Mordos Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Nya wow accountet aktiverat and shit. Jag och Marky kommer ega Azeroth på leveling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 (redigerad) Awesome, vann emot en lvl 30 warlock med min lvl 10 dodgerogue(760~hp,73% dodge,140~ap) i en seriös duel. Inga cds/eller trinket heller :3 för er som inte tror, en liten förklaring http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ush&n=Lidor Redigerad 27 augusti, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 GÅR SÅ SJUKT SNABBT NU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 GÅR SÅ SJUKT SNABBT NU. Vänta bara tills ni kommer in i Outland, då slår man i väggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Ska rerolla på en ny server med en kompis så vi får 3 gånger xp, men om jag förstått rätt så kan han ge mig free levels, men jag kan inte ge honom? Edit: Jag som recruitat honom Redigerad 29 augusti, 2008 av Wahlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Awesome, vann emot en lvl 30 warlock med min lvl 10 dodgerogue(760~hp,73% dodge,140~ap) i en seriös duel. Inga cds/eller trinket heller :3 för er som inte tror, en liten förklaring http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ush&n=Lidor Fiiin lock ^^ Spec staven med +10 frost dmg, och hans lvl 12 boots ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Fiiin lock ^^ Spec staven med +10 frost dmg, och hans lvl 12 boots ^^ Glöm inte cloaken med -5 sta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Glöm inte cloaken med -5 sta. Nej men vad i helv... 618 HP @ 31 O_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Nej men vad i helv... 618 HP @ 31 O_o I liek it ALOT! (fattar inte vad han hade i stv att göra ._.) Dog på typ 10 slag. Kort duel, bs, s&d, gouge på hans fear, sinister 4x och bam crittar sönder honom med eviscerate. hawlfdsda Redigerad 29 augusti, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Btw, Sikorka. Jag ska corpse-campa dig for teh lulz, när jag blir 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Skåda, mina kära kamrater och andra forumiter som inte riktigt är mina kamrater; Danzig. En druid som levt ett tufft liv. Han har stridit mot bestar bortom vanliga dödligas fantasi. Danzig brydde sig aldrig riktigt om att lära sig första hjälpen, eftersom han ansåg att han helande krafter var bättre på långa vägar. Danzig skaffade inte 375 i första hjälpen förrän han var level 70. Något hände! Han kände hur hans helande krafter inte kunde mätas med första hjälpens krafter. Han kunde hjälpa folk utan att behöva bruka magi. Han var en doktor. Nu, månader senare, fick Danzig höra att på den norra kontinenten Northrend kunde man få en ärorik titel; "Doctor". Den unge druiden lekte med namnet på tungan; "Doctor Danzig... Doctor Danzig!." Han såg framför sig hur han, iklädd vita rockar och stetoskop, hjälpte de som behövde hjälp. Sen blev han besvärad. För att få bli kallad Doctor var man tvungen att vara först på sin server för att bli bäst på första hjälpen, och när allt såg som mörkast ut räckte hans kära kamrater ut sina händer för att hjälpa honom. Danzigs kamrater skulle hjälpa just honom att bli Doctor Danzig. Uppfylld av lycka meddelade Danzig sin guild angående att starta en fond; Doctor Danzig-fonden. Det är just så långt Danzig har kommit i sin strävan att bli den bästa doktorn på sin server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Skåda, mina kära kamrater och andra forumiter som inte riktigt är mina kamrater; Danzig. En druid som levt ett tufft liv. Han har stridit mot bestar bortom vanliga dödligas fantasi. Danzig brydde sig aldrig riktigt om att lära sig första hjälpen, eftersom han ansåg att han helande krafter var bättre på långa vägar. Danzig skaffade inte 375 i första hjälpen förrän han var level 70. Något hände! Han kände hur hans helande krafter inte kunde mätas med första hjälpens krafter. Han kunde hjälpa folk utan att behöva bruka magi. Han var en doktor. Nu, månader senare, fick Danzig höra att på den norra kontinenten Northrend kunde man få en ärorik titel; "Doctor". Den unge druiden lekte med namnet på tungan; "Doctor Danzig... Doctor Danzig!." Han såg framför sig hur han, iklädd vita rockar och stetoskop, hjälpte de som behövde hjälp. Sen blev han besvärad. För att få bli kallad Doctor var man tvungen att vara först på sin server för att bli bäst på första hjälpen, och när allt såg som mörkast ut räckte hans kära kamrater ut sina händer för att hjälpa honom. Danzigs kamrater skulle hjälpa just honom att bli Doctor Danzig. Uppfylld av lycka meddelade Danzig sin guild angående att starta en fond; Doctor Danzig-fonden. Det är just så långt Danzig har kommit i sin strävan att bli den bästa doktorn på sin server. Meh, den titeln är ju bara häftig om ens karaktär heter Jones, House eller liknande. Conqueror of Naxxramas, där har vi grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Meh, den titeln är ju bara häftig om ens karaktär heter Jones, House eller liknande. Conqueror of Naxxramas, där har vi grejer. Du, Herr Mayahabla, kom inte här och säg att Doctor Danzig inte är jävligt awesome! Det har bara en sån underbar klang. Gjorde denne till min kampanj på guild-forumet;Doctor Danzig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Btw, Sikorka. Jag ska corpse-campa dig for teh lulz, när jag blir 70. SAY WHAT? Du.. på Haomarush? Vad heter du? Vad lvlar du atm? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 SAY WHAT? Du.. på Haomarush? Vad heter du? Vad lvlar du atm? ... Jag på Haomarush. Däru. Däru. Jag är inte 70 än. Men när jag är, då blir det corpsecamping, for teh lulz. Och teabagging. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Jag på Haomarush. 9000 kexpaket till den som berättar vad denna man nickar på servern han utger sig att spela på. Jag är inte 70 än. Men när jag är, då blir det corpsecamping, for teh lulz. Och teabagging. Jag tar det där som ett hot. Nu jävlar! edit: Mordos 44 hunter @ haomarush? Det kan det väl inte vara, ni borde väl ha dragit mycket längre? Redigerad 31 augusti, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 9000 kexpaket till den som berättar vad denna man nickar på servern han utger sig att spela på. Wayfarer, Undead Mage runt lvl 25. Dom levlar inte så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Wayfarer, Undead Mage runt lvl 25. Dom levlar inte så snabbt jävla traitor. EDIT: Och Marky var ju borta över helgen. Går inte lika fort att levla själv med honom på follow precis. Men vi rushar inte. C: Redigerad 1 september, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 jävla traitor. Kai, du är död. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 "Grant a level" är fan sjukt. Nackdelen är väl dock att weapon/defenseskill är låg och gearet inte på topp. Drog 16 snabba levels i Orgrimmar igår och folket runtomkring var typ OMGWTFBBQ But I like it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts