Troxie Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 (redigerad) Vad gör man om man har 5 olika klasser då, som alla har för och nackdelar? Man kollar wowforumen några dagar innan realese och kollar vilken klass som har minst whine från alla theorycrafters som spelat openbeta ; ) Edti; Det enda jag ska byta i wotlk är spec. Enhancement på 80 istället för elemental Redigerad 20 juli, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Här är mina högst levlade karaktärer i World of Warcraft. Har raidat det mesta, från Molten Core till Sunwell Plateau. Svarar gärna på frågor. Hamilton - Dwarf Rogue, 70: Armory Malicus - Undead Warlock 70: Armory Kharne - Orc Hunter, 70: Armory Fortinbras - Tauren Druid, 67: Armory Axiom - Undead Priest, 62: Armory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Här är mina högst levlade karaktärer i World of Warcraft. Har raidat det mesta, från Molten Core till Sunwell Plateau. Svarar gärna på frågor. Hamilton - Dwarf Rogue, 70: Armory Malicus - Undead Warlock 70: Armory Kharne - Orc Hunter, 70: Armory Fortinbras - Tauren Druid, 67: Armory Axiom - Undead Priest, 62: Armory Eftersom ditt gear egentligen inte duger för SW antar jag att du har glidit in där utan att progessa BT/MH? ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 (redigerad) Jag har progressat MH och BT, smärtsamt nog har inte så mycket bra droppat, men det är inget jag kan styra över. Däremot kan jag säga att jag klarar mig mycket bra med den gear jag har, rogues har den fördelen. EDIT: DST droppar aldrig. Redigerad 20 juli, 2008 av Rushifell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 (redigerad) Honored med Ashtongue är lite klent när man progessar i BT ; ) Kan ha fel dock, var ett tag sedan : P Redigerad 20 juli, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Honored med Ashtongue är lite klent när man progessar i BT ; ) Kan ha fel dock, var ett tag sedan : P Kunde varit bättre, jag vet. Slackat lite. Men nu är det undead priest på gång, har lagt roguen på hyllan för stunden. I skrivande stund är jag 62, och kommer dra några levlar efter att IceCandy åkt hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Såja, lvl 54 med prästen nu och blivigt promotad till CL (Kan dock inte ett skit om holy än så länge). 5 dagar /played. *quicky* Vill också göra lista. Felicia - lvl 70 Night Elf Druid | Armory Stellhell - lvl 70 Undead Warlock | Armory Fillan - lvl 70 Blood Elf Paladin | Armory Stellhell - lvl 63 Orc Warrior | Armory Stellhell - lvl 54 Draenei Priest | Armory Feli - lvl 41 Troll Mage | Armory Stellhell - lvl 35 Human Warrior | Armory <hel drös med 20-30's> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Tauren Warrior påbörjad, och ska gå slaviskt efter Joana's Leveling Guide den här gången. Måste testa om den verkligen funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Tauren Warrior påbörjad, och ska gå slaviskt efter Joana's Leveling Guide den här gången. Måste testa om den verkligen funkar. Klart den funkar, men usch va tråkigt det är att levla om man följer den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Klart den funkar, men usch va tråkigt det är att levla om man följer den. Barrens för femtielfte gången blir kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Jaha, nu går man upp tidigt så man ska hinna spela lite innan man ska på LAN, och då ska Silvermoonhelvetet ligga nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 4,3k guld med warriorn nu, inte långt kvar till Epic flying. Vad fan jag nu ska ha det till. Aja. Drar till med en lista jag också, eftersom det går fort. Vemson - Nelf Hunter - Outland - 70 Daelath - Human Paladin - Outland - 45 Zorgon - Orc Warrior - Stormscale - 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) Markwood - Human Paladin - Hellfire - 70 Tidfall - Blood Elf Warlock - Doomhammer - 70 Verhas - Blood Elf Rogue - Haomarush - 68 Är väl i princip bara Roguen som är aktiv, kommer med största sannolikhet att levela upp honom först i Wotlk också. Redigerad 21 juli, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 70 med prästen nu. 7d 22h /played eller nåt. Fiixar också en lista, men efter jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 70 med prästen nu. 7d 22h /played eller nåt. Fiixar också en lista, men efter jobbet. Specca Holy nu, nab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Specca Holy nu, nab. För att farma honor och dyl. No thx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Siana - 70 Human Priest Zarynia - 70 Draenei Paladin Sqeek - 70 Troll Hunter Vixia - 31 Undead Warlock Nixn - 31 Undead Mage En inte så jätteimponerande lista, men jag har åtminstone kommit väldigt långt endgame med priesten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) Noes! Rampage nere <.< edit. ITS ON!! Jag som campar Gurubashi med min lvl 3 rogue :/ - bankkaraktär som kommer förmodligen att bli en lvl 10 (klirrade en lvl 35+ enchant på chesten igår :D) twink. Har snart den ena trinketen och hittills har det gått ganska bra. Har satt klockan att ringa var tredje timma, lite jobbigt att stiga upp när man sovar så gott dock, men man slipper allt onödigt folk. Redigerad 21 juli, 2008 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 Någon! Langa nr till blizz dirr plx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 21 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2008 (redigerad) Någon! Langa nr till blizz dirr plx! Du la inte själv ner 30 sekunder på att kolla woweurope? : P Sweden: 0200 897074 (free) Edit; Det där är wow supporten, antar att det är den du menar Redigerad 21 juli, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts