Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Här med, för er som inte vill tanka.. :P

[youtube-old]GejwFn_4ZzU[/youtube-old]

---

t6 btw, lololol trodde aldrig det skulle hända..

Fast man ska inte se den på YouTube första gången, bara när man ser den igen. Precis som dig och alla andra miljontals människor så har jag också laddat upp den!

[youtube-old]ODG7Zlhqc6o[/youtube-old]

Jag har fler views! :)

Helt galet vad många det är som har laddat upp filmen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har väl säkert redan sett detta men, sprang förbi där och märkte att det va nåt som inte stämde. Pratar men med han ena säger han att "

Dom ska spränga väggen och bygga väg till Stormwind Harbor". Troligen därifrån båten till Northrend går. Vilket betyder att expansionen närmar sig!

<ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_shifty.gif' alt=':shifty:'> Biiiiiild!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har väl säkert redan sett detta men, sprang förbi där och märkte att det va nåt som inte stämde. Pratar men med han ena säger han att "

Dom ska spränga väggen och bygga väg till Stormwind Harbor". Troligen därifrån båten till Northrend går. Vilket betyder att expansionen närmar sig!

<ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_shifty.gif' alt=':shifty:'> Biiiiiild!

Stämmer, bild för dem som vill se hur det ser ut.

Bild: http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zq1s8sr5t5a4.jpg

Redigerad av Nerheden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan ju alltid rerolla alliance DK på en annan server när WotLK kommer. :lol:

Själv ska jag rolla DK på en RP-server! :(

Naah, jag har ju alliancekaraktärer om inte annat. Anledningen till att jag inte spelar alliance är för att nästan hela min vänskapskrest har beslutat sig för att spela horde, det är därför jag levlar en ud priest just nu. Se till att det är en RPPvP så du kan migrata därifrån om den skulle suga. :shifty:

Måste man inte ha en 70 på den serven man gör en DK? :(

Nej, 70 på vilken server som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naah, jag har ju alliancekaraktärer om inte annat. Anledningen till att jag inte spelar alliance är för att nästan hela min vänskapskrest har beslutat sig för att spela horde, det är därför jag levlar en ud priest just nu. Se till att det är en RPPvP så du kan migrata därifrån om den skulle suga. :shifty:

Nej, 70 på vilken server som helst.

Nej! Du behöver bara ha en lvl 55 på vilken server som helst, sen kan du skapa en DK var som.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sändning 1:

79247: World of Warcraft - Battlechest (EU-version) - [PC] 1 st á 249 kr

38436: World of Warcraft - 60 Days Game Time Card (EU Version) - [PC] 1 st á 249 kr

:shifty:

Be någon recruita dig, trippel xp är galet och väldigt trevligt. Kräver emellertid att personen som recruitar dig är med och levlar upp en karaktär, men det går så snabbt så man vore dum om man inte vill göra det. Perfekt tillfälle att skaffa en alt.

Nej! Du behöver bara ha en lvl 55 på vilken server som helst, sen kan du skapa en DK var som.

Så var det, ja. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor