Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vad droppa KT? :)

Han droppade warr/druid-ringen, och mage/lock/priest-ringen, Menethil's Might, tank-enchanten, och en enchant till som jag inte minns vilken.

Förhoppningsvis var det någon som faktist behövde sista delen till staven?

Raid-leadern fixar alla splintersen, och har redan sista delen, tror jag.

Edit: Jag fick förresten T3-shoulders under raiden :D

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han droppade warr/druid-ringen, och mage/lock/priest-ringen, Menethil's Might, tank-enchanten, och en enchant till som jag inte minns vilken.

Raid-leadern fixar alla splintersen, och har redan sista delen, tror jag.

Edit: Jag fick förresten T3-shoulders under raiden :(

Fick tier3 eller token? Jobbiga jävla mats man aldrig kommer fixa efter TBC kom ut till dom delarna. (Nexus, arcanite, cloth parts o sån skit)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick tier3 eller token? Jobbiga jävla mats man aldrig kommer fixa efter TBC kom ut till dom delarna. (Nexus, arcanite, cloth parts o sån skit)

Fick tier 3-token, med eftersom dom som jag körde Naxx med kör det varje lördag, kommer jag fixa ihop leather parts relativt snabbt. Man får ju ligga i med att skaffa T3 nu, eftersom det ska försvinna i WotLK.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni förstör ju hela upplevelsen med WotLK när er första erfarenhet med den är en skraltig privatserver-beta. :(

Det är från person till person.

Själv tycker jag inte det förstör min spelupplevelse, eftersom det är mycket på private servrar som inte är scriptat, och liknande. Där är inga "intelligenta" mobs och så.

Blev GM på en WotLK-private för ett tag sedan, och han inte lirat på någon vecka. Nu har adminen, och alla andra GMs glömt att jag är GM, så jag har relativt fria tyglar att göra som jag vill. :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor