Siana Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 "We've decided to remove the titles for the Realm First Feats of Strength that are associated with reaching level 80. We've also removed the titles associated with the Realm First Feats of Strength associated with gaining 450 skill in the professions and secondary skill. Lastly, we've removed the title associated with Realm First to accomplish the Northrend Vanguard achievement. Realm First boss kill achievements will still grant a title." Tyvärr, xstreem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Hej alla! Sitter just nu på min bärbara på gymnasiet och behöver lite hjälp. Dom har proxy så har problem att komma in på WoW. Nån som har nån lösning så man kan lira WoW genom proxy, och jag har kört med PingFu dock trial som varar i tre dagar, och gärna en laggfri lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 EHM. Orkar inte översätta allt på svenska så ni får min forumlink jag precis postade, så kan ni svara här. Eller något, lal http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...106&sid=1#0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 "We've decided to remove the titles for the Realm First Feats of Strength that are associated with reaching level 80. We've also removed the titles associated with the Realm First Feats of Strength associated with gaining 450 skill in the professions and secondary skill. Lastly, we've removed the title associated with Realm First to accomplish the Northrend Vanguard achievement. Realm First boss kill achievements will still grant a title." Tyvärr, xstreem. Jo, vet. Begick självmord i Shattrath för att visa min ilska. Hoppas innerligt att man kommer kunna skaffa titlarna fast på annat vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 (redigerad) Hej alla! Sitter just nu på min bärbara på gymnasiet och behöver lite hjälp. Dom har proxy så har problem att komma in på WoW. Nån som har nån lösning så man kan lira WoW genom proxy, och jag har kört med PingFu dock trial som varar i tre dagar, och gärna en laggfri lösning. Jag har samma sak i min skola, öppnade en tunnel på hemdatorn som jag sedan kom åt i skolan. OpenSSH och SocksCap är vad du behöver, googla. EHM. Orkar inte översätta allt på svenska så ni får min forumlink jag precis postade, så kan ni svara här. Eller något, lal http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...106&sid=1#0 Be INTE någon random att recruita er. För att du ska få trippel exp krävs det att du är i party med din friend, att ni är inom range och att ni inte är mer än 4 levlar ifrån varandra. Vad ni bör göra är alltså att en person registrerar sig vanligt och sedan recruitar de andra. Som alliance får jag nog säga Kazzak. Stor server, många svenskar, grym PvE progress, battlegroup där alliance vinner ofta och kö på några sekunder. Redigerad 6 september, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Hej alla! Sitter just nu på min bärbara på gymnasiet och behöver lite hjälp. Dom har proxy så har problem att komma in på WoW. Nån som har nån lösning så man kan lira WoW genom proxy, och jag har kört med PingFu dock trial som varar i tre dagar, och gärna en laggfri lösning. Vi på mitt gymnasium använder oss av Your-Freedom och freecap. Googla fram, installera, konfigurera, spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Vi på mitt gymnasium använder oss av Your-Freedom och freecap. Googla fram, installera, konfigurera, spela! SocksCap heter det... Och som sagt, han sa att det gärna skulle vara en laggfri lösning. Your Freedom gör det i princip ospelbart. OpenSSH is the way to go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 (redigerad) SocksCap heter det... Och som sagt, han sa att det gärna skulle vara en laggfri lösning. Your Freedom gör det i princip ospelbart. OpenSSH is the way to go! Testade HTTP-Tunnel och SocksCap, men blev så att varje gång jag ens kom in på WoW så ¨låg man med skithög ping. runt typ 9k ms :S Men kan testa det ni förslagit. Om det funkar så säger jag bara: Tack för hjälpen! Redigerad 6 september, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 SocksCap heter det... Och som sagt, han sa att det gärna skulle vara en laggfri lösning. Your Freedom gör det i princip ospelbart. OpenSSH is the way to go! Skrev jag SocksCap? Nej, för jag menade Freecap: http://www.freecap.ru/eng. Och vi spelar "nästan" utan lagg... ettorna sitter och tankar, så det är inte Freedoms fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Testade HTTP-Tunnel och SocksCap, men blev så att varje gång jag ens kom in på WoW så ¨låg man med skithög ping. runt typ 9k ms :S Men kan testa det ni förslagit. Om det funkar så säger jag bara: Tack för hjälpen! Använder du en fri tunnel är det sån ping du kommer ha. Enda lösningen är att ha en tunnel hemma. Skrev jag SocksCap? Nej, för jag menade Freecap: http://www.freecap.ru/eng. Och vi spelar "nästan" utan lagg... ettorna sitter och tankar, så det är inte Freedoms fel... Ah, SocksCap hade visst bytt namn till FreeCap. Hur som helst så beror lagget visst på Freedom. Gratis- Your Freedom ger inte mer än en uppkoppling på 64K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Yey. 40 Frost mage! 3x exp är verkligen lite fult av blizzard, för de som inte kan fixa det, men ett jäkla bra sätt att få folk som tänkt sluta att börja igen. Anyway, började sen lördag och ja..Blivit lite för mycket wow. God natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 IDAG FICK JAG T6 HEAD OCH SEDAN BESÖKTE EN GM OSS EFTER VI DÖDAT GRUUL OCH GJORDE MASSA SKOJ, ROLIGASTE GRUUL EVER! http://img293.imageshack.us/img293/5315/wowscrnshot091008230416si8.jpg http://img370.imageshack.us/img370/1313/23930467ll9.png http://img183.imageshack.us/img183/4704/wowscrnshot091008230419us2.jpg http://img300.imageshack.us/img300/768/94497422nj5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 IDAG FICK JAG T6 HEAD OCH SEDAN BESÖKTE EN GM OSS EFTER VI DÖDAT GRUUL OCH GJORDE MASSA SKOJ, ROLIGASTE GRUUL EVER! Jag trodde att GMsen hade slutat med sånt där. Varför kom han dit från första början? Det här är ett av de bästa GM-besöken jag har sett. [youtube-old]b4qKW_xpDtQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Jag trodde att GMsen hade slutat med sånt där. Varför kom han dit från första början? En kille i raidet skrev en ticket att hans flickvän hade gjort slut och att han ville ha en kaka. Efter vi dödade gruul dök han(Gamemastern han snackade med tidigare) upp helt plötsligt ifrån taket av instancen och gav honom 5 kakor och gjorde massa feta tricks för oss, transformerade alla till gnomes och gav oss hattar och gjorde så att vi flög runt i hela rummet, spawnade en discomaskin och massa annat. Frågade han om han ville följa med till Shattra men då sa han att servern skulle explodera. Redigerad 10 september, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Fniss, jag fick besök av en GM en gång.. Var otroligt dryg och skapade trial-accs, gick in i spelet och spammade satan med /say och /whisper och sa att jag skulle sluta när jag fick se en GM, tog ett tag och några accounts, men till sist kom en GM fram till mig och pratade <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Normal > PvP transfers. Me likes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Normal > PvP transfers. Me likes. Va? Kan man byta från Normal till PvP nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 (redigerad) Va? Kan man byta från Normal till PvP nu? http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...94519&sid=1 Ja. Edit: Btw, hemska nerfbats som slog ner idag. Som tur var så lättade Blizz lite på Priest-nerfsen nyss. Redigerad 11 september, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 (redigerad) Btw, hemska nerfbats som slog ner idag. Som tur var så lättade Blizz lite på Priest-nerfsen nyss.Titan's Grip (Tier 11) now reduces your chance to hit with melee abilities that require weapons by 15%.HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAH brb freeze account Redigerad 12 september, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 (redigerad) HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAH brb freeze account Skitlyckat när inte ens spelet är klart =D=D EDIT: Siana, hittar man några patchnotes någonstans där det är full summery över vad som nerfats? ok. du skoja säkert men jeje. Redigerad 12 september, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts