Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Meh, tror vi är överens ändå om att druider fortfarande kan vara i princip odödliga. Du snackar om teamwork, men då lär ju druidens team jobba för att skydda honom.

Från början svarade jag väl mest som frustrerad warrior =D

"wat"

det är det väl inte?

Jopp, faktist. Körde själv med en hunter och vi vann över de flesta druid/warrior teamsen, men vid 1.8k rating hade jag 200 resiliance och var för LAT för att fixa ihop all honor gear så jag la av. :( Principen i Hunter/Druid team är att (mot warrior/druid) ha 5 scorpid venom (?) och viper sting konstant på druiden medans man kör CC combos på warriorn med Ice trap, cyclone, roots och wingclips. Warriorn gör då bara mest skada när han har intercept klar, och huntern får ha damage nästan hela tiden på antingen druid/warrior. En match är dock väldigt straight-forward och tråkig, 15-20 mins/game då man bara drainar <_<

Bla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort en lvl 10 dodgetwink rogue, bland det roligaste jag gjort på länge, atm har jag 63% dodge obuffat, dodgar ändå alla lvl 19 melee twinks i wsg tills dom blir tokiga på mig :3

Saknar också ca 2/3 enchants och gear.

Troxie(?) vaktar AH åt mig efter legs/wrist/waist och skor med agility/def på.

Hai!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh, tror vi är överens ändå om att druider fortfarande kan vara i princip odödliga. Du snackar om teamwork, men då lär ju druidens team jobba för att skydda honom.

Från början svarade jag väl mest som frustrerad warrior =D

"wat"

det är det väl inte?

Som Xazzi säger så har Hunter/Druid mer utility i en match, flera CC's och en drain på Druiden hela tiden för att minska på hans mana. Du drainar druiden och silencar och sen köttar lite på warriorn, och så har man scorpionen på druiden hela tiden för psn som drar mana på decurse och heals.

Matcherna tar jävligt lång tid, oavsätt combo man möter, då det är CC och drains som gäller tills andra laget inte klarar trycket så blir det nuke på dpsen. Möter man dubbeldps är det oftast väldigt enkelt då man cc'ar en och dödar den andra som inte får några heals.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort en lvl 10 dodgetwink rogue, bland det roligaste jag gjort på länge, atm har jag 63% dodge obuffat, dodgar ändå alla lvl 19 melee twinks i wsg tills dom blir tokiga på mig :3

Saknar också ca 2/3 enchants och gear.

Troxie(?) vaktar AH åt mig efter legs/wrist/waist och skor med agility/def på.

Hai!

Vafalls? Glömt bort att ge mig creds eller struntar du bara i det? :) Du måste ju nämna att jag hjälp dig JETEHMICKET för att få din trinket. ;(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul :D För nån dag sen, händer nånting som man typ aldrig skulle tro. Horde vinner AV, stort! :P 510-0.

post-12459-1218012485_thumb.jpg

Och sen, några mins före shutdown, igår. Jag och en polare försökte boosta en snubbe genom sm lib, armory och cath. Vi klarade inte cath i tid (vi hade 9 min på oss), för att vi wipade... Vi hade typ hela cath på oss :naughty: .

Men här är iaf en screen från armory, hann inte ta bild i cath.

post-12459-1218012622_thumb.jpg

Edit: asså vi hade 9 min på oss när vi entrade cath

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor