Desmar Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Körde kara på lan igår och vi 7-manade upp till Prince där vi wipe:ade på 24% O.o¨ Enda roliga looten jag fick på den run:en var att jag fick både Moongose & sunfire recipe på samma run, blir och skilla Enchanting nu då. Vad hade du för professions innan Kara runnet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Fan vad nice! En guild på vår server ska ha en liten Naxx-raid, och jag ska vara med! Det ska bli skoj... Får bara se till att bli attuned nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Vad hade du för professions innan Kara runnet ? Enhanting på 310 skill ~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Haha, vi tog inte ner Kel'Thuzad förrän nu. Men det var skoj. Vissa av folket som var med står vid Thuzad's tron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Haha, vi tog inte ner Kel'Thuzad förrän nu. Men det var skoj. Vissa av folket som var med står vid Thuzad's tron. Vad droppa KT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Förhoppningsvis var det någon som faktist behövde sista delen till staven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Vad droppa KT? Han droppade warr/druid-ringen, och mage/lock/priest-ringen, Menethil's Might, tank-enchanten, och en enchant till som jag inte minns vilken. Förhoppningsvis var det någon som faktist behövde sista delen till staven? Raid-leadern fixar alla splintersen, och har redan sista delen, tror jag. Edit: Jag fick förresten T3-shoulders under raiden Redigerad 10 augusti, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Han droppade warr/druid-ringen, och mage/lock/priest-ringen, Menethil's Might, tank-enchanten, och en enchant till som jag inte minns vilken. Raid-leadern fixar alla splintersen, och har redan sista delen, tror jag. Edit: Jag fick förresten T3-shoulders under raiden Fick tier3 eller token? Jobbiga jävla mats man aldrig kommer fixa efter TBC kom ut till dom delarna. (Nexus, arcanite, cloth parts o sån skit) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 Fick tier3 eller token? Jobbiga jävla mats man aldrig kommer fixa efter TBC kom ut till dom delarna. (Nexus, arcanite, cloth parts o sån skit) Jo du, på Twisting Nether rensar vi Naxxramas varje lördag, jag har 7/9 tier 3. Saknar ringen och legs. Även 20 splinters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Fick tier3 eller token? Jobbiga jävla mats man aldrig kommer fixa efter TBC kom ut till dom delarna. (Nexus, arcanite, cloth parts o sån skit) Nu är ju det ingen cooldown på Arcanite längre, och Arcane Crystals kostar på min server max 2 g styck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jo du, på Twisting Nether rensar vi Naxxramas varje lördag, jag har 7/9 tier 3. Saknar ringen och legs. Även 20 splinters. Well, Om man progressar TBC har man inte tid att ränsa Vanilla-WoW varje vecka för nexus och clothpieces. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Well, Om man progressar TBC har man inte tid att ränsa Vanilla-WoW varje vecka för nexus och clothpieces. Xstreem verkar ju mest lira PvP vad jag har sett på hans screenshot så. Men ville bara påpeka att Arcanite är skitlätt att skaffa nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Xstreem verkar ju mest lira PvP vad jag har sett på hans screenshot så. Men ville bara påpeka att Arcanite är skitlätt att skaffa nu! Ja, jag vet att arcanite är simpelt att skaffa. En runda i EPL så har du garanterat 4 crystals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Fick tier3 eller token? Jobbiga jävla mats man aldrig kommer fixa efter TBC kom ut till dom delarna. (Nexus, arcanite, cloth parts o sån skit) Fick tier 3-token, med eftersom dom som jag körde Naxx med kör det varje lördag, kommer jag fixa ihop leather parts relativt snabbt. Man får ju ligga i med att skaffa T3 nu, eftersom det ska försvinna i WotLK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag fick en precis Lich king beta av en vän, är det någon här som kan Pm:a mig om hur jag ska göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag fick en precis Lich king beta av en vän, är det någon här som kan Pm:a mig om hur jag ska göra nu? Du kan börja med att PMa nummer-koden till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Du kan börja med att PMa nummer-koden till mig. The Lich king is a fake It's Private Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 På tal om WotLK; http://img148.imageshack.us/img148/2791/wowscrnshot081108231947mf4.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ni förstör ju hela upplevelsen med WotLK när er första erfarenhet med den är en skraltig privatserver-beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Ni förstör ju hela upplevelsen med WotLK när er första erfarenhet med den är en skraltig privatserver-beta. Det är från person till person. Själv tycker jag inte det förstör min spelupplevelse, eftersom det är mycket på private servrar som inte är scriptat, och liknande. Där är inga "intelligenta" mobs och så. Blev GM på en WotLK-private för ett tag sedan, och han inte lirat på någon vecka. Nu har adminen, och alla andra GMs glömt att jag är GM, så jag har relativt fria tyglar att göra som jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts