SilentViper Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) VAFAN, nån jävel verkar visst ha hackat mitt acc. fan! sitter på wow, några minuter senare blir man dc och så står det wrong username och password. försöker komma in på manage account, går inte heller. och när jag ska retrieva mitt pw, så har nån ändrat e-mail adressen också... Får väl kontakta blizz och försöka reda ut det här. Aj fan hatar när sånt händer. Du delar möjligtvis inte acc med nån? Eller om nån vet ditt acc och pass som du känner? Hoppas verkligen att denne person inte förstör för dig nu tex tabort din gubbe etc. Redigerad 19 september, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 VAFAN, nån jävel verkar visst ha hackat mitt acc. fan! sitter på wow, några minuter senare blir man dc och så står det wrong username och password. försöker komma in på manage account, går inte heller. och när jag ska retrieva mitt pw, så har nån ändrat e-mail adressen också... Får väl kontakta blizz och försöka reda ut det här. Troligtvis har någon hackat din email då, testat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Eller så har han tryckt på en " MY TEACHERS SEX LEG" på woweurope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 För att byta email så måste han ju in på din mail och klicka på länk o skit.. så troligen är den också hackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) Är det bara jag som inte kan komma in på WoWs hemsida? Edit: Kom in nu, hur lång tid tar det egentligen för ens chars och kopieras till Test Realm? Redigerad 19 september, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) Nvm... Redigerad 19 september, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Måste jag tanka den 1gig stora Patchen igen för att kunna spela på PTR eller finns det nåt annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Är det värt att köpa Wow för 159 kronor om man bara ska spela i 40 dagar, och sen kanske köpa ett 2 månaders kort (med stark betoning på kanske)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Måste jag tanka den 1gig stora Patchen igen för att kunna spela på PTR eller finns det nåt annat sätt? Klart du måste tanka patchen för att lira på PTR. Bara synd att blizzard aldrig kan göra något rätt när det gäller PTR. The character copy queue is currently full. Please check back later. We apologize for any inconvenience cause and thank you for your understanding. Please allow time for the copy process to finish before logging into the test realm. Check below for the average wait times. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Ingen har hackat min e-mail. Men när jag försöker retrieva lösen så står det ju att jag skrivit fel e-mailadress, när jag är 100% säker på att jag skrivit rätt. Och ingen jag känner till kan mitt lösen, iaf vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Klart du måste tanka patchen för att lira på PTR. Bara synd att blizzard aldrig kan göra något rätt när det gäller PTR. Igen? Jag fick ju tanka hem den förra veckan när jag starta upp Launcher.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Klart du måste tanka patchen för att lira på PTR. Bara synd att blizzard aldrig kan göra något rätt när det gäller PTR. . ....... Ja. Dom har väll kapacitet att ha ungefär 3 miljoner människor som vill pröva PTR på en och samma server. Grejt. Förresten ska ni prova tidiga mornar, fick 4 gubbar copyade idag vid 08:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 http://img217.imageshack.us/img217/5425/lolgmow0.jpg GM-ticketen var gangstaspråk också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) http://img217.imageshack.us/img217/5425/lolgmow0.jpg GM-ticketen var gangstaspråk också. Hahahah, awesome! --- Dödat Coren Direbrew säkert 50 gånger nu. Fått alla trinkets och skit, men har sett Remote droppas 1 gång samt sett mountsen droppa 0 gånger. Och jag vill ha så jävla mkt, speciellt remote.. Redigerad 20 september, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 http://img217.imageshack.us/img217/5425/lolgmow0.jpg GM-ticketen var gangstaspråk också. Hahahaha! Faan vad cool GM!!! Dödat Coren Direbrew säkert 50 gånger nu. Fått alla trinkets och skit, men har sett Remote droppas 1 gång samt sett mountsen droppa 0 gånger. Och jag vill ha så jävla mkt, speciellt remote.. Har fått AP trinketen på min Shammy, och stamina trinketen med Brewmaiden på Locken. Men inte sett något mount än. Men fan alla springer ju runt med kodo's i IF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Själv har jag ramen sedan ett år tillbaks. I are aimin' for teh koedoe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Lewls. Kör 5 gånger på druiden, dmgtrinket droppar 3 gånger, missar alla 3 rolls. Sen droppade ena maiden och sista blev wipe. Lootade inget. Loggar in på warlocken, drar dit och alla 5 gånger droppades healing trinket så alla i partyt hade den till slut. Själv lootade jag dock en viss liten remote på första killen. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Kodo och Remote droppade. Vann Remote, förlorade Kodo med 1. Så jävla kul att använda Remote i AV, en stor raketliknande sak dyker upp och alla bara MÅSTE klicka på den. 20+ personer lämnade. Nya sprang in och så gjorde dom nya samma sak x antal gånger, om och om igen. --- Kör BT atm, två bossar kvar - ska jag göra det? =D Redigerad 21 september, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Kör BT atm, två bossar kvar - ska jag göra det? =D DO IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Undrar bara en sak. Har försökt att ringa Blizz support hela tiden igår, men kom inte fram en enda gång :/ Så jag undrar om man kan maila blizz på nåt sätt, eller kontakta dom på ett annat sätt. Isåfall hur? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts