Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

"We've decided to remove the titles for the Realm First Feats of Strength that are associated with reaching level 80. We've also removed the titles associated with the Realm First Feats of Strength associated with gaining 450 skill in the professions and secondary skill. Lastly, we've removed the title associated with Realm First to accomplish the Northrend Vanguard achievement.

Realm First boss kill achievements will still grant a title."

Tyvärr, xstreem. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"We've decided to remove the titles for the Realm First Feats of Strength that are associated with reaching level 80. We've also removed the titles associated with the Realm First Feats of Strength associated with gaining 450 skill in the professions and secondary skill. Lastly, we've removed the title associated with Realm First to accomplish the Northrend Vanguard achievement.

Realm First boss kill achievements will still grant a title."

Tyvärr, xstreem. :naughty:

Jo, vet.

Begick självmord i Shattrath för att visa min ilska.

Hoppas innerligt att man kommer kunna skaffa titlarna fast på annat vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla!

Sitter just nu på min bärbara på gymnasiet och behöver lite hjälp. Dom har proxy så har problem att komma in på WoW. Nån som har nån lösning så man kan lira WoW genom proxy, och jag har kört med PingFu dock trial som varar i tre dagar, och gärna en laggfri lösning.

Jag har samma sak i min skola, öppnade en tunnel på hemdatorn som jag sedan kom åt i skolan. OpenSSH och SocksCap är vad du behöver, googla.

EHM. Orkar inte översätta allt på svenska så ni får min forumlink jag precis postade, så kan ni svara här. Eller något, lal :wub:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...106&sid=1#0

Be INTE någon random att recruita er. För att du ska få trippel exp krävs det att du är i party med din friend, att ni är inom range och att ni inte är mer än 4 levlar ifrån varandra. Vad ni bör göra är alltså att en person registrerar sig vanligt och sedan recruitar de andra.

Som alliance får jag nog säga Kazzak. Stor server, många svenskar, grym PvE progress, battlegroup där alliance vinner ofta och kö på några sekunder.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej alla!

Sitter just nu på min bärbara på gymnasiet och behöver lite hjälp. Dom har proxy så har problem att komma in på WoW. Nån som har nån lösning så man kan lira WoW genom proxy, och jag har kört med PingFu dock trial som varar i tre dagar, och gärna en laggfri lösning.

Vi på mitt gymnasium använder oss av Your-Freedom och freecap. Googla fram, installera, konfigurera, spela! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SocksCap heter det... Och som sagt, han sa att det gärna skulle vara en laggfri lösning. Your Freedom gör det i princip ospelbart. OpenSSH is the way to go!

Testade HTTP-Tunnel och SocksCap, men blev så att varje gång jag ens kom in på WoW så ¨låg man med skithög ping. runt typ 9k ms :S

Men kan testa det ni förslagit. Om det funkar så säger jag bara: Tack för hjälpen! :)

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SocksCap heter det... Och som sagt, han sa att det gärna skulle vara en laggfri lösning. Your Freedom gör det i princip ospelbart. OpenSSH is the way to go!

Skrev jag SocksCap? Nej, för jag menade Freecap: http://www.freecap.ru/eng. Och vi spelar "nästan" utan lagg... ettorna sitter och tankar, så det är inte Freedoms fel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade HTTP-Tunnel och SocksCap, men blev så att varje gång jag ens kom in på WoW så ¨låg man med skithög ping. runt typ 9k ms :S

Men kan testa det ni förslagit. Om det funkar så säger jag bara: Tack för hjälpen! :P

Använder du en fri tunnel är det sån ping du kommer ha. Enda lösningen är att ha en tunnel hemma.

Skrev jag SocksCap? Nej, för jag menade Freecap: http://www.freecap.ru/eng. Och vi spelar "nästan" utan lagg... ettorna sitter och tankar, så det är inte Freedoms fel...

Ah, SocksCap hade visst bytt namn till FreeCap. :)

Hur som helst så beror lagget visst på Freedom. Gratis- Your Freedom ger inte mer än en uppkoppling på 64K.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P

Jag trodde att GMsen hade slutat med sånt där. Varför kom han dit från första början?

En kille i raidet skrev en ticket att hans flickvän hade gjort slut och att han ville ha en kaka.

Efter vi dödade gruul dök han(Gamemastern han snackade med tidigare) upp helt plötsligt ifrån taket av instancen och gav honom 5 kakor och gjorde massa feta tricks för oss, transformerade alla till gnomes och gav oss hattar och gjorde så att vi flög runt i hela rummet, spawnade en discomaskin och massa annat.

Frågade han om han ville följa med till Shattra men då sa han att servern skulle explodera. :lol:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, hemska nerfbats som slog ner idag. Som tur var så lättade Blizz lite på Priest-nerfsen nyss.
Titan's Grip (Tier 11) now reduces your chance to hit with melee abilities that require weapons by 15%.
HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAH

brb freeze account

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor