VenoM Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Du la inte själv ner 30 sekunder på att kolla woweurope? : P Sweden: 0200 897074 (free) Edit; Det där är wow supporten, antar att det är den du menar Sidan låg nere, och kom inte upp igen förrens skiten hade stängt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) Såja, 70 med Roguen. Var fanimej på tiden, 10 dagars playtime... Redigerad 22 juli, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 KUL! Alla i vår Heroic MGT fick dc >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Två av mina klasskamrater är i Wotlkbetan. T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Två av mina klasskamrater är i Wotlkbetan. T_T Snubben som köpte mitt gamla account fick en Wotlk betanyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Jag har 2 accounts men reggade mig aldrig för betan, satan : < Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Personligen är jag inte inte så mycket för beta-testing. Visst, det är kul att se nya grejer före andra, men å andra sidan är det inte så roligt med buggar, obalans och dylikt. Vill hellre se en färdig produkt lite senare än work in progress tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Druid i beta/early TBC equals win. Var i stort sätt odödlig mot alla klasser. Mangle bear som crittade upp mot 1500 på level 64 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Var i stort sätt odödlig mot alla klasser."Var"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 "Var"? Man är knappast "odödlig" längre som feral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Såja, 70 med Roguen. Var fanimej på tiden, 10 dagars playtime... Fyfitteluringen vad seg du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Fyfitteluringen vad seg du är. SNABBARE ÄN DIG I ALLA FALL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 SNABBARE ÄN DIG I ALLA FALL JAG SPELAR INTE LÄNGRE. EHEH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Man är knappast "odödlig" längre som feral. Nä, men det finns inte många klasser som har mer än en eller två bra specs i PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Nä, men det finns inte många klasser som har mer än en eller två bra specs i PvP. 2 specs har nästan alla som duger för högrated arena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Nä, men det finns inte många klasser som har mer än en eller två bra specs i PvP. Druid -> Balance+Resto, Resto+Feral. Warlock -> Sl/Sl / Full demo / Affli Paladin -> Retribution/holy Warrior -> Arms+fury / Full arms (?) Rogue -> LOL! Shaman -> Resto/Enhancement/Elemental OSV OSV OSV. Sir, what are you talking about?! OOOOOBSERVERA. Det här funkade iaf för någon månad sedan. Har slutat spela nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Druid -> Resto, balance till en liten grad Warlock -> Sl/Sl / UA Paladin -> nej. utom holy i 5v5 Warrior -> Arms/fury hybrid(35/23/3 el 33/28 Rogue -> Muti/ShS Shaman -> Resto/Elemental Mage -> Frost Hunter -> BM/MM OOOOOBSERVERA. Det här funkade iaf för någon månad sedan. Har slutat spela nu. Have I proved my point? Titta sen på pvp druider, 90% är resto. Nästan ingen kan ensam döda en resto druid som använder sig av mgivningen(pillars) och har bra gear. edit: alla de 21 bästa 2v2-teamen i världen, för ungefär en vecka sedan, var resto druid/warrior eller resto druid/rogue. I topp 50- var kanske 80% en duo med en resto druid. Redigerad 28 juli, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Have I proved my point? Titta sen på pvp druider, 90% är resto. Nästan ingen kan ensam döda en resto druid som använder sig av mgivningen(pillars) och har bra gear. edit: alla de 21 bästa 2v2-teamen i världen, för ungefär en vecka sedan, var resto druid/warrior eller resto druid/rogue. I topp 50- var kanske 80% en duo med en resto druid. Jaha, NÄR blev arena 1vs1? DET HANDLAR OM TEAMWORK LOL. Man kör 2vs2 som minst i arena. Redigerad 28 juli, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Boomkins i 5v5 är ûber. F.ö. är Druid/Hunter bättre än Druid/Warrior. Ser inte heller vad detta har med något att göra? Feral var godmode när TBC kom ut. Sen har vi smakat nerfstick flera gånger. T: 20% till lvl 64 och måste verkligen sova. Börjar jobba imorgon igen, så kommer slacka efter som fan i guilden nu. Första kara skulle bli tills söndag och det finns inte en chans att jag hinner dra 70 tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 (redigerad) Meh, tror vi är överens ändå om att druider fortfarande kan vara i princip odödliga. Du snackar om teamwork, men då lär ju druidens team jobba för att skydda honom. Från början svarade jag väl mest som frustrerad warrior =D F.ö. är Druid/Hunter bättre än Druid/Warrior."wat" det är det väl inte? Redigerad 28 juli, 2008 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts