Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ja vet.. var ska ja lägga filerna ?? ja har lagt dom i WoW/data/interfact/addons.... men ska man göra något mer ??

Du ska lägga dem i World of Warcraft/Interface/AddOns. Mappen AddOns finns inte i början så du får göra den själv, aktivera dem i spelet behöver du inte för att de blir aktiverade automatiskt. Du kan avaktivera dem genom att trycka på "Addons" nere i vänstra hörnet där du väljer karaktär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda ner Druid Bar, den visar din mana när du är i Bear och Cat form.

Den suger. :P

Finns inget bra till druider än så länge. Har letat som ett as. Finns något ihop plock av en lvl 40ish druid som hade tagit lite av varje och rört ihop.

Bra upp till 40 sen är det uselt. Inget utrymme och fel upplägg enligt mig.

Gör ditt egna, det är det bästa. Testa flera olika stora mods och känn vilket som är bäst.

TIPS: Flexbar. 120knappar som du kan flytta 1 och 1 och skala, färga, shada m.m.

Finns scripts i en oändlighet så du kan göra så knappar byts ut i olika shapes/stances.

Det friaste valet om du frågar mig. Dock det svåraste att få ordning på. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är er Total Played Time?

Är lvl 41 och har 9 dagar och 16 timmar, fast har grindat ganska mycket också. (På gråa mobs, för leather)

För er som inte vet, skriv /played in-game och där ser ni hur mycket ni har spelat på lvlen osv....

Ädit

Dmg rekordet är nu på 1024!

Eviscirate + Full Combo + Cold Blood = 1024 Dmg på ett lvl 5 mob (w00t)

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den suger. :huh:

Finns inget bra till druider än så länge. Har letat som ett as. Finns något ihop plock av en lvl 40ish druid som hade tagit lite av varje och rört ihop.

Bra upp till 40 sen är det uselt. Inget utrymme och fel upplägg enligt mig.

Gör ditt egna, det är det bästa. Testa flera olika stora mods och känn vilket som är bäst.

TIPS: Flexbar. 120knappar som du kan flytta 1 och 1 och skala, färga, shada m.m.

Finns scripts i en oändlighet så du kan göra så knappar byts ut i olika shapes/stances.

Det friaste valet om du frågar mig. Dock det svåraste att få ordning på. :huh:

Tycker den var helt OK då jag letade efter nåt som jag kunde se mana med när jag har shapeshiftat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt critrekord med sweeping strike o execute är 3233 på ena mobben o 2722 på andra. På ett slag alltså.

Fast när jag var runt lvl45 så lyckades jag göra en execute med bloodthirst som låg på 2983.

Men jag testade lite flexbar. Fyfan vad jobbigt det är att fixa. Om dom fixar ett gui till det hela så kommer jag nog försöka mig på det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt critrekord med sweeping strike o execute är 3233 på ena mobben o 2722 på andra. På ett slag alltså.

Fast när jag var runt lvl45 så lyckades jag göra en execute med bloodthirst som låg på 2983.

Men jag testade lite flexbar. Fyfan vad jobbigt det är att fixa. Om dom fixar ett gui till det hela så kommer jag nog försöka mig på det igen.

Flexbar är så underbart men så svårt.

Jag satt i 3 dagar och fixade ett någolunda till min druid. Knapparna shiftade och flyttade på sig när jag var i olika stances. Sen så fadeade mina heals knappar om mitt target var för långt borta. Och om mitt target hade MotW, GotW eller thorn så fadeade respektive knappar så jag inte skulle slösa mana på buffs för tidigt.

Men som alltid glömmer man att göra kopior och fick errors och fick ominstallera. Allt försvunnet. :huh: :'(

Ang. Crit-rekord så ligger mitt på typ 1300-1400 med en Starfire när jag var Balance speccad på lvl 59. @lvl 60 blir alla druider Resto och då ska man va glad om man kommer över 700 med en starfire. :huh: (iofs så har jag crittat 1800 i catform på en lvl 20. Full combo(5) och en finishmove som skadar mer för varje energi jag har.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har vart borta i en vecka och kommer va borta en vecka till men när jag kommer tillbaka till min data så vill jag kommer upp till lvl 40 fort från 36 har skit lite kvar till 37, hade inte spelat mycke innan jag åkte iväg heller men vart kan man va, för att komma till lvl 40 från 36 ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor