallery/files/1/sylvanas_1_original.jpg Me likes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) PTR 2 druider, 2 shamaner, 1 hunter, 2 warlocks, 1 mage samt 25 stycken retri paladins. 20 sek och sen var hon död typ.. http://img221.imageshack.us/img221/6629/wowscrnshot092608194333mg1.jpg ____ btw, med fullt healinggear på retail a la 4 set t6 och skit har jag runt 2k+ healing. på ptr blir det runt 1600+ spelldmg fullt raidbuffat, detta är min channeling dps i MH waves, lol (ingen cd på hurricane nu heller woot) Redigerad 27 september, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) PTR 2 druider, 2 shamaner, 1 hunter, 2 warlocks, 1 mage samt 25 stycken retri paladins. 20 sek och sen var hon död typ.. ____ btw, med fullt healinggear på retail a la 4 set t6 och skit har jag runt 2k+ healing. på ptr blir det runt 1600+ spelldmg fullt raidbuffat, detta är min channeling dps i MH waves, (ingen cd på hurricane nu heller woot) 25 retardins Det hade jag fan velat sett. Dom är fan sjuka på PTR imo Redigerad 28 september, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 25 retardins Det hade jag fan velat sett. Dom är fan sjuka på PTR imo Haha galet : D [youtube-old]pqFoWYPyy1k[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 (redigerad) Haha galet : D pqFoWYPyy1k Haha woot, visste inte att dom spelade in där. Man kan se mig lite då och då som en stor och fet Boomkin.. :3 Redigerad 28 september, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Kommer dom nerfa Reqruit a friend eller? Ska köra det på onsdag annars när jag får min dator och levla en loladin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Kommer dom nerfa Reqruit a friend eller? Ska köra det på onsdag annars när jag får min dator och levla en loladin Min vilda gissning är att det tas bort när WotLK kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Startat en druid nu, är det bäst att levla som Feral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Startat en druid nu, är det bäst att levla som Feral? OFC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Någon som vet vad outdoor bossen vid AQ som inte går att döda heter? Samt bossfisken, eller tog dom bort båda när tbc kom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Någon som vet vad outdoor bossen vid AQ som inte går att döda heter? Samt bossfisken, eller tog dom bort båda när tbc kom? Nu vet jag inte vilken outdoor boss du menar? Finns han ingame nu men är ej tillgänglig? Bossfisken måste vara Maws iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Nu vet jag inte vilken outdoor boss du menar? Finns han ingame nu men är ej tillgänglig? Bossfisken måste vara Maws iaf. Fisken var rätt, ja. Bossen som dom pratade om var Doctor weavil. Doctor weavil var visst bara en del utav AQ opening quest och gick att döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Fisken var rätt, ja. Bossen som dom pratade om var Doctor weavil. Doctor weavil var visst bara en del utav AQ opening quest och gick att döda. Weavil var dessutom inte en outdoor boss i Silithus. Man såg honom på ett par ställen, t.ex. i Winterspring där han släppte lös hans stora farliga gorilla på folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Doctor Weavil finns på Alcaz Island. Jag och Marky gick och petade på honom. Det gjorde ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts