Xazzi Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Meh, tror vi är överens ändå om att druider fortfarande kan vara i princip odödliga. Du snackar om teamwork, men då lär ju druidens team jobba för att skydda honom. Från början svarade jag väl mest som frustrerad warrior =D "wat" det är det väl inte? Jopp, faktist. Körde själv med en hunter och vi vann över de flesta druid/warrior teamsen, men vid 1.8k rating hade jag 200 resiliance och var för LAT för att fixa ihop all honor gear så jag la av. Principen i Hunter/Druid team är att (mot warrior/druid) ha 5 scorpid venom (?) och viper sting konstant på druiden medans man kör CC combos på warriorn med Ice trap, cyclone, roots och wingclips. Warriorn gör då bara mest skada när han har intercept klar, och huntern får ha damage nästan hela tiden på antingen druid/warrior. En match är dock väldigt straight-forward och tråkig, 15-20 mins/game då man bara drainar Bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Jag har gjort en lvl 10 dodgetwink rogue, bland det roligaste jag gjort på länge, atm har jag 63% dodge obuffat, dodgar ändå alla lvl 19 melee twinks i wsg tills dom blir tokiga på mig :3 Saknar också ca 2/3 enchants och gear. Troxie(?) vaktar AH åt mig efter legs/wrist/waist och skor med agility/def på. Hai! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Meh, tror vi är överens ändå om att druider fortfarande kan vara i princip odödliga. Du snackar om teamwork, men då lär ju druidens team jobba för att skydda honom. Från början svarade jag väl mest som frustrerad warrior =D "wat" det är det väl inte? Som Xazzi säger så har Hunter/Druid mer utility i en match, flera CC's och en drain på Druiden hela tiden för att minska på hans mana. Du drainar druiden och silencar och sen köttar lite på warriorn, och så har man scorpionen på druiden hela tiden för psn som drar mana på decurse och heals. Matcherna tar jävligt lång tid, oavsätt combo man möter, då det är CC och drains som gäller tills andra laget inte klarar trycket så blir det nuke på dpsen. Möter man dubbeldps är det oftast väldigt enkelt då man cc'ar en och dödar den andra som inte får några heals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 http://live.mammae.eu/ WoTLK Beta live stream för den som är intresserad, bra ljud och bild. Killen som spelar kommenterar och visar olika grejer i Northrend osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 http://live.mammae.eu/ WoTLK Beta live stream för den som är intresserad, bra ljud och bild. Killen som spelar kommenterar och visar olika grejer i Northrend osv. Sen kan man ladda ner Betan och köra på private-servrar om man är intresserad av att utforska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Sen kan man ladda ner Betan och köra på private-servrar om man är intresserad av att utforska. You better tell me how. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Jag har gjort en lvl 10 dodgetwink rogue, bland det roligaste jag gjort på länge, atm har jag 63% dodge obuffat, dodgar ändå alla lvl 19 melee twinks i wsg tills dom blir tokiga på mig :3 Saknar också ca 2/3 enchants och gear. Troxie(?) vaktar AH åt mig efter legs/wrist/waist och skor med agility/def på. Hai! Vafalls? Glömt bort att ge mig creds eller struntar du bara i det? Du måste ju nämna att jag hjälp dig JETEHMICKET för att få din trinket. ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Vafalls? Glömt bort att ge mig creds eller struntar du bara i det? Du måste ju nämna att jag hjälp dig JETEHMICKET för att få din trinket. ;( Jag får creds för att ha ansvaret att kolla ah'n men skiter i det mestadels. Fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 Jag får creds för att ha ansvaret att kolla ah'n men skiter i det mestadels. Fniss Baaaw, han skiter säkert i att nämna mig för att jag dödade honom for the lulz i Gurubashi Arenan eller något. T'WAS WORTH IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Hai! Kört min första Maggy nu... T4 droppades, jag rollade 85... nästa rollade 94, nästa rollade 91... Jag fick ingen jaevla lewt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Kul För nån dag sen, händer nånting som man typ aldrig skulle tro. Horde vinner AV, stort! 510-0. Och sen, några mins före shutdown, igår. Jag och en polare försökte boosta en snubbe genom sm lib, armory och cath. Vi klarade inte cath i tid (vi hade 9 min på oss), för att vi wipade... Vi hade typ hela cath på oss . Men här är iaf en screen från armory, hann inte ta bild i cath. Edit: asså vi hade 9 min på oss när vi entrade cath Redigerad 6 augusti, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 (redigerad) Edit: Är Wow-europe nere för idag eller kommer jag bara inte in dit? Redigerad 6 augusti, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Körde precis Onyxia, och jag fick T2-head ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Yay! Nä, jag är inte med. Raida är för tråååååkigt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Gz Stell Nu när det är olympiska spelen kan man få en pet från Bg's. har 40%chans att man får den när man vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Gz Stell Nu när det är olympiska spelen kan man få en pet från Bg's. har 40%chans att man får den när man vinner. Förlora en BG så får du en tabard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Dingade 70 med min Warlock igår! Har fullt Shadoweave på den, engineering headet och handskarna från första bossen i Kara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Körde kara på lan igår och vi 7-manade upp till Prince där vi wipe:ade på 24% O.o¨ Enda roliga looten jag fick på den run:en var att jag fick både Moongose & sunfire recipe på samma run, blir och skilla Enchanting nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Körde kara på lan igår och vi 7-manade upp till Prince där vi wipe:ade på 24% O.o¨ Enda roliga looten jag fick på den run:en var att jag fick både Moongose & sunfire recipe på samma run, blir och skilla Enchanting nu då. [youtube-old]LA-TPVbWDkg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts