Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Det är galet fort... ;)

Min priest är 59 redan. När jag blir 60 ska vi börja med nya karaktärer - jag spelar på ett separat konto som jag ska transferra från, och eftersom jag inte vill lägga till gametime så har vi bara gratismånaden på oss att levla upp de karaktärer vi vill ha.

Man måste också granta levlar på level 59 senast, annars försvinner de. Det var jävligt roligt att stå i mitten av Org och se folks reaktioner... :)

[youtube-old]CEOc1_r7V7o[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är galet fort... ;)

Min priest är 59 redan. När jag blir 60 ska vi börja med nya karaktärer - jag spelar på ett separat konto som jag ska transferra från, och eftersom jag inte vill lägga till gametime så har vi bara gratismånaden på oss att levla upp de karaktärer vi vill ha.

Man måste också granta levlar på level 59 senast, annars försvinner de. Det var jävligt roligt att stå i mitten av Org och se folks reaktioner... :)

Vad är din playtime på priesten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är galet fort... ;)

Vad heter låten? :)

Anyway, Har börjat lvla min paladin efter att den stått i Og i snart 1 år på lvl 51. Speccade Prot förra veckan och har nästan tagit 56 nu när jag slö spelat lite p.g.a av klass resa med skolan... Det jag funderar på vilka seals & Blessings ska jag köra med? När jag solo lvlar kör jag med Judgement of Wisdom + Seal of wisdom och Blessing of wisdom (lol xD) men det gör jag bara för att jag går Oom så jävla fort. Nån som har nåt tips på hur jag ska göra när jag tankar instances osv..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter låten? :)

Anyway, Har börjat lvla min paladin efter att den stått i Og i snart 1 år på lvl 51. Speccade Prot förra veckan och har nästan tagit 56 nu när jag slö spelat lite p.g.a av klass resa med skolan... Det jag funderar på vilka seals & Blessings ska jag köra med? När jag solo lvlar kör jag med Judgement of Wisdom + Seal of wisdom och Blessing of wisdom (lol xD) men det gör jag bara för att jag går Oom så jävla fort. Nån som har nåt tips på hur jag ska göra när jag tankar instances osv..

Tanka instance är simpelt. Bara att sätta in en Judgement of Crusader, sen bara köra Seal of Righteousness och judga den om och om igen. Kör även Consecration om du ska AoE tanka. Använd Retribution Aura för extra threat, och ha alltid Righteous Fury på. Holy Shield är också viktig att poppa hela tiden.

Jag levlade som holy så jag vet inte vad som är bäst för solo! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tanka instance är simpelt. Bara att sätta in en Judgement of Crusader, sen bara köra Seal of Righteousness och judga den om och om igen. Kör även Consecration om du ska AoE tanka. Använd Retribution Aura för extra threat, och ha alltid Righteous Fury på. Holy Shield är också viktig att poppa hela tiden.

Jag levlade som holy så jag vet inte vad som är bäst för solo! ;)

Fan vad nice :). det var exakt så jag gjorde när jag tanka ST tidigare idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter låten? ;)

Låten är Benny Hill Theme - Yackety Sax.

Att tanka med paladin är väldigt relativt. Går du oom, använd seal/judgment of wisdom, behöver du hp använd light, för threat använd holy damage attacker. Blessing of Sanctuary är nästan ett måste när du tankar i instance.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är galet fort... :confused:

Man måste också granta levlar på level 59 senast, annars försvinner de. Det var jävligt roligt att stå i mitten av Org och se folks reaktioner... >_<

Detta öppnar upp en helt ny värld för MultiClienter.

Har en i guilden som skaffade sig ett nytt acc och började lvla alts till höger och vänster.

Själv har jag nästan helt lagt av med WoW nu. Guilden på nya servern fick sin MT "stulen" av en annan guild, vilket vi hade prioriterat bort i princip all loot till. GM'en lackar och drar till samma guild. Folk lämnar och sån skit så nu sitter man i ett jävla skithål igen, så har i mitt sinnes fulla bruk tröttnat på att göra dailys på den korsta tid jag har på nätterna efter jobbet.

Drar tillbaka när WotLK kommer, men har absolut ingen aning om vilken char jag ska köra på. Druid/Paladin/Priest/Warlock/Warrior, får väl se vad det lutar åt när exp. väl kommer ut.

Spelar Tibia tillsvidare med ett par RL polare som också slutat med WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta öppnar upp en helt ny värld för MultiClienter.

Har en i guilden som skaffade sig ett nytt acc och började lvla alts till höger och vänster.

Japp, bottare också. Själv ska man levla en warrior nu. Lika bra att dra upp några karaktärer så man har det inför WotLK. :confused:

---

Mordos: Ni borde bli 60 på mindre än en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är kul att ställa sig med ryggen mot stupet och äga shadowstep rogues. :P

Haha det tror jag med :P men så dum är jag inte att jag går på det xD

En annan sak som är kul är att sap-mobbas. Man springer efter samma kille och sapar honom i 45 sek hela tiden :D och det roliga är att dom inte kan göra ett skit åt saken :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor