Sikorka Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Wayfarer, Undead Mage runt lvl 25. jävla traitor. I'm watching you. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 I'm watching you. Höhö. HOLYSHIT LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 HOLYSHIT LOL. Går det bra att questa Thousand Needles? Det är småfarligt för er att gå i Contested-områden nu kan jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Går det bra att questa Thousand Needles? Det är småfarligt för er att gå i Contested-områden nu kan jag säga.. Just nu är vi parkerade i Stranglethorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Just nu är vi parkerade i Stranglethorn Fett. Vi ses där då.. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Fett. Vi ses där då.. :3 Hur länge har du stalkat mig? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Killen med 4 brutal och 1 vengeful (warrior) fick spö av en shaman med 3 vengeful och 2 merciless xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Killen med 4 brutal och 1 vengeful (warrior) fick spö av en shaman med 3 vengeful och 2 merciless xD För det är ju jävligt svårt att ta en warrior i 1v1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) För det är ju jävligt svårt att ta en warrior i 1v1. När du säger sådana saker förväntar vi andra oss att du skulle ta en kille med 4 brutal, 1 vengeful, resten imba pvp gear och vengeful macen. Redigerad 3 september, 2008 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 När du säger sådana saker förväntar vi andra oss att du skulle ta en kille med 4 brutal, 1 vengeful, resten imba pvp gear och vengeful macen. Mja, några bitar gear ger bara ett litet övertag. Som shaman är det inte öööverdrivet svårt att kita ner en warrior. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 FORUMTRÄFF. http://img382.imageshack.us/img382/7459/wowscrnshot090308222918kd5.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Mja, några bitar gear ger bara ett litet övertag. Som shaman är det inte öööverdrivet svårt att kita ner en warrior. Eller? Som resto kan du i princip tanka upp han samtidigt som du tajmar fire nova med hans intercept och bara spammhelar dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 När du säger sådana saker förväntar vi andra oss att du skulle ta en kille med 4 brutal, 1 vengeful, resten imba pvp gear och vengeful macen. Warriors är den sämsta klassen i 1v1 och har nästan alltid varit det... utom möjligtvis mot rogues. Att döda en warrior i duel är alltså inget att skryta om. Nu ska det förstås sägas att de förmodligen är den bästa small-scale pvp klassen ingame med en healer/dispeller. Men det är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Fick ett konstigt sug nu efter ett MMORPG, och då Wotlk är nära ...Varför inte? Blir dock mycket mindre WoW än förut spelades, då skolan är stenviktig just nu. Undrar bara, hur länge är det här 3x exp systemet igång? Funderar på att börja i slutet av denna månad isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) FORUMTRÄFF. http://img382.imageshack.us/img382/7459/wowscrnshot090308222918kd5.th.jpg FORUMTRÄFFEN slutade med en blodig batalj ute i skogen med snabba knapptryckningar, lite oschyssta knep och bortskyllningar. Men Sikorka, vad ska man säga..vi får reda ut det här en annan dag Redigerad 3 september, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Ni suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Fick ett konstigt sug nu efter ett MMORPG, och då Wotlk är nära ...Varför inte? Blir dock mycket mindre WoW än förut spelades, då skolan är stenviktig just nu. Undrar bara, hur länge är det här 3x exp systemet igång? Funderar på att börja i slutet av denna månad isåfall. De har inte sagt något om att det kommer försvinna, men det är möjligt att de tar bort det igen när de releasar WotLK, i alla fall för ett litet tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Ni suger .no u btw, denna människa, det finns inga ord alls att säga. jag har suttit och skrattat åt honom i dagar nu http://img380.imageshack.us/img380/5269/mensnllaaq9.png KOM IGEN, DET ÄR WORLF OF WARCRAFT FÖR FAN, VEM SITTER OCH LJUGER OM ATT DOM GÅR PÅ HÖGSKOLA? Well, this guy. Han kan inte sluta att ljuga, han vill ha pengar och är ett patetiskt vrak. Och han vill desperat att jag ska ge honom 100g eftersom att jag "lovat han det". Han var på lvl 8 vid det tillfället, jag frågade vad han skulle använda så mycket pengar till på hans level, svaret var: "SPARA, KÖPA SKILLS, VAPEN OCH LÄGGA IN HÄFTEN PÅ BANKEN" Jag blåvägrade och han vart helt emotionell förkrossad och öppnade sig helt och sa bl.a detta; "alla hatar mig, de enda som pratar med mig e min bror och min mamma och pappa" "dom är dom enda som e snälla emot mig, dom gör mig glad, köper grejer till mig o så " "men jag suger, för alla hatar mig" "i skolan så när jag säger hej så går alla förbi mig utan att säga hej tillbaka" "alla e taskiga emot mig, dom tkr jag suger på att spela" (han hade köpt spelet en dag innan och var tydligen ledsen över att någon hade sagt "noob" åt honom in-game) "allt skulle bli så mkt bättre om jag fick 100g......" "fan va jävla najs, en liten dvärg gav mig 10 silver, idiotjävel de räcker inte till 100g" "jag borde fan köpa upp allt på sprit fan alla hatar mig" (han menar in-game här med) "jag borde supa mig full och dränka mig sj fan" (står i elwyn forest och dödar murlocs vid en sjö) /.../ sedan säger att hans brorsa har spelat world of warcraft jättelänge. sedan frågar jag honom om hans bror har någon karaktär på denna servern, fast det har han inte för han kör på en helt annan. sedan säger han att hans brorsa visst har en karaktär på servern, en lvl 30 hunter tydligen som han spelat på i 2 år och skulle ge honom 50g efter han kom hem efter skolan. sedan sedan vilket visade sig vara en lvl 14 hunter som inte alls var hans brorsas utan han själv efter han låtsas vara en annan människa i cirkus en timma.. /.../ Jag får ett mail. "heeej kemoi bääästa kompiseen tja vad gör du då? ah du du skulle ju skicka 100g till mig fan du glömde det igår hehe tja hare bra" /.../ Jag talar om för honom att jag verkligen inte tänker ge honom guld. (direct qoute) [Party][Nightshell]: du sa igår att du skulle maila pengarna! så nu har jag varit IVRIG HELA NATTEN HELA DAGEN!!!!!! men det blir bara en dröm! [Party][Nightshell]: I ONÖDAN!!!!!!!! [Party][Nightshell]: JAG HAR JU FÖRFAN ONT I MAGEN SÅ JÄVLA IVROG JAG VAR!!!!!" [Party][Nightshell]: VET DU HUR JÄVLIGT JAG KMR FÅ NU eller??? [Party][Nightshell]: VET DU HUR MKT JAG HADE KUNNAT GÖRA OM JAG FÅTT PENGARNA eller??? [Party][Nightshell]: DU E SÅ JÄVLA TASKIIGT Han är 100% seriös. Detta är bara en kort del av vad jag har fått uppleva men shit vad jag har skrattat åt denna. Han fortsätter också.. Vi är ju "vänner" igen nu.. Redigerad 3 september, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Killen med 4 brutal och 1 vengeful (warrior) fick spö av en shaman med 3 vengeful och 2 merciless xD Warriors är den sämsta klassen i 1v1 och har nästan alltid varit det... utom möjligtvis mot rogues. Att döda en warrior i duel är alltså inget att skryta om. Nu ska det förstås sägas att de förmodligen är den bästa small-scale pvp klassen ingame med en healer/dispeller. Men det är en annan sak. What stoffe say is true. Tro mig, När jag duelar utanför Og så förlorar jag nästan alltid mot shamaner. -.-' Kommer ihåg när jag duela min kompis som är resto shaman. Han hade 4vengeful+merc shoulders med merc sköld & vapen, full enchantat osv... Jag har full Vindicator, 2brutal, 2 vengeful samt merc shoulders. Fast jag tyckte jag critta ner han 24/7 så vinner han varje gång. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Men det roliga var att warriorn vann varje gång dom inte "duellerade" när warriorn överaskade shammyn så vann han varje gång Det var bara när shammyn fick förbereda sig han vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts