VenoM Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Aaaw, jag har börjat spela igen Dingade igår =P Level 69! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Dingade 60 med locken idag! Så nu ska jag göra epic mount quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Dingade 60 med locken idag! Så nu ska jag göra epic mount quest. Gah, hatade det questet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Dingade 60 med locken idag! Så nu ska jag göra epic mount quest. Vad heter det där questet? Får inte paladin nåt sånt quest att göra så man får Epic flying mount? Vet iallafall att de får ett quest för epic ground mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vad heter det där questet? Får inte paladin nåt sånt quest att göra så man får Epic flying mount? Vet iallafall att de får ett quest för epic ground mount. Pala tror jag inte får nått Flying, men vet att drood's får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Vad heter det där questet? Får inte paladin nåt sånt quest att göra så man får Epic flying mount? Vart har du fått det ifrån? De får inget quest för Epic Flying Mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 (redigerad) Paladins slipper göra questet nu, man kan köpa gound mountet från paladin trainer. Fått mitt epic mount nu! Redigerad 16 juli, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Paladins slipper göra questet nu, man kan köpa gound mountet från paladin trainer. Neh, [summon Charger] får du ju från ett quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Neh, [summon Charger] får du ju från ett quest. Inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Inte nu längre. Fan vad najs, kanske blir till att levla min 45 pala som legat i ide ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) Inte nu längre. Det är inte lvl 30 hesten ni snackar om då? Warhorse. Både Wowhead och Wowwiki säger questreward. Hmm, när alla snackade om epic mount och epic flying där uppe, nämnde Martin12345 "ground mount", kanske han menade lvl30 då. Om så, nvm. Redigerad 16 juli, 2008 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 Hmm, när alla snackade om epic mount och epic flying där uppe, nämnde Martin12345 "ground mount", kanske han menade lvl30 då. Om så, nvm. Det var så jag förstod det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 16 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2008 (redigerad) http://static.pici.se/pictures/gPAibNHHm.jpg DING! =D Edit: Miggat till silvermoon nu :3 Redigerad 18 juli, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Måste säga, har börjat tröttna lite smått på WoW nu... Men JÄVLAR vad sugen jag blir på WoTLK när jag går in på worldofraids.com! Den kommer bli så jävla bra, det är jag säker på. Mitt enda bekymmer är vilken karaktär jag ska spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Den kommer bli så jävla bra, det är jag säker på. Mitt enda bekymmer är vilken karaktär jag ska spela på. Alla coola killar gör ju Death Knights. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Usch, nej. DK verkar väl helt okej, men jag skulle inte palla levla igenom hela TBC igen när expansionen är sprillans ny. Man vill ju lolla runt på Northrend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Måste säga, har börjat tröttna lite smått på WoW nu... Men JÄVLAR vad sugen jag blir på WoTLK när jag går in på worldofraids.com! Den kommer bli så jävla bra, det är jag säker på. Mitt enda bekymmer är vilken karaktär jag ska spela på. Expansion är alltid ett bra tillfälle att göra en alt man gillar till main, och man får inte många sånna chanser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Expansion är alltid ett bra tillfälle att göra en alt man gillar till main, och man får inte många sånna chanser Vad gör man om man har 5 olika klasser då, som alla har för och nackdelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) Liten bugg Ser ut som att han enchantat Fiery på Thrown Och ja, jag vet att det egentligen inte går. Edit: Kunde inte låta bli Buffat med Battle Shout + Crusader. Redigerad 19 juli, 2008 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Expansion är alltid ett bra tillfälle att göra en alt man gillar till main, och man får inte många sånna chanser Jo, fast egentligen tycker jag fortfarande om min shadowpriest bäst. Det enda trista är att jag tycker inte PvE shadowpriests får så mycket i WoTLK. Visst, de får den maffiga PvP-spellen och AoE, visst de får mindre threat och högre dmg... Men jag vill ha en till spell. En DoT eller cast att trycka in i rotationen. PvEmässigt kommer de vara nästan identiska förutom AoE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts