Nerheden Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 *text* Death Knights var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) CINEMATIC ÄR HÄR! Här med, för er som inte vill tanka.. [youtube-old]GejwFn_4ZzU[/youtube-old] --- t6 btw, lololol trodde aldrig det skulle hända.. Redigerad 21 augusti, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Här med, för er som inte vill tanka.. [youtube-old]GejwFn_4ZzU[/youtube-old] --- t6 btw, lololol trodde aldrig det skulle hända.. Fast man ska inte se den på YouTube första gången, bara när man ser den igen. Precis som dig och alla andra miljontals människor så har jag också laddat upp den! [youtube-old]ODG7Zlhqc6o[/youtube-old] Jag har fler views! Helt galet vad många det är som har laddat upp filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag har fler views! Jag fick ner den vid 14:00 slaget, men sen så gick mitt internet ner och jävlades så jag skyller på det samt att jag hade ett fett stavfel i "CINEMATIC".. Helt galet vad många det är som har laddat upp filmen. Alla på youtube är kåta i views, inklusive mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Alla på youtube är kåta i views, inklusive mig själv. Bara det att det redan är avgjort vem som kommer få views och inte. De som var riktigt snabba med att ladda upp den hann få några views och ratings, vilket ledde till att de hamnar högt upp på relevance. På den vägen går det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Alla har väl säkert redan sett detta men, sprang förbi där och märkte att det va nåt som inte stämde. Pratar men med han ena säger han att " Dom ska spränga väggen och bygga väg till Stormwind Harbor". Troligen därifrån båten till Northrend går. Vilket betyder att expansionen närmar sig! http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_shifty.gif' alt=':shifty:'> Biiiiiild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Dubbelpost! Redigerad 22 augusti, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Alla har väl säkert redan sett detta men, sprang förbi där och märkte att det va nåt som inte stämde. Pratar men med han ena säger han att " Dom ska spränga väggen och bygga väg till Stormwind Harbor". Troligen därifrån båten till Northrend går. Vilket betyder att expansionen närmar sig! http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_shifty.gif' alt=':shifty:'> Biiiiiild! Stämmer, bild för dem som vill se hur det ser ut. Bild: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zq1s8sr5t5a4.jpg Redigerad 22 augusti, 2008 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Aw, bara för det där vill jag spela Alliance igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Aw, bara för det där vill jag spela Alliance igen. Man kan ju alltid rerolla alliance DK på en annan server när WotLK kommer. Själv ska jag rolla DK på en RP-server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Man kan ju alltid rerolla alliance DK på en annan server när WotLK kommer. Själv ska jag rolla DK på en RP-server! Måste man inte ha en 70 på den serven man gör en DK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Själv ska jag rolla DK på en RP-server! Unikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Måste man inte ha en 70 på den serven man gör en DK? Räcker att du bara har en 70. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Man kan ju alltid rerolla alliance DK på en annan server när WotLK kommer. Själv ska jag rolla DK på en RP-server! Naah, jag har ju alliancekaraktärer om inte annat. Anledningen till att jag inte spelar alliance är för att nästan hela min vänskapskrest har beslutat sig för att spela horde, det är därför jag levlar en ud priest just nu. Se till att det är en RPPvP så du kan migrata därifrån om den skulle suga. Måste man inte ha en 70 på den serven man gör en DK? Nej, 70 på vilken server som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Sändning 1: 79247: World of Warcraft - Battlechest (EU-version) - [PC] 1 st á 249 kr 38436: World of Warcraft - 60 Days Game Time Card (EU Version) - [PC] 1 st á 249 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Sändning 1: 79247: World of Warcraft - Battlechest (EU-version) - [PC] 1 st á 249 kr 38436: World of Warcraft - 60 Days Game Time Card (EU Version) - [PC] 1 st á 249 kr Då drar vi 60 på en vecka, min gode man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Naah, jag har ju alliancekaraktärer om inte annat. Anledningen till att jag inte spelar alliance är för att nästan hela min vänskapskrest har beslutat sig för att spela horde, det är därför jag levlar en ud priest just nu. Se till att det är en RPPvP så du kan migrata därifrån om den skulle suga. Nej, 70 på vilken server som helst. Nej! Du behöver bara ha en lvl 55 på vilken server som helst, sen kan du skapa en DK var som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Sändning 1: 79247: World of Warcraft - Battlechest (EU-version) - [PC] 1 st á 249 kr 38436: World of Warcraft - 60 Days Game Time Card (EU Version) - [PC] 1 st á 249 kr Be någon recruita dig, trippel xp är galet och väldigt trevligt. Kräver emellertid att personen som recruitar dig är med och levlar upp en karaktär, men det går så snabbt så man vore dum om man inte vill göra det. Perfekt tillfälle att skaffa en alt. Nej! Du behöver bara ha en lvl 55 på vilken server som helst, sen kan du skapa en DK var som. Så var det, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Be någon recruita dig, trippel xp är galet och väldigt trevligt. Kräver emellertid att personen som recruitar dig är med och levlar upp en karaktär, men det går så snabbt så man vore dum om man inte vill göra det. Perfekt tillfälle att skaffa en alt. <- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Be någon recruita dig, trippel xp är galet och väldigt trevligt. Kräver emellertid att personen som recruitar dig är med och levlar upp en karaktär, men det går så snabbt så man vore dum om man inte vill göra det. Perfekt tillfälle att skaffa en alt. Som Marky skrev. Jag har honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts