thotim Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vilken MOD menar både han och jag Okie, Jag kör med Titan, CT-Mod, CT-Raid & Atlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Haha, finns en guild som heter Synergy på servern jag lirar på med, Bladefist. Dom är dock alliance och bland de mäktigaste guilderna tillsammans med Infamous och Union. Synergy på våran server har också plockat Ragnaros http://excineris.kicks-ass.net/files/ragnaros_296.jpg Nej va sött. Den stora nightelfen i den bakre raden är ju min irl-kompis. Noghlin alltså. Han har varit lvl60 i några månader nu. :\ Men idag hände iaf en lagom irreterande sak. Var i BRD o dödade emperorn där. O det enbart för att få Dreadforge Retaliator. Och så har man sån tur att den droppas också. Enda problemet var väl att en annan warrior också ville ha. Han roll 16 och jag rollar 15. Mer irreterande kan det inte bli. :\ Redigerad 2 juli, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nej va sött. Den stora nightelfen i den bakre raden är ju min irl-kompis. Noghlin alltså. Han har varit lvl60 i några månader nu. :\ Men idag hände iaf en lagom irreterande sak. Var i BRD o dödade emperorn där. O det enbart för att få Dreadforge Retaliator. Och så har man sån tur att den droppas också. Enda problemet var väl att en annan warrior också ville ha. Han roll 16 och jag rollar 15. Mer irreterande kan det inte bli. :\ Jo, om du skulle rollat 99 sen skulle han kommit med 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jo, om du skulle rollat 99 sen skulle han kommit med 100 Hahaha, påminner mig om den blåa hjälmen i SM, asså Herod, så kastade en 84 så kastar jag , (skulle egentligen inte det) och slår 100 faaast jag blev bannlyst från varenada guild i 2 veckor fast sen sa jag till han att jag gick därifrån och min lillebrorsa körde och så tog han det.... nog troligt lixom colan get helmet, colan leaves gruop, Colan Yells "HAHHAHAHAHAHAHHAH SUUUUUCKEEERS!" fast folk känner åtminstonde igen mig nu, för att jag stog i alla guild message of the day nån da iaf rätt coolt Rogues do it from behind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hahaha, påminner mig om den blåa hjälmen i SM, asså Herod, så kastade en 84 så kastar jag , (skulle egentligen inte det) och slår 100 faaast jag blev bannlyst från varenada guild i 2 veckor fast sen sa jag till han att jag gick därifrån och min lillebrorsa körde och så tog han det.... nog troligt lixom colan get helmet, colan leaves gruop, Colan Yells "HAHHAHAHAHAHAHHAH SUUUUUCKEEERS!" fast folk känner åtminstonde igen mig nu, för att jag stog i alla guild message of the day nån da iaf rätt coolt Rogues do it from behind Det där var ju inte riktigt hyggligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hahaha, påminner mig om den blåa hjälmen i SM, asså Herod, så kastade en 84 så kastar jag , (skulle egentligen inte det) och slår 100 faaast jag blev bannlyst från varenada guild i 2 veckor fast sen sa jag till han att jag gick därifrån och min lillebrorsa körde och så tog han det.... nog troligt lixom colan get helmet, colan leaves gruop, Colan Yells "HAHHAHAHAHAHAHHAH SUUUUUCKEEERS!" fast folk känner åtminstonde igen mig nu, för att jag stog i alla guild message of the day nån da iaf rätt coolt Rogues do it from behind Ninjas är inte trevliga nej. Fast om man skulle råka ninja nåt av misstag så ger man ju självklart pengar till den som behövde saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ninjas är inte trevliga nej. Fast om man skulle råka ninja nåt av misstag så ger man ju självklart pengar till den som behövde saken. Urkas känner du Sture irl också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Urkas känner du Sture irl också? Hur kunde du gissa det? :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur kunde du gissa det? :x De bara gissa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Har varit hos en polare idag och spelat och jösses vilken raid det var mot Xroads...typ 100 alliance och 100 horde. Var dock min polare som var där, inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Hahaha, påminner mig om den blåa hjälmen i SM, asså Herod, så kastade en 84 så kastar jag , (skulle egentligen inte det) och slår 100 faaast jag blev bannlyst från varenada guild i 2 veckor fast sen sa jag till han att jag gick därifrån och min lillebrorsa körde och så tog han det.... nog troligt lixom colan get helmet, colan leaves gruop, Colan Yells "HAHHAHAHAHAHAHHAH SUUUUUCKEEERS!" fast folk känner åtminstonde igen mig nu, för att jag stog i alla guild message of the day nån da iaf rätt coolt Rogues do it from behind Inget såg din signatur. Redigerad 3 juli, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Sacrilige, Pariah, The Burnign Blade, The Exhalted Champions, THE LIST GOES ON Nä pariah, sacrilege å the exalted champions e helt okej, inga gankers i dessa guild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nä pariah, sacrilege å the exalted champions e helt okej, inga gankers i dessa guild... Ett ord... Vision eller ett namn.. aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jag bjöd på två vapen idag klockan ett(typ) så har jag suttit med täcket och snackat med polaren så ingen har bjudit över mig,och när dom gör det så springer jag och tar tillbaka pengarna och tar högre än dom Jag har bara sovit en timme,men jag kan inte sova förrän jag har vunnit dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nä pariah, sacrilege å the exalted champions e helt okej, inga gankers i dessa guild... Pariah = Gankad x atnal ggr Sacrilege = Största ganker guilden nu när RGE löstes upp och alla gick dit TeC = Idioter helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Haha När jag ninja, så upptäckte jag sedan att jag var KOS av typ alla, så jag hjälpte dom som jag ninjade för och gick upp typ 2 lvl'ar sen när Kaos (han som fixade skiten) så sa jag oskildigt "Hi there" -Yo! "Remember me?" -Lol yes, i ninja u cry >D -Hehe yes "My guild m8's wasnt happy" - yup i know, but they are now ;D "What?" -i helped them get their helmet... "Oh... i gonna check this out, are u in for long or? - well... kinnda tiried bug gonna play a lot longer ;D "ok, cu" -cya så ni som tror jag ninja med mening så tror ni fel.. var lite noob lixom man börjar ju inte lära sig spelet sen lvl 40.. jag jag var väl under det iaf Ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Haha När jag ninja, så upptäckte jag sedan att jag var KOS av typ alla, så jag hjälpte dom som jag ninjade för och gick upp typ 2 lvl'ar sen när Kaos (han som fixade skiten) så sa jag oskildigt "Hi there" -Yo! "Remember me?" -Lol yes, i ninja u cry >D -Hehe yes "My guild m8's wasnt happy" - yup i know, but they are now ;D "What?" -i helped them get their helmet... "Oh... i gonna check this out, are u in for long or? - well... kinnda tiried bug gonna play a lot longer ;D "ok, cu" -cya så ni som tror jag ninja med mening så tror ni fel.. var lite noob lixom man börjar ju inte lära sig spelet sen lvl 40.. jag jag var väl under det iaf Ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Varför postar du samma inlägg 2 minuter efter den första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Wtf, fel tråd >< Redigerad 4 juli, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Okie, Jag kör med Titan, CT-Mod, CT-Raid & Atlas. Kan du länka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts