Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Det är från person till person. Själv tycker jag inte det förstör min spelupplevelse, eftersom det är mycket på private servrar som inte är scriptat, och liknande. Där är inga "intelligenta" mobs och så. Blev GM på en WotLK-private för ett tag sedan, och han inte lirat på någon vecka. Nu har adminen, och alla andra GMs glömt att jag är GM, så jag har relativt fria tyglar att göra som jag vill. Kan du skicka reg grejen på den server du spelar? Har fortfarnade inte fått det och funka. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Kan du skicka reg grejen på den server du spelar? Har fortfarnade inte fått det och funka. :/ Har du uppdaterat till senaste patchen tror inte jag att någon server funkar än, eftersom de flesta servrarna är skitsega med att uppdatera. Besök wotlkwiki's forum för guider och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Har du uppdaterat till senaste patchen tror inte jag att någon server funkar än, eftersom de flesta servrarna är skitsega med att uppdatera. Besök wotlkwiki's forum för guider och sånt. Jag har inte senaste patchen det vet jag, för när jag trycker på Launcher så vill den uppdatera, men trycker jag på wow.exe så startar dom upp Lich King. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Själv tycker jag inte det förstör min spelupplevelse, eftersom det är mycket på private servrar som inte är scriptat, och liknande. Där är inga "intelligenta" mobs och så. Blev GM på en WotLK-private för ett tag sedan, och han inte lirat på någon vecka. Nu har adminen, och alla andra GMs glömt att jag är GM, så jag har relativt fria tyglar att göra som jag vill. Ja, men det är ju det jag menar. Vad är mest stämning, att på en fullsmäckad båt segla in i Northrends hamnar, eller att bara gå in igenom en custom portal/skriva in koordinater? Eller att fara in bland nya landskap på sitt trogna mount eller bara slå på gmflyg och flaxa in dit i överljudshastighet? Jag minns fortfarande första gången jag red in i Nagrand. Så ser jag på det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Ja, men det är ju det jag menar. Vad är mest stämning, att på en fullsmäckad båt segla in i Northrends hamnar, eller att bara gå in igenom en custom portal/skriva in koordinater? Eller att fara in bland nya landskap på sitt trogna mount eller bara slå på gmflyg och flaxa in dit i överljudshastighet? Jag minns fortfarande första gången jag red in i Nagrand. Så ser jag på det iaf. Samma här. Mycket roligare att vänta tills det släpps och få utforska själv osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Wtb UI, orkar inte göra ett nytt Någon som har nån idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Yeah! You have been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Wrath of the Lich King™. Welcome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Yeah! You have been selected to participate in the beta test of World of Warcraft®: Wrath of the Lich King™. Welcome! GIEF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2008 Körde Naxx idag igen, och jag fick bracers, head och chest i T3 Vi slutade visserligen på Sapphiron, men ja' ä inte bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Yay, jag har börjat med WoW igen! Mitt största problem förut var att jag inte visste vilken karaktär jag ville spela på - antingen min troll hunter med ett par IRLkompisar och gamla internetkompisar, eller min human priest med klasskamrater. Jag hade en CDkey "på lager" och en kompis har recruitat mig, så levlar vi med 300% exp och sedan flyttar jag över karaktären till mitt originalkonto. Jag vet så mycket som att jag vill spela priest i WotLK, således levlar jag en ud priest så jag kan välja sida - horde eller alliance priest. Btw, StellHell, jag har en 48 nelf rogue på din server (Blade's Edge). Visste inte om du var medveten om det. http://armory.wow-europe.com/character-she...ge&n=Siiana Redigerad 20 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Yay, jag har börjat med WoW igen! Mitt största problem förut var att jag inte visste vilken karaktär jag ville spela på - antingen min troll hunter med ett par IRLkompisar och gamla internetkompisar, eller min human priest med klasskamrater. Jag hade en CDkey "på lager" och en kompis har recruitat mig, så levlar vi med 300% exp och sedan flyttar jag över karaktären till mitt originalkonto. Jag vet så mycket som att jag vill spela priest o WotLK, således levlar jag en ud priest så jag kan välja sida horde eller alliance priest. Btw, StellHell, jag har en 48 nelf rogue på din server (Blade's Edge). Visste inte om du var medveten om det. http://armory.wow-europe.com/character-she...ge&n=Siiana Erbjudande: Om någon har tänkt skaffa nytt acc och har lust att tjäna 2000 guld på Talnivarr så skicka ett PM på forumet (kollar varje/var annan vecka) med mailadress så skickar jag recruit-a-friend trial key. Du får dina 2000g vid leveransen av min Zebra (dvs första månadspåfyllningen). Huvudkaraktär är Raéns på Talnivarr om någon vill diskutera. Redigerad 20 augusti, 2008 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag funderar på att börja igen. Jag har inte spelat sedan Last Login: 29 May 08 13:23 CEST. Är det värt om jag inte vill spela WOTLK? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag funderar på att börja igen. Jag har inte spelat sedan Last Login: 29 May 08 13:23 CEST. Är det värt om jag inte vill spela WOTLK? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Ja. Du har ingen talan i frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag funderar på att börja igen. Jag har inte spelat sedan Last Login: 29 May 08 13:23 CEST. Är det värt om jag inte vill spela WOTLK? Varför inte spela WotLK? --- WotLK Cinematic kommer ut idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Varför inte spela WotLK? Jag känner att det skulle ta lite för mycket tid än vad jag vill. Plus, jag vill inte levla mer. Jag levlade nog snabbt, nog mycket mellan 60 - 70 och 70 - 80 känns.. Jobbigare. I vilket fall, jag vill inte spela WotLK då det tar för mycket tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag känner att det skulle ta lite för mycket tid än vad jag vill. Plus, jag vill inte levla mer. Jag levlade nog snabbt, nog mycket mellan 60 - 70 och 70 - 80 känns.. Jobbigare. I vilket fall, jag vill inte spela WotLK då det tar för mycket tid. Jag tycker, att du borde lägga WoW på hyllan om du ändå inte ska spela WoTlK, känns bara onödigt att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) CINEMATIC ÄR HÄR! http://www.wow-europe.com/wrath/movies.xml Tankar atm, zomfggggg Tittar på den 13:37, imba. ---------- Spoilermarkerar vad jag tyckte om den: Den var vacker och cool. Men jag måste säga att jag hoppats lite på att få se raserna komma i land i hamnen osv, gärna några death knights också (Arthas räknas inte). Nåväl. Redigerad 21 augusti, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 CINEMATIC ÄR HÄR! http://www.wow-europe.com/wrath/movies.xml Tankar atm, zomfggggg Tittar på den 13:37, imba. ---------- Spoilermarkerar vad jag tyckte om den: Den var vacker och cool. Men jag måste säga att jag hoppats lite på att få se raserna komma i land i hamnen osv, gärna några death knights också (Arthas räknas inte). Nåväl. Blir fortfarande helt förundrad över hur äckligt bra gjorda Blizzards såna.. filmer.. är. Sjukt snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 CINEMATIC ÄR HÄR! http://www.wow-europe.com/wrath/movies.xml Tankar atm, zomfggggg Tittar på den 13:37, imba. ---------- Spoilermarkerar vad jag tyckte om den: Den var vacker och cool. Men jag måste säga att jag hoppats lite på att få se raserna komma i land i hamnen osv, gärna några death knights också (Arthas räknas inte). Nåväl. Lite väl mycket Arthas, men annars en helt superb cinematic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts