Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Inte nu längre.

:>

Det är inte lvl 30 hesten ni snackar om då? Warhorse.

Både Wowhead och Wowwiki säger questreward.

Hmm, när alla snackade om epic mount och epic flying där uppe, nämnde Martin12345 "ground mount", kanske han menade lvl30 då. Om så, nvm.

Redigerad av DimpZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga, har börjat tröttna lite smått på WoW nu... Men JÄVLAR vad sugen jag blir på WoTLK när jag går in på worldofraids.com! >_<

Den kommer bli så jävla bra, det är jag säker på. Mitt enda bekymmer är vilken karaktär jag ska spela på. ^_^

Expansion är alltid ett bra tillfälle att göra en alt man gillar till main, och man får inte många sånna chanser

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Expansion är alltid ett bra tillfälle att göra en alt man gillar till main, och man får inte många sånna chanser

Jo, fast egentligen tycker jag fortfarande om min shadowpriest bäst. Det enda trista är att jag tycker inte PvE shadowpriests får så mycket i WoTLK. Visst, de får den maffiga PvP-spellen och AoE, visst de får mindre threat och högre dmg... Men jag vill ha en till spell. En DoT eller cast att trycka in i rotationen. PvEmässigt kommer de vara nästan identiska förutom AoE. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor