Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

VAFAN, nån jävel verkar visst ha hackat mitt acc. fan! sitter på wow, några minuter senare blir man dc och så står det wrong username och password. försöker komma in på manage account, går inte heller. och när jag ska retrieva mitt pw, så har nån ändrat e-mail adressen också...

Får väl kontakta blizz och försöka reda ut det här.

Aj fan hatar när sånt händer. Du delar möjligtvis inte acc med nån? Eller om nån vet ditt acc och pass som du känner?

Hoppas verkligen att denne person inte förstör för dig nu tex tabort din gubbe etc.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VAFAN, nån jävel verkar visst ha hackat mitt acc. fan! sitter på wow, några minuter senare blir man dc och så står det wrong username och password. försöker komma in på manage account, går inte heller. och när jag ska retrieva mitt pw, så har nån ändrat e-mail adressen också...

Får väl kontakta blizz och försöka reda ut det här.

Troligtvis har någon hackat din email då, testat det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste jag tanka den 1gig stora Patchen igen för att kunna spela på PTR eller finns det nåt annat sätt? :D

Klart du måste tanka patchen för att lira på PTR. Bara synd att blizzard aldrig kan göra något rätt när det gäller PTR.

The character copy queue is currently full.

Please check back later. We apologize for any inconvenience cause and thank you for your understanding.

Please allow time for the copy process to finish before logging into the test realm.

Check below for the average wait times.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart du måste tanka patchen för att lira på PTR. Bara synd att blizzard aldrig kan göra något rätt när det gäller PTR.

. :D ....... Ja. Dom har väll kapacitet att ha ungefär 3 miljoner människor som vill pröva PTR på en och samma server. Grejt. Förresten ska ni prova tidiga mornar, fick 4 gubbar copyade idag vid 08:00. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GM-ticketen var gangstaspråk också. :P

Hahahah, awesome! :)

---

Dödat Coren Direbrew säkert 50 gånger nu.

Fått alla trinkets och skit, men har sett Remote droppas 1 gång samt sett mountsen droppa 0 gånger.

Och jag vill ha så jävla mkt, speciellt remote.. :)

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GM-ticketen var gangstaspråk också. :)

Hahahaha! Faan vad cool GM!!! :P

Dödat Coren Direbrew säkert 50 gånger nu.

Fått alla trinkets och skit, men har sett Remote droppas 1 gång samt sett mountsen droppa 0 gånger.

Och jag vill ha så jävla mkt, speciellt remote.. :)

Har fått AP trinketen på min Shammy, och stamina trinketen med Brewmaiden på Locken. Men inte sett något mount än. Men fan alla springer ju runt med kodo's i IF! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lewls.

Kör 5 gånger på druiden, dmgtrinket droppar 3 gånger, missar alla 3 rolls. Sen droppade ena maiden och sista blev wipe. Lootade inget.

Loggar in på warlocken, drar dit och alla 5 gånger droppades healing trinket så alla i partyt hade den till slut. Själv lootade jag dock en viss liten remote på första killen. \o/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kodo och Remote droppade.

Vann Remote, förlorade Kodo med 1.

Så jävla kul att använda Remote i AV, en stor raketliknande sak dyker upp och alla bara MÅSTE klicka på den.

20+ personer lämnade. Nya sprang in och så gjorde dom nya samma sak x antal gånger, om och om igen.

:confused:

---

Kör BT atm, två bossar kvar - ska jag göra det? =D

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor